Autor |
Wiadomość |
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-09-11, 19:29 [D3 03 4.2MPI/LPG
] check engine - sonda lambda - System t
|
|
|
-Za długo by wszystko chodziło więc jak już to wszystko na raz sie pier....niczy
Wywala mi checkiem i takimi błędami:
czasem tylko 1 sonda czasem druga a teraz dwie na raz
to chyba nie możliwe żebym mi padały 2 sondy na raz ??
17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)
P1130 - 001 - System too Lean - Intermittent
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult)
P1128 - 001 - System too Lean - Intermittent
ktos podpowie co sprawdzić, może gaz do regulacji ? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-09-11, 20:05
|
|
|
Błąd ubogiej mieszanki, gaz do regulacji. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2015-09-11, 20:47
|
|
|
Jw. Regulacja gazu powinna załatwić sprawę |
_________________ xyz |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-09-11, 22:38
|
|
|
Dziękuję Panowie za szybkie odpowiedzi. W przyszłym tygodniu podjadę i umówię się z majstrami od gazu.
Później napiszę w temacie co i jak. |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-09-12, 10:21
|
|
|
Byłem i po podpięciu do kompa pokazuje jak to majster od gazu mówi że jest ustawiony na więcej niż potrzebuje. Więc nie możliwe że ma gazu za ubogo.
Coś tam tylko skorygowal na wolnych obrotach. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-09-12, 11:08
|
|
|
Sprawdź czy na benzynie też jest ten błąd. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-09-12, 11:17
|
|
|
czyli pojeździć na samej benzynie przez tydzień i zobaczyć czy wyskczy ? |
|
|
|
|
peter22
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: d3
Wiek: 42 Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 40 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2015-09-12, 11:32
|
|
|
ja polecam również sprawdzić wtyczki od sond , czy nie zaśniedziały . u mnie pomogło . tez miałem komunikat o uszkodzonej sondzie . po zabiegu 2 miesiące spokoju |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-09-12, 11:38
|
|
|
peter22, a żebym nie gonił po kablu i szukał to napisałbyś w którym miejscu mniej więcej są wtyczki ? |
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2015-09-12, 13:18
|
|
|
Po ilu km od wykasowania pojawia Ci się check? |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-09-13, 14:28
|
|
|
pavel44 napisał/a: | Po ilu km od wykasowania pojawia Ci się check?
| nie wiem na razie wykasowałem go w piątek a w sobotę jak pojechalem do gazowknika i pokręciłem się trochę autem po mieście nic nie wyskoczyło. Jak teraz wyskoczy to przypilnuje tych km |
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2015-09-13, 16:24
|
|
|
to zobacz po ilu Ci wyskoczy i następnie pojeździj na samej benzynie żeby ostatecznie wykluczyć instalacje lpg |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-09-13, 19:54
|
|
|
u mnie też to było w d3. okazało się, że prawa pompa paliwa daje zamiast 4,5 bara - 1,8. Po tygodniu przyjechał znajomy 4.2 w D3. Te same błędy - identyczny objaw, to samo ciśnienie po minucie pracy silnika sterownik wyłącza jedną pompę i to samo - 1,8 bara.
W obydwu przypadkach pomogla wymiana pompy paliwa. Elektrycznie działała, ale ciśnienia nie dawała takiego jak powinna.
To może być u Ciebie, o ile oczywiście na benzynie też będzie Ci walił błędami. Możesz pomierzyć ciśnienie paliwa ewentualnie sprawdź też regulator ciśnienia paliwa na listwie. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-09-13, 20:46
|
|
|
k44761 napisał/a: | o może być u Ciebie, o ile oczywiście na benzynie też będzie Ci walił błędami. Możesz pomierzyć ciśnienie paliwa ewentualnie sprawdź też regulator ciśnienia paliwa na listwie.
_________________ |
Gdzie się wpiac żeby sprawdzić ciśnienie paliwa z obydwu pomp? Wystarczy na postoju czy trzeba pod obciążeniem?
Jak sprawdzić regulator? |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-09-13, 20:51
|
|
|
To zależy jaki masz nanometr. Ją się wpinam w listwę od strony pomp. Pomiar może być na postoju. Musisz poczekać koło minuty bo po tym czasie ECU wyłączy pompę pomocniczą, no chyba że masz rezerwę to nie wyłączy |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|