Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Pierwsza wymiana rozrzadu.  
Autor Wiadomość
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-06-19, 22:13   [D3 04 3.7MPI/LPG ] Pierwsza wymiana rozrzadu.

Witam!
Po wpisaniu tej frazy do wyszukiwarki nie znalazlam zadnego satysfakcjonujacego mnie wyniku.(...)
W tym miesiacu mam zamiar zmienic pasek rozrzadu.Auto ma przebieg 150 tys.
Mam zatem dwa pytania:
1.Co trzeba wymieniac.
2.Gdzie i za ile znajde kompletny zestaw SKF jesli taki wystepuje.


Pozdrawiam. Majka.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-06-19, 22:39   

W marcu napisałaś prawie taki sam temat : http://www.a8team.pl/d3-0...adu-vt12277.htm . Może jak byś troszkę bardziej chciała to byś znalazła podobne tematy w których jest napisane że powinno się wymieniać co 90-120tys ( ja bym więcej nie ryzykował ) . Możesz zadać pytanie odnośnie kosztów do osób które prowadzą sprzedaż części na forum , jeżeli chodzi o podobne tematy : http://www.a8team.pl/d3-0...rzad-vt6871.htm , http://www.a8team.pl/d3-0...zadu-vt8852.htm , http://www.a8team.pl/d3-0...zadu-vt3107.htm , http://www.a8team.pl/a8-d...goly-vt6485.htm .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-06-20, 05:51   

1- cały zestaw -Pasek rozrządu.Rolka napinająca.Napinacz hydrauliczny.2-3x Rolka prowadząca.Pompa wody. Termostat
2- a po co ci skf ???
jak on ostatnio kombinuje daje logo na inne produkty
LUK/INA się kupuje bo to robi dla audi
na allegro masz taki zestaw
bez termostatu za 1099 pln ;)
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-06-20, 06:26   

(...)Dlaczego zatem w serwisie mowia ze po 120 tys. wymienia sie sam pasek? Podobnie pisza na niemieckim forum?

Do kolegi Pepi: SKF zawsze kompletowal zestawy.Jesli czegos nie produkowal znajdowali produceta ktory spelnia ich wymagania jakosciowe. Wowczas ONI sa gwarantem.

Majka.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2014-06-20, 08:38   

majkaistefan napisał/a:
(...)Dlaczego zatem w serwisie mowia ze po 120 tys. wymienia sie sam pasek? Podobnie pisza na niemieckim forum?

Jeśli znasz się na mechanice i będziesz to robiła sama to po zdjęciu osłon zobaczysz i usłyszysz w jakim stanie są rolki i napinacze.

majkaistefan napisał/a:
(...)SKF zawsze kompletowal zestawy.Jesli czegos nie produkowal znajdowali produceta ktory spelnia ich wymagania jakosciowe. Wowczas ONI sa gwarantem.

SKF to tylko pakowacz i musiałabyś zaglądać do każdego pudełka co tam jest i gdzie wyprodukowane.
INA (LUK) ma kompletne zestawy, więc nie wiem po co kombinować. Z zamienników poza ASO nie kupisz nic innego godnego uwagi (a czasem i trafisz na części z linii przeznaczonej na pierwszy montaż)
_________________
Black Cars Matters
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-06-20, 09:03   

Witam!

Zdaje sobie sprawe z tego ze poszczegolne elementy nalezy zweryfikowac. Tego typu osluchu dokonuje sie najlepiej przy pomocy specjalnego zestawu do diagnozowania silnikow.Mozna praktycznie ustalic pochodzenie kazdego dzwieku.Jesli rolka szumi bez obciazenia to jak to bylo pod obciazeniem? :)
Wracajac do SKF.Znam bardzo dobrze kogos kto tam wiele lat pracowal.Nie jest tak jak kolega pisze.Zeby zostac poddostawca to dluga droga.

Majka.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2014-06-20, 09:50   

Majko, pisze z wieloletniego doswiadczenia z branży. 3 miesiace temu robiłem m.in rozrzad u siebie, po 5 latach i tylko 30k km nalotu. Wszystkie rolki nadawały sie na smietnik (a była to własnie INA w pudełkach SKFa). Teraz to niestety jedna wielka loteria, przykre, że to samo jest z częsciami ASO (a płacisz za to samo wielokrotnie wiecej).
Jeśli upierasz się przy SKF - dla silnika BFL - VKMA 01927 (z paskiem)

Kupić możesz u mnie, lub innych kolegów z forum.

PS - mechaników juz dawno nie ma, teraz to tylko...wymieniacze
_________________
Black Cars Matters
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-06-20, 10:53   

przepraszam a czy ktoś widział pasek firmy SKF
bo ja nie
co do serwisów tam zazwyczaj pracują barany i nie ma znaczenia czy tu czy tam
tylko sobie liczą jak liczą .
Ale chyba bez sensu jest wypowiadać się już w tym temacie jak osoba zakładająca ten temat wie wszystko ;)
prawda jest taka teraz to tylko za pudełka się płaci a w środku jest co jest
a te 120 tys to jest jak je zrobisz w dwa lata ;)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-06-20, 13:42   

Konkretnej odpowiedzi nie udzielę w 3 zdaniach bo lista części to "lista".
Chcesz konkretów to podeślij numer VIN a ja napiszę listę ori części z numerami.
Po numerach oryginałów szukaj zamienników.
Napiszę wszystko a co wymienisz to twoja sprawa.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2014-06-21, 20:20   

Ten temat już mnie trochę zaczyna denerwować.
Z racji, że w temacie padły w miarę wyczerpujące odpowiedzi na pytania autora, także temat zamykam aby więcej spamu w nim nie było.


Pozdrawiam
Simone331
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-06-21, 21:18   

Skoro postanowlilsmy by temat pozostał posprzątałem go.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.