Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D4 13 ] Wyłączenie funkcji cylinder of demand  
Autor Wiadomość
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2019-10-06, 08:56   [S8 D4 13 ] Wyłączenie funkcji cylinder of demand

Wczoraj z kolegą próbowaliśmy wyłączyć tryb czterocylindrowy vcdsem lecz do tego potrzebny jest jakiś siedmiocyfrowy kod,którego nie mam.Odblokowaliśmy zielone menu i może tam da się to zrobić.Wie ktoś jak to zrobić?
 
 
W0 DKA05 

Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: D4
Dołączył: 07 Lut 2020
Posty: 20
Skąd: W-wa
Wysłany: 2020-02-24, 23:17   

Na razie z dwóch źródeł mam informację, że wyłączenie funkcji cylinder of demand nie jest możliwe za pomocą kodu, lecz trzeba zrobić jakąś mapę silnika, czyli coś podobnego lub to samo co przy chip tuningu. Koszt w jednym z warsztatów w Warszawie 1,5 tys zł. Siedmiocyfrowy kod to chyba tylko blokada przed wprowadzeniem jakiś błędnych danych w ustawieniach pracy silnika.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-02-24, 23:32   

COD możecie wyłączyć ustawiając tryb dynamic i wyłączając ESP (a dokładnie przełączając w tryb sportowy)
 
 
W0 DKA05 

Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: D4
Dołączył: 07 Lut 2020
Posty: 20
Skąd: W-wa
Wysłany: 2020-02-25, 09:29   

Ostatnia rzecz, którą bym zrobił w tym samochodzie to na stale wyłączyć ESP, aby dezaktywować COD. Nie mam umiejętności jazdy bez ESP z tak mocnym samochodem i nie wstydzę się do tego przyznać. Mój poprzedni samochód miał o 70% mniejszą moc i wolnossący silnik. Nie planuję dla poprawy żywotności samochodu, skracać swojego życia.
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2020-02-25, 09:48   

Modyfikacja sterownika silnika.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-02-25, 11:14   

W0 DKA05, rozumiem, że wyłączenie COD w Twoim przypadku jest uwarunkowane potrzebą troski o silnik?
to podpowiem Ci, że nie zawracaj sobie tym gitary bo z aktywnym COD te silniki robią po 300kkm i ich pierwsze awarie nie wynikają z systemu COD
system START/STOP jak najbardziej na OFF bo robi dużo złego dla silnika i osprzętu jak turbiny ale nie COD
chcesz dbać o silnik to wymień świece bo do chyba końca 2016 były wadliwe firmy BERU (odpadała porcelanka, która robiła dziury w tłoku, cylindrach) i później producent zmienił na NGK zmieniając numer części
 
 
luki3000 
Użytkownik


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sty 2020
Posty: 43
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-02-25, 14:14   

dzwoniłem do ASO to mi powiedzieli, że to ze zdjęcia (podałem numer) to stosowali do "jakiejś A6" i że mi znajdzie po VIN pasujące - i znalazł NGK ale drog 138 zł/sztuka tylko oczywiście o symbol już nie wypytywałem.

ogólnie świece jak szukam to 3 firmy oferują : champion, beru i ngk - zapewne ngk najlepsze?

Na pewnej stronie znajduje swiecę NGK dla AUDI S8 D4 oraz jest dopisek na dole:

Numer(y) referencyjny OEM :06K 905 601 M, 079 905 626 M

cena 88 zł/szt

więc nie wiem co ten konsultant z ASO gada

Pytałem czy mi usuną start-stop i stop silnika przy otwieraniu drzwi i tego nie zrobią nawet jak auto jest po gwarancji.

sorka, że się wcinam w dyskusje panton <bedzieok>
 
 
Unseen 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 20 Lip 2017
Posty: 111
Skąd: UK
Wysłany: 2020-02-25, 14:45   

panton napisał/a:

chcesz dbać o silnik to wymień świece bo do chyba końca 2016 były wadliwe firmy BERU (odpadała porcelanka, która robiła dziury w tłoku, cylindrach) i później producent zmienił na NGK zmieniając numer części
Obrazek

To by wjasnialo dlaczego VW/Audi Leasing zazyczyl sobie, zeby w moim aucie wymienic swiece przy serwisie 18tys mil / 28tys km.
_________________
Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-02-25, 15:43   

luki3000 napisał/a:
dzwoniłem do ASO to mi powiedzieli, że to ze zdjęcia (podałem numer) to stosowali do "jakiejś A6" i że mi znajdzie po VIN pasujące - i znalazł NGK ale drog 138 zł/sztuka tylko oczywiście o symbol już nie wypytywałem.

ori obecnie dostępne są tylko NGK i cena taka jak podałeś
poza ASO NGK to cena poniżej 90zł
alternatywą jest NGK RACING i tutaj koszt będzie największy
ja bym się trzymał NGK z ASO (numer który podałem) i skrócił interwał wymiany szczególnie jak ktoś dużo jeździ w górnym zakresie obrotów :)

luki3000 napisał/a:
więc nie wiem co ten konsultant z ASO gada
Pytałem czy mi usuną start-stop i stop silnika przy otwieraniu drzwi i tego nie zrobią nawet jak auto jest po gwarancji.

w ASO tego nie zrobią bo nie mogą ale to możesz sobie sam ogarnąć
https://www.a8team.pl/d4-...-vt24539,15.htm

luki3000 napisał/a:
sorka, że się wcinam w dyskusje panton <bedzieok>

po to jest forum by pisać...a czasami się posprzeczać ;)

Unseen napisał/a:

To by wjasnialo dlaczego VW/Audi Leasing zazyczyl sobie, zeby w moim aucie wymienic swiece przy serwisie 18tys mil / 28tys km.

niestety na to nie było jakiejś akcji serwisowej więc nawet w ramach gwarancji nie każde auto serwisowane w ASO miało to wymienione... potrafili wymienić silnik jak strzelił
Kolejny właściciel auta w którym gwarancja wygasła musi ten temat zweryfikować by później nie szukać silnika.
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2020-02-25, 21:13   

panton napisał/a:
chcesz dbać o silnik to wymień świece bo do chyba końca 2016 były wadliwe firmy BERU (odpadała porcelanka, która robiła dziury w tłoku, cylindrach) i później producent zmienił na NGK zmieniając numer części

Ja u siebie założyłem BERU i póki co silnik jeszcze chodzi.Świece wymieniłem przy przebiegu 98 tyś km.Wcześniej były zmieniane w ASO w DE przy przebiegu ok.55 tyś km (mam na to papiery). Te stare z przebiegiem 43 tyś km mam na półce w garażu i nie zauważyłem,żeby któraś była pęknięta czy uszkodzona.Ale faktycznie zostały wycofane ze sprzedaży i następnym razem założę NGK.Dlaczego pękały?Sprawa prosta,bo skoro ludzie nie wymienili ich przy 50-60 tyś km to normalne,że powyżej przebiegu 100 tyś km materiał nie wytrzymał.Przerabiałem to dawno temu w A8 D2.Świeżo po zakupie nagle silnik zaczął szarpać i okazało się,że jakiś oszołom nie wymieniał świec i przez to musiałem chyba 3 cewki nowe kupić i świece były popękane.
 
 
W0 DKA05 

Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: D4
Dołączył: 07 Lut 2020
Posty: 20
Skąd: W-wa
Wysłany: 2020-02-25, 22:42   

panton napisał/a:
W0 DKA05, rozumiem, że wyłączenie COD w Twoim przypadku jest uwarunkowane potrzebą troski o silnik?
to podpowiem Ci, że nie zawracaj sobie tym gitary bo z aktywnym COD te silniki robią po 300kkm i ich pierwsze awarie nie wynikają z systemu COD


To że silniki wytrzymują - przyjmuję do wiadomości, ale co z tymi poduszkami silnika, które rzekomo po kilkudziesięciu tysiącach masowo padają od tego trybu? Przynajmniej tak pisała jedna osoba.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-02-25, 22:47   

ja z kolegą Hgo w tej kwestii (i kilku innych) nie zgadzam się i mam inne zdanie <hmm>
a co by się nie powtarzać odnośnie tematu poduszek to
https://www.a8team.pl/d4-...obr-vt28544.htm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.