Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D3 08 ] Wypadanie zapłonów w S8 D3 5.2 FSI  
Autor Wiadomość
Attorney007 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 16 Paź 2018
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-06, 13:38   

Cieszyłbym się jakbym miał błędy z tego tytułu bo bym nie kombinował od roku dlaczego mi przerywa i jeździł po ludziach i nikt nie potrafił mi tego zrobić. Póki co tylko wypiąłem rurę z obudowy filtra i ją zaślepiłem. No własnie pytanie jak odepnę pompkę będzie walił check <hmm>

[ Dodano: 2018-11-06, 13:55 ]
Jak się wyłączy pompka to zaczynają nią spaliny lecieć.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-11-06, 15:50   

A ja myślałem że to taka powalona wersja EGR :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-11-06, 20:31   

Attorney007 napisał/a:
Jak się wyłączy pompka to zaczynają nią spaliny lecieć.

To znaczy ze uszkodzony masz zawor i takim sposobem szybko mozesz uszkodzic sama pompe.
_________________
Black Cars Matters
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2018-11-06, 22:15   

Najprosciej chyba wymienic ten zawor i niech dziala jak powinno ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
marcin85 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 108
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-11-09, 18:53   

jaki nr zaworu masz??
 
 
Attorney007 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 16 Paź 2018
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-12, 17:29   

Sprawdzę numer zaworów bo są tam 2 i podam . Mam takie pytanie czy błąd system katalizatora rząd 4 sprawność za mała może być przez tą pompę?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-11-12, 18:58   

Podaj dokładny błąd, albo cały skan.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Attorney007 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 16 Paź 2018
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-12, 20:35   

P3299 system katalizatora w układzie wydechowym, rząd 4 - sprawność za mała. Niestety mam waga i cdif 2 diagnozuje:(

[ Dodano: 2018-11-13, 13:39 ]
numer zaworów 06B 131 101H

[ Dodano: 2018-11-15, 13:45 ]
Mam pytanie czy te zawory które mam zamiar kupić muszą mieć takie same numery czy wystarczy ten główny taki sam 06B131101H? I drugie pytanie jak sprawdzić który zawór ewentualnie jest zepsuty? I trzecie pytanie czy to może być zepsuty ten elektrozawór który wysterowuje te 2 zawory, bo może one są sprawne? <hmm>

[ Dodano: 2018-12-05, 15:59 ]
Problemem było na pewno złe podłączenie podciśnień( zamienione rurki) Zawory zamykające i otwierające wlot pompy powietrza wtórnego były podłączone bezpośrednio z kolektora dolotowego a nie przez elektrozawór który odłącza podciśnienie i zamyka zawory po wyłączenie przez ECU pompy. A tym samym cały czas ciśnienie z kolektora otwierało zawory i spaliny wlatywały do kolektora dolotowego a dalej co się działo jest w temacie. Tym samym zawór otwierający klapy powietrza dodatkowego w obudowach filtrów nie otwierał się siłą rzeczy bo nie był doprowadzone ciśnienie z kolektora. Pytanie też jest kiedy zawór który otwiera te klapy w obudowach filtra aktywuje się czy w pewnych zakresach obrotów silnika czy też kiedy ma za mało powietrza?
Jestem trochę zawiedziony gdyż nikt nie odpowiedział na moje problemy z w/w błędem z ecu :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.