|
Autor |
Wiadomość |
PatrykS8d3
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: S8D3
Dołączył: 21 Sty 2023 Posty: 2 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2023-01-25, 20:12 [S8 D3 06
] P000b położenie wału rozrządu
|
|
|
Panowie s8,
Autko jeździ dobrze, ostatnimi dniami wkręcając na obroty poczułem szarpanie obrotów, wyraźny spadek mocy.
Przy delikatnym wciśnięciu gazu auto przyspiesza bez problemu wkrecajac sie do końca , po strzale w pedał w granicach 4/5 tys obrotów czuć szarpnięcie a później auto tak jakby traciło na mocy nie zależnie jak jedziemy.
Po zgaszeniu wszystko wraca No normy
Błędy mam takie
P008B ciśnienie układu niskociśnieniowego paliwa- za wysokie
P310B regulacja niskiego ciśnienia paliwa. Ciśnienie paliwa poza zakresem dopuszczalnym
I ten który mnie najbardziej martwi
Nie wyświetla go za każdym razem
P000B Położenie B wału rozrządu; wolna reakcja bloku 1 układu wydechowego
Ktoś mógłby podpowiedzieć coś w temacie od czego zacząć ?
Te dwa błędy być może spowodowane filtrem paliwa wymienię go jutro. |
|
|
|
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 353 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2023-01-25, 23:04 Re: P000b położenie wału rozrządu
|
|
|
PatrykS8d3 napisał/a: | Panowie s8,
Autko jeździ dobrze, ostatnimi dniami wkręcając na obroty poczułem szarpanie obrotów, wyraźny spadek mocy.
Przy delikatnym wciśnięciu gazu auto przyspiesza bez problemu wkrecajac sie do końca , po strzale w pedał w granicach 4/5 tys obrotów czuć szarpnięcie a później auto tak jakby traciło na mocy nie zależnie jak jedziemy.
Po zgaszeniu wszystko wraca No normy
Błędy mam takie
P008B ciśnienie układu niskociśnieniowego paliwa- za wysokie
P310B regulacja niskiego ciśnienia paliwa. Ciśnienie paliwa poza zakresem dopuszczalnym
I ten który mnie najbardziej martwi
Nie wyświetla go za każdym razem
P000B Położenie B wału rozrządu; wolna reakcja bloku 1 układu wydechowego
Ktoś mógłby podpowiedzieć coś w temacie od czego zacząć ?
Te dwa błędy być może spowodowane filtrem paliwa wymienię go jutro. |
Na sprawdzenie ciśnienia paliwa w starych autach na szybko to się zatykało przelew powrotu na bak z listwy zasilającej wtryski. Wtedy na wolnych obrotach przylewało silnik, ale na wysokich przeważnie szedł dobrze. Jak tak się działo jak opisałem, to albo był problem z zawalonym filtrem paliwa, albo pompa paliwa w baku nie dawała już odpowiedniego ciśnienia, albo wstępny filtr przed pompą był zawalony syfem i miała problem ssać. Jeśli od dawna filtra paliwa nie wymieniałeś, to możesz od tego zacząć. |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
|
|
|
PatrykS8d3
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: S8D3
Dołączył: 21 Sty 2023 Posty: 2 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2023-01-26, 21:40
|
|
|
Dziś chciałem sprawdzić świece, wymienić wszystkie na nowe.
Na cewkach miałem olej, po czym rozkręciłem kolektor dolotowy sprawdzić jak wyglada sytuacja z nagarem.
Jest tragedia na zaworach, klapek w dolocie nie mam ale nagaru również mnóstwo
Niestety co mnie martwi to oleju było dosyć sporo, pytanie dlaczego było go aż tak dużo i jak można temu zapobiec ? |
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 353 Skąd: Śląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |