Autor |
Wiadomość |
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-08-05, 19:25
|
|
|
Nie są, maja inne przełożenie. Mosty są też inne. |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-08-05, 19:51
|
|
|
adrian949 napisał/a: | Nie są, maja inne przełożenie. Mosty są też inne. |
Dokładnie jak przedmówca napisał.
Wydaje mi się że manual z S8 przed i S8 po lifcie również się różnią w przełożeniach. |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-08-05, 20:10
|
|
|
Przed i po lifcie nie różnią się przełożeniami, ja mam skrzynie z lifta a most z przed lifta i wszystko hula. Jak miałem zmienioną skrzynie a most został z A8 to audi wpadało w wibracje. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-05, 20:34
|
|
|
adrian949 napisał/a: | to audi wpadało w wibracje | -możesz to opisać ?
bo ja mam teraz zamiast ECZ DSF :roll: |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-08-06, 11:45
|
|
|
Apophis napisał/a: | tomi5 napisał/a: | Obroty w porównaniu do A8 to jest dużo więcej, z początku myslalemże cos jest popsute, 140km/h a obroty 3tyś, w A8 miałem chyba z 2,2obr przy tej prędkości. |
Niemozliwe-ja mam w swojej A8 dokładnie 3 tyś przy 140 i to raczej norma. |
Dlatego że masz 4hp24 a w swojej poprzedniej miałem 5hp24, jak bys do swojej wsadził 5hp24 obroty miał bys mniejsze i podejrzewam że spalanie też. |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-08-06, 11:50
|
|
|
pepi napisał/a: | adrian949 napisał/a: | to audi wpadało w wibracje | -możesz to opisać ?
bo ja mam teraz zamiast ECZ DSF :roll: |
Jak się jechało powoli to nie było tego czuć, przy pełnym bucie ewidentnie wibrował tył. |
|
|
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2013-09-28, 09:19
|
|
|
tomi5 napisał/a: | Apophis napisał/a: | tomi5 napisał/a: | Obroty w porównaniu do A8 to jest dużo więcej, z początku myslalemże cos jest popsute, 140km/h a obroty 3tyś, w A8 miałem chyba z 2,2obr przy tej prędkości. |
Niemozliwe-ja mam w swojej A8 dokładnie 3 tyś przy 140 i to raczej norma. |
Dlatego że masz 4hp24 a w swojej poprzedniej miałem 5hp24, jak bys do swojej wsadził 5hp24 obroty miał bys mniejsze i podejrzewam że spalanie też. |
A ja w swojej s8 przy 140km/h mam 3200tyś. obrotów i spalanie wychodzi około 11.5 litra na 100km :d . Sprawdzone przy około 600km utostrady w niemczech :mrgreen: :mrgreen: W Mieście to od 15 litrów i wiecej. A na trasie nad morze to tak minimum 10,5 litra a jak czeste wyprzedzanie to 15 litrów Jechanie tym autem na trasie gdy jest mały ruch 90km/h jest nie do przyjęcia <nuda> |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-09-28, 09:47
|
|
|
No ja nie wiem, skrzynia 5hp24a na 5 biegu 3tyś obr to jest okolice 180km/h. Aż takie są różnice w samym przełożeniu? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-09-28, 11:01
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | No ja nie wiem, skrzynia 5hp24a na 5 biegu 3tyś obr to jest okolice 180km/h. Aż takie są różnice w samym przełożeniu? |
Na 5-tce przy 3000obr/min masz 180km/h ?... to przy pełnym bucie chyba zamykasz licznik ;-)
S8 D2 w trybie Drive
A8 D3 na 5-tym biegu
|
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-09-28, 12:34
|
|
|
FOSS napisał/a: | Na 5-tce przy 3000obr/min masz 180km/h ?... to przy pełnym bucie chyba zamykasz licznik ;-) |
Jakieś 2 miesiące po kupnie robiłem v-maxa na tym samym odcinku co przed chwilą i miałem licznikowe 275km/h, mało co zabrakło a bym zamknął licznik tylko wjeżdżałem w zabudowany. Gdy będę kiedyś jechał s7 na Warszawę to sprawdzę możliwości auta ze względu na dobą drogę.
Aby nie pozostać gołosłownym. Zdjęcia robione w trybie Tip (na 5 biegu) po dacie widać, że świeżutkie fotosy: Przepraszam za jakość ale widać wskaźniki. Jak pisałem przy 3tys obrotów są okolice 180km/h. Proszę nie wytykać checka (mały przepływ powietrza z SAI, znaczy pierdółka ekologiczna :diabel: )
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2013-09-28, 12:42
|
|
|
Ja na 5 biegu np. przy 2000tyś mam 85km/h :-P i dodam, że z 3 na 4 przy 160km/h i na 5 zmienia przy 240km/h i przy 270km/h mam o ile dobrze pamietam 6200tyś obrotów. Ale jak widac sa takie rożnice hehe :mrgreen: |
_________________ dare to be great
|
Ostatnio zmieniony przez danielos8 2013-09-28, 12:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-09-28, 12:43
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | FOSS napisał/a: | Na 5-tce przy 3000obr/min masz 180km/h ?... to przy pełnym bucie chyba zamykasz licznik ;-) |
Aby nie pozostać gołosłownym. Zdjęcia robione w trybie Tip (na 5 biegu) po dacie widać, że świeżutkie fotosy: Przepraszam za jakość ale widać wskaźniki. Jak pisałem przy 3tys obrotów są okolice 180km/h. |
No fakt, tak może być.
Moja fota z S8 D2 mimo trybu Drive była prawie na pewno na 4 biegu bo na 4-ce przy obrotach max jechał licznikowe 250km/h ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-28, 20:21
|
|
|
Masakra! Ja w 4hp to mam przy 3 tyś jedyne 140... :-| |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-09-28, 22:42
|
|
|
danielos8 napisał/a: | Ja na 5 biegu np. przy 2000tyś mam 85km/h :-P |
To u mnie jest 110-115km/h i po FL ósemki tak mają. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2013-10-16, 11:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|