Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D3 07 ] Czyszczenie zaworów, kolektor ssący.  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-01-29, 19:16   

to ok
 
 
Dzikus 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Remi
Jeżdzę: audi
Wiek: 44
Dołączył: 09 Kwi 2020
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-04-11, 09:24   

CZym i w jaki sposób czyściłeś ten nagar??
 
 
atomek83 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi S8D3 // Ford Mustang
Wiek: 41
Dołączył: 10 Mar 2019
Posty: 14
Skąd: śląsk
Wysłany: 2020-04-11, 10:51   

Kompresor, pistolet do piaskowania, zmielone łupiny orzecha.

W pisz w YT wallnut blast jest mnóstwo poradników.
Kompresor miałem. Pistolet i orzechy (10kg) zeszło mi może 3kg kupiłem na alle...
 
 
Dzikus 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Remi
Jeżdzę: audi
Wiek: 44
Dołączył: 09 Kwi 2020
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-04-11, 18:52   

serio?? wspominał coś o łupinie orzecha ale myślałem że to jakiś slang mechaników z tym orzechem <jaaa> :D ale to wsztstko przecież wlatuje do środka głowicy jak niby usunąłeś te resztki łupin..odkurzaczem??
 
 
atomek83 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi S8D3 // Ford Mustang
Wiek: 41
Dołączył: 10 Mar 2019
Posty: 14
Skąd: śląsk
Wysłany: 2020-04-11, 19:25   

czyścisz te zawory które są zamknięte. Dwa cylindry są otwarte. Te robisz na końcu.
Orzecha usuwasz sprężonym powietrzem i odkurzaczem. Robisz to dlatego orzechem bo nawet jeśli jakaś drobinka zostanie i wpadnie do cylindra to i tak się spali.

Pooglądaj YT :) . Nie jestem mechanikiem poprostu lubię naprawiaćsamochody. Temat nie jest jakiś mega trudny ale trzeba mieć kompresor.
 
 
Dzikus 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Remi
Jeżdzę: audi
Wiek: 44
Dołączył: 09 Kwi 2020
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-04-11, 20:30   

no to powiem Ci że jestem w delikatnym szoku hehe...myślałem że jest jakiś specjalny szuwax do usuwania tego świństwa... no ale ok... skoro się da i się ta metoda sprawdza... na pewno poszukam na YT...tzn sam nie zrobię bo nie mam warunków niestety ale z czystej ciekawości <okok>
 
 
atomek83 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi S8D3 // Ford Mustang
Wiek: 41
Dołączył: 10 Mar 2019
Posty: 14
Skąd: śląsk
Wysłany: 2020-04-11, 20:34   

Generalnie to problem silników z bezpośrednim wtryskiem. Nie tylko AUDI.
Miałem Mini Coopera S i było to samo. Jest niby chemia do tego, ale nie daje takiego efektu jak mechaniczne usuwanie. Można też szczoteczką to usuwać, ale ja jestem za leniwy na takie rzeczy. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.