Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-09-23, 09:59
|
|
|
Jedni robią, drudzy naciągają. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-09-23, 11:02
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Jedni robią, drudzy naciągają. |
no tak Krzychu, tylko ze dylemat sie robi jak masz po kilka sprzecznych opinii na temat tego samego zakladu tak jak u mnie, ok. 3km stad mam naprawe asb i do tej pory to czesc osob jest za a druga czesc przeciw |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pawelwoj
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 51 Dołączył: 17 Sty 2016 Posty: 32 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-09-23, 12:45
|
|
|
Teo Motors wykonało naprawę poprawnie , tak uważam, za pół roku będę mógł napisać jakieś konkrety, w tej chwili chodzi ok ale co można powiedzieć po przejechaniu 350 km.
Mnie najbardziej boli sposób podejścia do klienta jak do krowy którą można wydoić, w ch.ja cięcie, czyli fakt że nie wiadomo ile co kosztowało i czy rzeczywiście zostało wymienione .
Uważam że koszt naprawy został zawyżony ale jak wiadomo nie ma jak tego sprawdzić .
Napiszę tak:
Polecam Teo Motors jeżeli nie liczysz się z kosztami . |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-09-23, 13:04
|
|
|
a co ci nie grało w skrzyni? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
pawelwoj
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 51 Dołączył: 17 Sty 2016 Posty: 32 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-09-23, 13:43
|
|
|
współczuję... za 11k (minimum) to ile mozna uzywek sprawdzic/wymienić?
jaki sens mają takie remonty? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Kosmy
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 177 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2018-02-06, 18:06
|
|
|
Hehehe
Całkowity remont skrzyni 12300 złotych plus 2 wizyty gwarancyjne z hotelami etc. jakieś 3000-4000 tyś. plus koszt płyty zaworowej 1000 PLN z olejem uszczelkami etc. Remont "kapitalny" ... co po remoncie:
1. Z 5 na 4 jak było uderzenie tak jest.
2. 3 na 4 powyżej 4 tys obrotów dziwnie się zachowuje, ciężko to opisać trzeba poczuć prowadząc samochód. Zjebali mi całą zabawę z wyprzedzania z 3 ego biegu. Tego wcześniej nie było.
3. Zmiana biegu z 3 na 4 na zimnym nie może się odbywać przy 2 tys obrotów. Czasami jest puknięcie tylnego dyfra czasami nie ma. O co chodzi ? Czarna magia. Pan Teodor stwierdził, że tak nie powinno być. I tyle.
4. Płyta zaworowa - katastrofa. Musiałem kupić używkę i wymienić. I teraz jest dopiero lepiej.
5. Terminowość ? Nie mają tego pojęcia w słowniku.
6. Uwzględnia gwarancje - to na plus.
Na szczęście po wymianie płyty zaworowej można jeździć i się nie wkur.... tak mocno. Kolega był w tym samym czasie (również z forum) i jego skrzynia chodzi kopiuj wklej. Zależy jak czapka stanie. Te auta to trupy i nie możemy od nich za wiele wymagać. Nie ważne czy wrzucisz 30-50 tys w rok. Syfa nie zapudrujesz. Autem od naprawy zrobiłem 50 tys km w rok. Jeździ dalej. Dodam, że jestem wyczulony na każde niedomagania auta. Do nowych DSG też się przyczepie ! |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-02-06, 18:51
|
|
|
OT.
Kosmy napisał/a: | Te auta to trupy i nie możemy od nich za wiele wymagać. Nie ważne czy wrzucisz 30-50 tys w rok. |
no tu bym polemizował
ale fakt faktem jest :
maciu napisał/a: | za 11k (minimum) to ile mozna uzywek sprawdzic/wymienić?
jaki sens mają takie remonty? |
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-02-06, 20:13
|
|
|
kosmy tak czytam i czytam i kurde wspolczuje tyle siana stracic , no bo w zasadzie kasa w bloto jak sie wkurzasz.... bez sensu |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Kosmy
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 177 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2018-02-06, 20:48
|
|
|
preston81 napisał/a: | kosmy tak czytam i czytam i kurde wspolczuje tyle siana stracic , no bo w zasadzie kasa w bloto jak sie wkurzasz.... bez sensu |
Już przestałem się denerwować. Auto doprowadziłem do ładu a zrobiłem już wszystko (na prawdę wszystko) oprócz nastawników bo jeszcze dają radę. I taki samochód mógłbym teraz kupić a nie od gołodupców. Zastanawiam się nad pomalowaniem całego ale w ASO chcą 15 tys
ps. Kończąc temat skrzyni to najlepiej zrobić tak jak mówił Maciu. Pewna skrzynia i dorzuciłbym do tego nowy konwerter. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-02-07, 20:25
|
|
|
Było skrzynkę z ASO brać, swoją byś oddal bo się oddaje a miałbyś piękna na palecie pachnącą w okolicach 22tys po rabacie (nawet pozyciometr f125 jest nowy a nie regenerowany ) Tak czy siak to się bardzo zbliżyłeś do tej kwoty.. Niestety bez konwertera ale tego można od ZF'a nabyć. |
_________________
|
|
|
|
|
Kosmy
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 177 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2018-02-07, 20:45
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Było skrzynkę z ASO brać, swoją byś oddal bo się oddaje a miałbyś piękna na palecie pachnącą w okolicach 22tys po rabacie (nawet pozyciometr f125 jest nowy a nie regenerowany ) Tak czy siak to się bardzo zbliżyłeś do tej kwoty.. Niestety bez konwertera ale tego można od ZF'a nabyć. |
Tego nie chciałem już mówić. |
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2018-02-08, 11:30
|
|
|
ehh ten Teodor... niedaleko jest Daniel Buda i słyszałem o nim dobre opinie
czy czasem Ci nie odradzałem teo-motors zanim do nich dałeś auto ? |
_________________
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-02-08, 12:06
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Było skrzynkę z ASO brać, swoją byś oddal bo się oddaje a miałbyś piękna na palecie pachnącą w okolicach 22tys po rabacie (nawet pozyciometr f125 jest nowy a nie regenerowany ) Tak czy siak to się bardzo zbliżyłeś do tej kwoty.. Niestety bez konwertera ale tego można od ZF'a nabyć. |
widzisz Krzysiu tylko na tym forum na palcach jednej ręki można policzyć osoby z takim myśleniem..... zrobić raz a dobrze....i zapomnieć o temacie na pozostały czas życia tego auta....
każdy chce tanio i się oszukuje bo efekt końcowy jest taki, że pozostają bez $$$ i sprawnego tematu (skrzyni, silnika, hamulców z tyłu itp.)
kupowanie i wsadzanie używki z tych lat jaki ma sens? rozwiązanie na rok a czasami na 2 miesiące i temat powraca... jesteśmy bez 2-3k za skrzynie + wymiana (1??$) a wracamy do punktu wyjścia a poświęcony czas i nerwy na to wszystko trudno przełożyć na $$$$
koziolek napisał/a: | niedaleko jest Daniel Buda i słyszałem o nim dobre opinie |
ja słyszałem, że jutro ma padać.... |
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2018-02-08, 12:24
|
|
|
mogłem tylko słyszeć bo nie robiłem jeszcze skrzyni
robił u niego mój kumpel i był zadowolony i chyba nawet tu na forum ktoś go polecał.
no i tak samo o Teo też "słyszałem" że są chu..owi |
_________________
|
|
|
|
|
|