|
Autor |
Wiadomość |
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-04-24, 10:44
|
|
|
Wiec ja to opisze krotko,
mialem doczynienia z oryginalnie klejonymi lampami prefl klej mocny jak ten do szyb podgrzewanie piekarniki nie ruszaja samego kleju. Nalezy w 1 kolejnosci ponacinac klej pod rantem zewnetrznym, nastepnie nagrzewac gorny rant w celu jego rozgiecia robi sie tam przestrzen na wydlubywanie kleju za pomoca np zagietego plaskiego srubokreta, praca mozolna i dla cierpliwych. Po zdjeciu szkla wydlubujemy resztki kleju, podgrzewajac ranty staramysie przywrocic je do pierwotnego ksztaltu, odtluszczamy rant i mozna kleic klosz.
Ja polecam szczeliwo wurth elastyczne trzyma dobrze nic odpukac nie paruje, auto bylo juz myte cisnieniowo i nadal lampy jak nowe,
Wnetrze lampy mozna umyc woda zwykla lub demineralizowana nie dotykac chromowych czesci, wysuszyc sprezonym powietrzem. Moje lampy wygladaja i swieca jak nowe, z tym ze ja zapodalem fabrycznie nowe szkla i ramki.
Tez myslalem o malowaniu srodka na czarno ale jednak mi sie to wgl nie podoba, chyba ze ktos ma jakis projekt shadow matowe chromy itp ma to wtedy racje bytu. Ja wole a8 w oryginale. |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |