Ogłoszenie 

Opony i alufelgi Opony samochodowe opony width= Porównywarka OC mfind części samochodowe Tarcze, hamulce
Opony & Alufelgi
Opony
samochodowe
Opony samochodowe
Porównywarka OC
Części Audi A8
Układ hamulcowy


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 FL / LPG] Nieszczelność regulatora ciśnienia paliwa  
Autor Wiadomość
Sac 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 11 Sty 2020
Posty: 18
Skąd: Żary
Wysłany: 2021-01-12, 10:33   [S8 D2 FL / LPG] Nieszczelność regulatora ciśnienia paliwa

Witam,
potrzebuję porady co może być przyczyną przepuszczania regulatora, który "wtryskuje" benzynę wężykiem podciśnienia do dolotu. Powoduje to nierówną pracę, wypadanie zapłonów, złe strojenie LPG. Silnik to AVP, S8, 2001 rok.

Kiedyś miałem objaw, że benzyna stała w wężyku, wyciągnąłem regulator, miał pęknięcie w środku. Wstawiłem nowy z Bosch. Po paru miesiącach zaglądam i znowu benzyna idzie bokiem. Zamówiłem z IC nowy regulator Bosch. Paliwa dalej szybko ubywa. Jak odpiąłem wężyk podciśnienia z puszki regulatora i włączyłem zapłon, to pompa zaczęła nabijać paliwo na listwe, a z regulatora poszedł dosłownie strumień benzyny... (tym wyjściem na wężyk podciśnienia).
Mam za duże ciśnienie na listwie czy gdzie szukać usterki?
  
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d2
Pomógł: 41 razy
Wiek: 44
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4679
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2021-01-12, 16:11   

pompa daje 4 bary
ja bym powiedział że raczej teraz takie mamy części kup sprawny używamy
 
 
Sac 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 11 Sty 2020
Posty: 18
Skąd: Żary
Wysłany: 2021-01-12, 17:59   

A czy awaria pompy może objawiać się nadmiernym ciśnieniem? Na dniach mechanik ma sprawdzić ciśnienie paliwa miernikiem, ale może coś innego jeszcze warto sprawdzic?
Bo nieprawidłowy montaż regulatora chyba odpada, to tylko na wcisk wchodzi i zabezpiecza się metalową zapinką <bezradny>
  
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d2
Pomógł: 41 razy
Wiek: 44
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4679
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2021-01-12, 19:57   

ale tam jest me-brana sterowana podciśnieniem z kolektora i raczej nie powino nic sie stac
montaż jest banalnie prosty
 
 
Sac 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 11 Sty 2020
Posty: 18
Skąd: Żary
Wysłany: 2021-01-13, 13:49   

To możliwe, że 2 razy kupiłem boschowski wadliwy regulator... ? Wstawie z innej 4.2 i sprawdzę czy przepuszcza jak włącze zapłon i pompa zacznie pchać. Bo nigdy nie nastawię tego silnika jak będzie zalewany
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d2
Pomógł: 41 razy
Wiek: 44
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4679
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2021-01-13, 20:54   

pompa pcha tylko 4-5 s
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Akumulatory samochodowe Audi A6 Porównywarka OC
opony samochodowe 24opony.pl