|
Autor |
Wiadomość |
dianix
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 1 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2015-04-04, 16:51 [D3 06 4.2TDI
] moduł hamulca ręcznego
|
|
|
Koledzy czy ktoś z Was miał taki problem, że nie mógł skasować błędów ze sterownika hamulca postojowego? Walczę z tym nieszczęsnym piorunem i już mi powoli sił brakuje. Błędy w sterowniku zapisały się w grudniu (błąd czujnika hallotronowego) i w związku z tym brak możliwości adaptacji nowych klocków. Dzięki naszemu forumowemu koledze Foss'owi zakupiłem regenerowany silniczek i zamontowałem go, kilkanaście razy wykonałem całą procedurę wymiany i adaptacji klocków, próbowałem dopasować grubość klocka (wpisywałem wartości od 5 do 13mm) za każdym razem d.pa po prostu ręce mi opadają ;( . Mój modul jest poliftowy z literką c na końcu czyli 4e0907801c i zastanawiam się, czy to on jest teraz problemem. Czasami podczas odczytu błędów pojawia się informacja no response from controller, muszę wówczas wyjść ze sterownika 53 i na nowo wejść bo vag traci komunikację z tym sterownikiem, no i najważniejsze to fakt, że nie można skasować starych błędów z grudnia. Co wy myślicie, czy to sterownik padł? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-04, 17:03
|
|
|
Może być problem ze sterownikiem. W D3 nie rzadko padają rozmaite i wymiana jest dośc prostą naprawą.
Może ci sie uda podmienić dla sprawdzenia to wykluczysz sprawe. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-04-10, 09:22
|
|
|
Jest wielce prawdopodobne, że problem leży po stronie sterownika... tym bardziej, że zrywa połączenie z programem diagnostycznym.
Przed wymianę sterownika warto sprawdzić dokładnie wiązkę elektryczną do silniczków - ta, na odcinku od nadkola do koła, potrafi niestety gnić od środka |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2015-04-10, 11:14
|
|
|
Dokładnie miałem podobne objawy w swoim D3. Nie dało się skasować komunikatu o końcu klocków, wymieniłem sterownik było dobrze jakiś miesiąc może dwa, później wyskoczył błąd o silniczku prawym, który już był regenerowany i tak jeździłem. Jakiś miesiąc temu zrobiłem porządek z wiązką od tego silniczka co wyskakiwało i od tamtej pory 0 błędów i wszystko pięknie hula |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime
Prywatność. |