Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D3 08 ] Uszkodzona pneumatyka po odebraniu auta z wars  
Autor Wiadomość
klon_84
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-23, 21:42   [S8 D3 08 ] Uszkodzona pneumatyka po odebraniu auta z wars

Witam
Oddałem auto do warsztatu w celu usunięcia malej usterki lecz po odebraniu auta pojawiły się problemy z pneumatyka a mianowicie przód auta po kilku godzinach postoju całkowicie opada i zaświecają się kontroli - taka zielna i pomarańczowa i migają aż auto się podniesie. Do czasu kiedy oddałem auto nie miałem nigdy tego zjawiska, nigdy tych kontrolek na oczy nie widziałem. Właściciel warsztatu twierdzi ze amortyzatory mam do regeneracji.

W związku z tym mam do Was parę pytań :
Czy z tymi amorami jest tak ze powoli opadają i zaczynają się problemy aż całkowicie oklapną i już za każdy razem tak jest.?
Czy może jest tak ze jest dobrze trzymają super aż jeden dzień i klapa i auto "leży".?
Czy może mieć wpływ na to niska temperatura bo auto długo stało pod warsztatem na mrozie i parę razy padł akumulator.?
Czy w takim przypadku dawać amory na regeneracje do nich czy szukać przyczyny gdzieś indziej.?


Czekam na wasze doświadczenia w tym temacie i jak to u was wyglądało z ta pneumatyką?
 
 
Billy 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 d3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-01-23, 21:47   

A czego dotyczyła usterka w sensie co robili?
Bo jeśli podnosili i odpalali na podnośniku auto, a nie włączyli trybu lift w zawieszeniu to kaplica.
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-01-23, 21:49   

sorry ale bez podpięcia pod kompa nie znajdziesz przyczyny, zregenerujesz amory wyskoczysz z 3k zł a tu się okaże że rozwiązaniem probiemu była jakaś pierdoła za stówke :/
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
klon_84
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-23, 21:56   

auto mi gwizdalo gdzieś z silnika wymienili jakąś odme i uszczelki mogli podnosić auto na podnosniku przy wyłączonym aby wysłuchać skąd dochodzą gwiazdy a właściciel na drugi dzen poinformował mnie że amory do regeneracji ale nic nie mówił że tak opada o tym dowiedziałem się jak odbierałem auto
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-01-23, 22:23   

problem w tym że teraz ciężko to będzie udowodnić, ale jak faktycznie obydwa amory do regeneracji to szansa że 2 na raz się same z siebie wysrają jest wg mnie mała o ile zablokowali zawieche przy podnoszeniu
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-23, 22:28   

klon_84,
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z
regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-01-23, 23:53   

Billy napisał/a:
A czego dotyczyła usterka w sensie co robili?
Bo jeśli podnosili i odpalali na podnośniku auto, a nie włączyli trybu lift w zawieszeniu to kaplica.


Trybu lift ? Chyba podnośnika. A nawet i to nie oznacza od razu, że coś musi paść.
 
 
klon_84
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-24, 00:45   

mi się wydaje że to oczywiste żeby włączyć tryb podnośnika pozatym daje auto tam gdze się znają na tych autach i mają z tym takimi rzeczami doczynienia codziennie ale dziwne naprawdę jest to że tak nagle wszytko oklaplo a wcześniej nie miałem z pneumatyka rzadnych problemów.
 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-24, 00:50   

Na moje oko nie włączyli trybu podnośnika. Włączać samemu przed oddaniem do warsztatu. Nie wszyscy wiedzą o trybie podnośnika.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-01-24, 00:55   

uzlik, sory ale chyba zmienić warsztat a nie tryb podnośnikowy uruchamiać przed oddaniem auta


klon_84, podłącz kompa i zobacz jakie masz błędy w zawiasie - będziesz miał przebieg i datę wystąpienia błędu... zobaczysz czy coś nowego czy jest z okresu "serwisowego"
nie ma sensu na "dzień dobry" obwiniać warsztatu
 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-24, 01:11   

panton, zawiecha pracuje ok. A po odebraniu z warsztatu? Co byś pomyślał? Wiadomo, że jak trefny warsztat to się szuka innego. Jakby chłopak umiał sam, to by zrobił.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-01-24, 02:25   Re: Uszkodzona pneumatyka po odebraniu auta z wars

klon_84 napisał/a:
Czy w takim przypadku dawać amory na regeneracje do nich czy szukać przyczyny gdzieś indziej.?

Szukać przyczyny w warsztacie.

To jakoś dziwne jest że jak oddawałeś auto to nic z pneumatyka się nie działo a jak odebrałeś to obydwa amorki do regeneracji.
Ja raczej podejrzewam, że podnosili auto bez zablokowania zawiechy i to pewnie kilkukrotnie i jak im auto opadło to może jeszcze próbowali jakoś ratować temat a później poinformowali, że amorki to regeneracji.
Niestety, te amorki nie zawsze padają po podniesieniu bez trybu podnośnika ale ponieważ jest takie ryzyko więc ów tryb trzeba włączać.

Zauważ, że to samo jest w innych autach z pneumatyką... A6C6, Q7, Phaeton, Touareg... w każdym z nich, jeżeli jest pneumatyka to jest również tzw. tryb podnośnika który blokuje funkcję automatycznego poziomowania zawieszenia.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-01-24, 09:58   

Ale nie wszędzie o tym wiedzą i ja rowie sam zawsze blokuje. Ostatnio oddałem auto do "speca". Stało dużo fajnych fur. Node bmw, clay, s klasa x6 itp a na garażu s8 podniesione e jedna strona na metrowej kobylce. Jak zapytałem czy nie zapomina sobie typu podnośnika włączyć to zapytał co to... odjechałem

Sprawdź daty błędów. Dwa Amory na raz to za dużo.... zdecydowanie.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-01-24, 10:22   

uzlik napisał/a:
Włączać samemu przed oddaniem do warsztatu. Nie wszyscy wiedzą o trybie podnośnika.
tylko nie zapomniaj ze jak pojedziesz szybciej (nie wiem przy jakiej prędkości to się tryb podnośnika sam wyłączy) co np może się stać przy jakichś manewrach autem bo np będzie musiał odjechać bo ciasno na placu czy pojedzie go zagrzać itp nie wiem
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-01-24, 10:54   

mkbewe napisał/a:
uzlik napisał/a:
Włączać samemu przed oddaniem do warsztatu. Nie wszyscy wiedzą o trybie podnośnika.
tylko nie zapomniaj ze jak pojedziesz szybciej (nie wiem przy jakiej prędkości to się tryb podnośnika sam wyłączy) co np może się stać przy jakichś manewrach autem bo np będzie musiał odjechać bo ciasno na placu czy pojedzie go zagrzać itp nie wiem

Dokładnie tak.
Albo pojedzie na jazdę testową i też blokada się wyłączy.
Albo odepnie akumulator i też zawiecha się odblokuje.

Mechanik ma to wiedzieć sam z siebie :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.