Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 99 ] Nie wybiera ostatnich 30 litrów paliwa.  
Autor Wiadomość
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-28, 15:24   

Ponowie zapytanie.
Czy waz zalewowy nie wyskoczy z uchwytu pod szczytem zbiornika
 
 
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-01-28, 18:17   

FOSS tulejka najpewniej pochodzi z kosza powinna być w tym "uchu " przez które przechodzi ta długa śruba i pod nim też powinna być metalowa uszczelka z 2 ornigami po obu jej stronach.
_________________
Złego diabli nie biorą ...
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-01-28, 19:49   

SenatorS8 napisał/a:
Ponowie zapytanie.
Czy waz zalewowy nie wyskoczy z uchwytu pod szczytem zbiornika

Przelew działa - pompa pobiera paliwo z lewej komory ale niestety nie do końca.
Węże wydają się być na swoim miejscu - sprawdzić teraz nie mogę, auto jeździ u właścicieli.

Pepeka napisał/a:
FOSS tulejka najpewniej pochodzi z kosza powinna być w tym "uchu " przez które przechodzi ta długa śruba i pod nim też powinna być metalowa uszczelka z 2 ornigami po obu jej stronach.

Kojarzę tą tulejkę.... chociaż wydaje mi się, że to coś innego <hmm>
Cholerka, zwyczajowo jak mam jakieś takie buble i znaleziska to robię zawsze zdjęcia co by naocznie właścicielowi również pokazać.... ale fotki tej zniszczonej tulejki jakoś nie widzę :/


Może Marzena ma jeszcze te moje znalezisko..... bo przekazałem razem z autem <hmm>


Co do samej stopki w koszu to wydaje mi się, że stopka jest tak jak być powinna..... ale rzeczywiście chyba nie sprawdziłem jej dokładnie i tych uszczelek na niej :/
Niestety ze swojego kosza przełożyłem tylko górę..... dół wyglądał na sprawny więc zostawiłem ten co jeździł...... i może to był błąd bo jakbym przełożył pompę do swojego kosza to od samego kosza od razu bym się odciął a być może tematu wogóle by nie było :/

W każdym razie tematu nie odpuszczam - składałem kilka koszów i pomp i jakoś jeżdżą więc nie widzę inaczej jak ten również doprowadzić do normalnego stanu.
Następny raz jak to będę dłubał będzie jednocześnie ostatnim razem..... tzn. nie wyjedzie dopóki nie będzie sprawne <onie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-01-28, 22:25   

No to się trochę wyjaśniło.
@Foss, chodziło mi o tę podkładkę z jakiegoś żelastwa, która ma po obydwu stronach mozaikę uszczelek.
Spróbujcie może jeszcze wypiąć w lewej komorze z dna baku ssawkę, zatkać jej stronę przelewową palcem i uruchomić pompę. Może jest gdzieś pęknięty ten wąż palstikowy, wtedy trochę paliwa nim siknie. Też kiedyś miałem taki przypadek, warto sprawdzić.


Cenna uwaga @Pepeka, to musi być faktycznie szczelne, sprawdźcie, czy nie wybiera Wam paliwa dokładnie do poziomu tej uszczelki z tulejką.

Ciężko tak coś pomóc na hektary ;)
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
cheza87 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marzena
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37
Dołączyła: 05 Gru 2013
Posty: 7
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-02-08, 11:48   

FOSS napisał/a:
Może Marzena ma jeszcze te moje znalezisko..... bo przekazałem razem z autem <hmm>


Mam, mam :)


 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-02-08, 16:02   

A to nie jest przypadkiem zwykła opaska zaciskowa do przewodów paliwowych?
_________________
Four rings to rule them all
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-08, 18:22   

Na 100% to jest opaska.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-02-09, 21:17   

adrian949 napisał/a:
Na 100% to jest opaska.

No tak, to zwykła opaska zaciskowa.... jakiś mosiek zostawił to w zbiorniku paliwa <jezu>

Wprawdzie luźnych przewodów nigdzie nie zauważyłem ale jak się za to wezmę jeszcze raz to tym razem będzie szczegółowo choćbym miał zbiornik na drugą stronę wywinąć :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-02-09, 21:46   

Jeśli jesteś pewien jakości oringów na uszczelce to po prostu dociąg śrubę aż "zatrzeszczy"
W innym przypadku zmień je i też dokręć aż "zatrzeszczy" :] I nastanie święty anielski spokój ,a właściciel w końcu zobaczy upragnione światełko rezerwy...

Co do znalezionego szpejstwa to mamy pewność ,że rzeczona tulejka jest na właściwym miejscu.

k44761 napisał/a:
czy nie wybiera Wam paliwa dokładnie do poziomu tej uszczelki z tulejką
dokładnie ,25-35 litrów to poziom tego połączenia
_________________
Złego diabli nie biorą ...
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-02-09, 22:38   

Pepeka napisał/a:
Jeśli jesteś pewien jakości oringów na uszczelce to po prostu dociąg śrubę aż "zatrzeszczy"
W innym przypadku zmień je i też dokręć aż "zatrzeszczy" :] I nastanie święty anielski spokój ,a właściciel w końcu zobaczy upragnione światełko rezerwy...

No skręcone jest dobrze... trzeszczy jak trzeba ;)

Jak się trochę ociepli i ogarnę tą kolejkę co mi się zrobiła to biorę się ponownie za ten zbiornik paliwa...... bo mi się będzie po nocach śniło te 30 litrów paliwa <tjaa>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
stanek90 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 04 Wrz 2013
Posty: 27
Skąd: OLsztyn
Wysłany: 2014-02-17, 17:24   

Panowie,zakupilem nowa pompe i nie chcialbym jej spalic. Jaki macie sposób na trafienie koszem w przelew.Jak sprawdzic czy trafiłem?Czy ten biały plastik w ktory wchodzi kosz w zbiorniu powinien sie ruszac?
 
 
piotrek1980 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 19 Maj 2011
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-18, 16:16   

Najpewniejszy moim zdaniem sposób to kamerka

DODANO:
stanek90 napisał/a:
Czy ten biały plastik w ktory wchodzi kosz w zbiorniu powinien sie ruszac?


tak,będzie się ruszał
 
 
BAU 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-04-04, 19:46   

SenatorS8 napisał/a:
Ponowie zapytanie.
Czy waz zalewowy nie wyskoczy z uchwytu pod szczytem zbiornika

Możesz to bliżej wyjaśnić?
_________________
Pozdrawiam. Roman
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-04-04, 20:06   

W baku jak wydrzesz kosz z pompą i zaglądniesz do środka zbiornika to po lewej stronie nad tym białym stelażem co jest w niego wkładany kosz z pompą jest taka rurka która musi być wciśnięta w uchwyt - jest to wąż zalewowy. Włóż lusterko i będziesz wiedział o co chodzi.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.