Autor |
Wiadomość |
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-01-28, 15:24
|
|
|
Ponowie zapytanie.
Czy waz zalewowy nie wyskoczy z uchwytu pod szczytem zbiornika |
|
|
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-01-28, 18:17
|
|
|
FOSS tulejka najpewniej pochodzi z kosza powinna być w tym "uchu " przez które przechodzi ta długa śruba i pod nim też powinna być metalowa uszczelka z 2 ornigami po obu jej stronach. |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-01-28, 19:49
|
|
|
SenatorS8 napisał/a: | Ponowie zapytanie.
Czy waz zalewowy nie wyskoczy z uchwytu pod szczytem zbiornika |
Przelew działa - pompa pobiera paliwo z lewej komory ale niestety nie do końca.
Węże wydają się być na swoim miejscu - sprawdzić teraz nie mogę, auto jeździ u właścicieli.
Pepeka napisał/a: | FOSS tulejka najpewniej pochodzi z kosza powinna być w tym "uchu " przez które przechodzi ta długa śruba i pod nim też powinna być metalowa uszczelka z 2 ornigami po obu jej stronach. |
Kojarzę tą tulejkę.... chociaż wydaje mi się, że to coś innego
Cholerka, zwyczajowo jak mam jakieś takie buble i znaleziska to robię zawsze zdjęcia co by naocznie właścicielowi również pokazać.... ale fotki tej zniszczonej tulejki jakoś nie widzę
Może Marzena ma jeszcze te moje znalezisko..... bo przekazałem razem z autem
Co do samej stopki w koszu to wydaje mi się, że stopka jest tak jak być powinna..... ale rzeczywiście chyba nie sprawdziłem jej dokładnie i tych uszczelek na niej
Niestety ze swojego kosza przełożyłem tylko górę..... dół wyglądał na sprawny więc zostawiłem ten co jeździł...... i może to był błąd bo jakbym przełożył pompę do swojego kosza to od samego kosza od razu bym się odciął a być może tematu wogóle by nie było
W każdym razie tematu nie odpuszczam - składałem kilka koszów i pomp i jakoś jeżdżą więc nie widzę inaczej jak ten również doprowadzić do normalnego stanu.
Następny raz jak to będę dłubał będzie jednocześnie ostatnim razem..... tzn. nie wyjedzie dopóki nie będzie sprawne |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-01-28, 22:25
|
|
|
No to się trochę wyjaśniło.
@Foss, chodziło mi o tę podkładkę z jakiegoś żelastwa, która ma po obydwu stronach mozaikę uszczelek.
Spróbujcie może jeszcze wypiąć w lewej komorze z dna baku ssawkę, zatkać jej stronę przelewową palcem i uruchomić pompę. Może jest gdzieś pęknięty ten wąż palstikowy, wtedy trochę paliwa nim siknie. Też kiedyś miałem taki przypadek, warto sprawdzić.
Cenna uwaga @Pepeka, to musi być faktycznie szczelne, sprawdźcie, czy nie wybiera Wam paliwa dokładnie do poziomu tej uszczelki z tulejką.
Ciężko tak coś pomóc na hektary |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
cheza87
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marzena
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączyła: 05 Gru 2013 Posty: 7 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-02-08, 11:48
|
|
|
FOSS napisał/a: | Może Marzena ma jeszcze te moje znalezisko..... bo przekazałem razem z autem |
Mam, mam
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-02-08, 16:02
|
|
|
A to nie jest przypadkiem zwykła opaska zaciskowa do przewodów paliwowych?
|
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-08, 18:22
|
|
|
Na 100% to jest opaska. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-02-09, 21:17
|
|
|
adrian949 napisał/a: | Na 100% to jest opaska. |
No tak, to zwykła opaska zaciskowa.... jakiś mosiek zostawił to w zbiorniku paliwa <jezu>
Wprawdzie luźnych przewodów nigdzie nie zauważyłem ale jak się za to wezmę jeszcze raz to tym razem będzie szczegółowo choćbym miał zbiornik na drugą stronę wywinąć |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-02-09, 21:46
|
|
|
Jeśli jesteś pewien jakości oringów na uszczelce to po prostu dociąg śrubę aż "zatrzeszczy"
W innym przypadku zmień je i też dokręć aż "zatrzeszczy" I nastanie święty anielski spokój ,a właściciel w końcu zobaczy upragnione światełko rezerwy...
Co do znalezionego szpejstwa to mamy pewność ,że rzeczona tulejka jest na właściwym miejscu.
k44761 napisał/a: | czy nie wybiera Wam paliwa dokładnie do poziomu tej uszczelki z tulejką | dokładnie ,25-35 litrów to poziom tego połączenia |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-02-09, 22:38
|
|
|
Pepeka napisał/a: | Jeśli jesteś pewien jakości oringów na uszczelce to po prostu dociąg śrubę aż "zatrzeszczy"
W innym przypadku zmień je i też dokręć aż "zatrzeszczy" I nastanie święty anielski spokój ,a właściciel w końcu zobaczy upragnione światełko rezerwy... |
No skręcone jest dobrze... trzeszczy jak trzeba
Jak się trochę ociepli i ogarnę tą kolejkę co mi się zrobiła to biorę się ponownie za ten zbiornik paliwa...... bo mi się będzie po nocach śniło te 30 litrów paliwa <tjaa> |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
stanek90
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 04 Wrz 2013 Posty: 27 Skąd: OLsztyn
|
Wysłany: 2014-02-17, 17:24
|
|
|
Panowie,zakupilem nowa pompe i nie chcialbym jej spalic. Jaki macie sposób na trafienie koszem w przelew.Jak sprawdzic czy trafiłem?Czy ten biały plastik w ktory wchodzi kosz w zbiorniu powinien sie ruszac? |
|
|
|
|
piotrek1980
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 19 Maj 2011 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-18, 16:16
|
|
|
Najpewniejszy moim zdaniem sposób to kamerka
DODANO:
stanek90 napisał/a: | Czy ten biały plastik w ktory wchodzi kosz w zbiorniu powinien sie ruszac? |
tak,będzie się ruszał |
|
|
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-04-04, 19:46
|
|
|
SenatorS8 napisał/a: | Ponowie zapytanie.
Czy waz zalewowy nie wyskoczy z uchwytu pod szczytem zbiornika |
Możesz to bliżej wyjaśnić? |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-04-04, 20:06
|
|
|
W baku jak wydrzesz kosz z pompą i zaglądniesz do środka zbiornika to po lewej stronie nad tym białym stelażem co jest w niego wkładany kosz z pompą jest taka rurka która musi być wciśnięta w uchwyt - jest to wąż zalewowy. Włóż lusterko i będziesz wiedział o co chodzi. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|