Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3 Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
Wysłany: 2021-02-03, 06:30
no ale to niczego nie dowodzi bo w przypadku markowych olejów
to co jest w bance a co na na naklejce gęsto bywa ...
Jedno jest pewne i nie ma tu czego negować niektóre oleje zostawiają sporo szlamu nagaru pod deklem
Dam jeszcze castrol kontra Midland
https://www.fotosik.pl/zd...b55b502b3d828ae
Też nie prawda pewnie ja opieram się na tym co się rozebrało i widziało na własne oczy
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2 Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
Wysłany: 2021-02-03, 10:07
Za to mam porównanie do swojego silnika który jeździł na castrolu cały czas . I w środku był cały złoty i pokryty tym ngarem na ściankach chociaż mocno zasypiały nie był.
Za to kolegą kupil silnik z Niemiec na grupie sprawdzony niby a w środku jak widziałem zdjęcia to wyglądał jak te co ty wstawiłeś nawet gorzej jeszcze . Pokrywy musiał nożem skrobać .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum