Autor |
Wiadomość |
Attorney007
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D3
Wiek: 42 Dołączył: 16 Paź 2018 Posty: 21 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-11-06, 13:38
|
|
|
Cieszyłbym się jakbym miał błędy z tego tytułu bo bym nie kombinował od roku dlaczego mi przerywa i jeździł po ludziach i nikt nie potrafił mi tego zrobić. Póki co tylko wypiąłem rurę z obudowy filtra i ją zaślepiłem. No własnie pytanie jak odepnę pompkę będzie walił check
[ Dodano: 2018-11-06, 13:55 ]
Jak się wyłączy pompka to zaczynają nią spaliny lecieć. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-11-06, 20:31
|
|
|
Attorney007 napisał/a: | Jak się wyłączy pompka to zaczynają nią spaliny lecieć. |
To znaczy ze uszkodzony masz zawor i takim sposobem szybko mozesz uszkodzic sama pompe. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-11-09, 18:53
|
|
|
jaki nr zaworu masz?? |
|
|
|
|
Attorney007
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D3
Wiek: 42 Dołączył: 16 Paź 2018 Posty: 21 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-11-12, 17:29
|
|
|
Sprawdzę numer zaworów bo są tam 2 i podam . Mam takie pytanie czy błąd system katalizatora rząd 4 sprawność za mała może być przez tą pompę? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-11-12, 18:58
|
|
|
Podaj dokładny błąd, albo cały skan. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Attorney007
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D3
Wiek: 42 Dołączył: 16 Paź 2018 Posty: 21 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-11-12, 20:35
|
|
|
P3299 system katalizatora w układzie wydechowym, rząd 4 - sprawność za mała. Niestety mam waga i cdif 2 diagnozuje:(
[ Dodano: 2018-11-13, 13:39 ]
numer zaworów 06B 131 101H
[ Dodano: 2018-11-15, 13:45 ]
Mam pytanie czy te zawory które mam zamiar kupić muszą mieć takie same numery czy wystarczy ten główny taki sam 06B131101H? I drugie pytanie jak sprawdzić który zawór ewentualnie jest zepsuty? I trzecie pytanie czy to może być zepsuty ten elektrozawór który wysterowuje te 2 zawory, bo może one są sprawne?
[ Dodano: 2018-12-05, 15:59 ]
Problemem było na pewno złe podłączenie podciśnień( zamienione rurki) Zawory zamykające i otwierające wlot pompy powietrza wtórnego były podłączone bezpośrednio z kolektora dolotowego a nie przez elektrozawór który odłącza podciśnienie i zamyka zawory po wyłączenie przez ECU pompy. A tym samym cały czas ciśnienie z kolektora otwierało zawory i spaliny wlatywały do kolektora dolotowego a dalej co się działo jest w temacie. Tym samym zawór otwierający klapy powietrza dodatkowego w obudowach filtrów nie otwierał się siłą rzeczy bo nie był doprowadzone ciśnienie z kolektora. Pytanie też jest kiedy zawór który otwiera te klapy w obudowach filtra aktywuje się czy w pewnych zakresach obrotów silnika czy też kiedy ma za mało powietrza?
Jestem trochę zawiedziony gdyż nikt nie odpowiedział na moje problemy z w/w błędem z ecu |
|
|
|
|
|
|
|
|