Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-02-27, 11:50
|
|
|
Panowia... jeden wątek, kilka postów a tyle baboli
xeio napisał/a: | Schowek mam wyjęty... |
Skoro schowek wyjęty to co ze zmieniarką CD bądź odtwarzaczem CD bądź AMI?... odpięte czy podpięte?
xeio napisał/a: | Wzmacniacz dsp to ten pod fotelem? |
Pod fotelem nie ma żadnego wzmacniacza DSP - ten znajduje się z tyłu, w bagażniku, po lewej stronie auta.
xeio napisał/a: | To był stróż w firmie. Raczej kostek nie ruszał. obawiam się tylko jak prostownik podłączyl czy przypadkiem na - kleme na aku nie dał zamiast na zabezpieczenie |
Tam nie ma żadnego "zabezpieczenia" tylko sterownik zarządzania energią.
drago_o napisał/a: | Na pewno chodzi o czpień minusa. |
Trzpień.
PABLO200 napisał/a: | po fotelem masz sterownik telefonu |
Pod fotelem nie ma sterownika telefonu.
Sterownik telefonu jest w przestrzeni pod nogami kierowcy a pod fotelem jest sterownik Kessy. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
xeio
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5. 2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: S8 D3
Dołączył: 02 Cze 2013 Posty: 24 Skąd: Glogow
|
Wysłany: 2016-02-27, 16:50
|
|
|
FOSS napisał/a: | Panowia... jeden wątek, kilka postów a tyle baboli
xeio napisał/a: | Schowek mam wyjęty... |
Skoro schowek wyjęty to co ze zmieniarką CD bądź odtwarzaczem CD bądź AMI?... odpięte czy podpięte?
Schowek wyjety leży na podłodze wszystko mam podpięte
xeio napisał/a: | Wzmacniacz dsp to ten pod fotelem? |
Pod fotelem nie ma żadnego wzmacniacza DSP - ten znajduje się z tyłu, w bagażniku, po lewej stronie auta.
Ja tam znalazłem puszkę nawigacji, bose no i tuner radiowy. wzmacniacz dsp jak będzie wyglądał?
xeio napisał/a: | To był stróż w firmie. Raczej kostek nie ruszał. obawiam się tylko jak prostownik podłączyl czy przypadkiem na - kleme na aku nie dał zamiast na zabezpieczenie |
Tam nie ma żadnego "zabezpieczenia" tylko sterownik zarządzania energią.
Nie wiedziałem jak to nazwać
drago_o napisał/a: | Na pewno chodzi o czpień minusa. |
Trzpień.
PABLO200 napisał/a: | po fotelem masz sterownik telefonu |
Pod fotelem nie ma sterownika telefonu.
Sterownik telefonu jest w przestrzeni pod nogami kierowcy a pod fotelem jest sterownik Kessy. |
Tak zlokalizowalismy go już. Jest wyjęty. Prawdopodobnie już go kolega zreanimował.
Będziemy wieczorem albo rano sprawdzać.
Jak to nie ruszy to szukanie na nowo. Czy myślisz że mimo wszystko mógł paść moduł MMI skoro próbowałem 2 różne i brak żadnej reakcji.
Czy ewentualnie posiadasz taki moduł na sprzedaż? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-02-27, 18:19
|
|
|
xeio napisał/a: | Tak zlokalizowalismy go już. Jest wyjęty. Prawdopodobnie już go kolega zreanimował.
Będziemy wieczorem albo rano sprawdzać.
Jak to nie ruszy to szukanie na nowo. Czy myślisz że mimo wszystko mógł paść moduł MMI skoro próbowałem 2 różne i brak żadnej reakcji. |
Generalnie to zacytowałeś całą moją wcześniejszą wypowiedź i czytając to co napisałeś to nie wiem o co chodzi... co zlokalizowałeś... co wyjąłeś... co jest zreanimowane... etc.
Nie jestem w stanie odpowiedzieć na pytanie bo nie rozumiem wypowiedzi - domyślać się mogę ale jak udzielić konkretnej odpowiedzi kiedy mogę oprzeć się tylko na domysłach?
xeio napisał/a: | Czy ewentualnie posiadasz taki moduł na sprzedaż? |
Nie, nie posiadam. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
xeio
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5. 2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: S8 D3
Dołączył: 02 Cze 2013 Posty: 24 Skąd: Glogow
|
Wysłany: 2016-02-27, 22:36
|
|
|
Źle to napisalem bo nie było widoczne.
Schowek wyjety leży na podłodze wszystko mam podpięte.
W bagazniku znalazłem puszkę nawigacji, bose no i tuner radiowy(z tego co kolega mówi to zwykły tuner nawet nie cyfrowy) wzmacniacz dsp jak będzie wyglądał?
Sterownik telefonu zlokalizowaliśmy i był bez kondensatora - leżał obok - kolega co mi pomaga i troche ogarnia temat twierdzi że jednak będzie moduł MMI - chociaż nic nam na to nie wskazuje - bardziej jego przeczucie bo na całej magistrali nie ma błedów na kompie. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-02-27, 23:06
|
|
|
xeio napisał/a: | Źle to napisalem bo nie było widoczne.
Schowek wyjety leży na podłodze wszystko mam podpięte.
W bagazniku znalazłem puszkę nawigacji, bose no i tuner radiowy(z tego co kolega mówi to zwykły tuner nawet nie cyfrowy) wzmacniacz dsp jak będzie wyglądał?
Sterownik telefonu zlokalizowaliśmy i był bez kondensatora - leżał obok - kolega co mi pomaga i troche ogarnia temat twierdzi że jednak będzie moduł MMI - chociaż nic nam na to nie wskazuje - bardziej jego przeczucie bo na całej magistrali nie ma błedów na kompie. |
Więc jak już ktoś napisał... do diagnostyki należałoby użyć pętli światłowodowej... i często jedna niestety nie wystarcza.
Odpinasz jeden sterownik, ten którego podejrzewasz o niesprawność, w kostkę światłowodową wpinasz pętlę i patrzysz czy system startuje i czy w ogóle zaszła jakaś zmiana.
A czy panel MMI nie został przypadkiem czymś zalany?.... mówię o panelu sterownia w tunelu środkowym tam gdzie masz hamulec postojowy i pokrętło wielofunkcyjne od MMI.
Telefon, jak wypadł z niego jakiś kondensator to podejrzany jest oczywiście i on.
Skoro robisz test pętli światłowodowej i przechodzi to pozytywnie to czy możesz przeskanować całe auto?... jakieś błędy w którymkolwiek sterowniku?... wklej jakiegoś loga jeżeli da się to zrobić.
Czy sterownik MMI mógł paść?... oczywiście, że mógł, jak każdy inny. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
xeio
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5. 2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: S8 D3
Dołączył: 02 Cze 2013 Posty: 24 Skąd: Glogow
|
Wysłany: 2016-02-28, 08:41
|
|
|
nie było żadnego zalania w 100% (mimo wszystko podświetlenia przyciskó na panelu MMI również nie ma (pod popielniczka zauważyłem mnóstwo popiołu wiec i tak bede rozbierał i czyścił (a poprzedniemu właścicielowi to nic tylko palce poobcinać - palić w takim aucie tragedia) - na chwilę obecną mam ten telefon do zamontowania i sprawdzenia.
Wieczorem dam znać czy cośwyszło i wkleje loga z błędami.
Jak to nic to od jutra eksperymenty z pętlą światłowodowa - tylko czekam na przesyłkę z alledrogo |
|
|
|
|
|
|
|
xeio
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5. 2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: S8 D3
Dołączył: 02 Cze 2013 Posty: 24 Skąd: Glogow
|
Wysłany: 2016-03-02, 18:42
|
|
|
Jest diagnoza ale i kolejny problem.
Dotarła pętelka światłowodowa okazało się iż spalił się dension - emulator zmienirki /usb (raczej nie fabryczny
Po odpięciu jest jeszcze problem iżnie ma dzwięku i nie sposób wyłączyć wyciszenia przyciskiem.
Na ekranie mam cały czas przekreslony głośnik na wyświetlaczu i nie sposób go wylaczyc. |
|
|
|
|
irwonkas
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Irek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44 Dołączył: 12 Lut 2016 Posty: 44 Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany: 2016-03-02, 18:49
|
|
|
podepne sie pod temat jak wyciagnąc sterownik mmi bo czeka mnie wymiana audi a8 d3 2003 |
_________________ keliotan |
|
|
|
|
|
|
|
xeio
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5. 2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: S8 D3
Dołączył: 02 Cze 2013 Posty: 24 Skąd: Glogow
|
Wysłany: 2016-03-02, 18:59
|
|
|
musisz schowek w całośći wykręcic - 7 śrub chyba i masz dostęp |
|
|
|
|
irwonkas
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Irek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44 Dołączył: 12 Lut 2016 Posty: 44 Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany: 2016-03-02, 19:05
|
|
|
a moze jaks instrukcja bo nie mam pojecia jak sie do tego zabrac sory za kłopot |
_________________ keliotan |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
xeio
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5. 2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: S8 D3
Dołączył: 02 Cze 2013 Posty: 24 Skąd: Glogow
|
Wysłany: 2016-03-02, 21:52
|
|
|
tak próbowałem, wygląda na to jakby wywaliło kodowanie wzmacniacza
Adres 47: Sys.nagłaśniający Plik etykiet: 4E0-910-223.lbl
Oznaczenie elementu: 4E0 910 223 Q HW: 4E0 035 223 G
Komponent i/lub wersja: DSP-High D3 H03 0110
Kodowanie: 0000002
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 2B5561639AFCAF66F5-807E
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01044 - Sterownik zakodowany nieprawidłowo
000 - -
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 7
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 96
Przebieg: 248718 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2016.03.02
Czas: 00:11:41
02084 - Ochrona podzespołów
005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100101
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 254
Wew.licznik błędów: 255
Wskaźnik czasu: 0
02095 - Aktywna ochrona podzespołów
000 - -
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 96
Przebieg: 248718 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2016.03.02
Czas: 00:11:44
Tylko że żadnego elementu/modułu nie wymieniałem na inny - tylko odłączałem/podłączałem ponownie |
|
|
|
|
|
|
|
xeio
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5. 2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: S8 D3
Dołączył: 02 Cze 2013 Posty: 24 Skąd: Glogow
|
Wysłany: 2016-03-04, 21:41
|
|
|
Problem rozwiązany - ochrone komponentów zdjeli mi w ASO - jeszcze po pworocie do siebie zauważyłem brak sterowania pneumatyka + brak wizualizacji pdc ale to już przez zielone menu MMI poszło samemu.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc wszystkim zaangażowanym |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
|
|
|
xeio
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5. 2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: S8 D3
Dołączył: 02 Cze 2013 Posty: 24 Skąd: Glogow
|
Wysłany: 2016-03-05, 22:50
|
|
|
300zł~ gratis zrobili mi przegląd pneumatyki + zbieżność i dostałem ładny wykres że wszystko działa jak należy |
|
|
|
|
|