Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
TEO MOTORS  
Autor Wiadomość
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2017-09-23, 09:59   

Jedni robią, drudzy naciągają.
_________________
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-09-23, 11:02   

krzychu22.p1i napisał/a:
Jedni robią, drudzy naciągają.


no tak Krzychu, tylko ze dylemat sie robi jak masz po kilka sprzecznych opinii na temat tego samego zakladu <bezradny> tak jak u mnie, ok. 3km stad mam naprawe asb i do tej pory to czesc osob jest za a druga czesc przeciw <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pawelwoj 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 50
Dołączył: 17 Sty 2016
Posty: 32
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-09-23, 12:45   

Teo Motors wykonało naprawę poprawnie , tak uważam, za pół roku będę mógł napisać jakieś konkrety, w tej chwili chodzi ok ale co można powiedzieć po przejechaniu 350 km.
Mnie najbardziej boli sposób podejścia do klienta jak do krowy którą można wydoić, w ch.ja cięcie, czyli fakt że nie wiadomo ile co kosztowało i czy rzeczywiście zostało wymienione .
Uważam że koszt naprawy został zawyżony ale jak wiadomo nie ma jak tego sprawdzić .

Napiszę tak:
Polecam Teo Motors jeżeli nie liczysz się z kosztami .
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-09-23, 13:04   

a co ci nie grało w skrzyni?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
pawelwoj 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 50
Dołączył: 17 Sty 2016
Posty: 32
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-09-23, 13:10   

maciu napisał/a:
a co ci nie grało w skrzyni?

http://www.a8team.pl/d3-a...yni-vt21970.htm
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-09-23, 13:43   

współczuję... za 11k (minimum) to ile mozna uzywek sprawdzic/wymienić?

jaki sens mają takie remonty?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2018-02-06, 18:06   

Hehehe :)

Całkowity remont skrzyni 12300 złotych plus 2 wizyty gwarancyjne z hotelami etc. jakieś 3000-4000 tyś. plus koszt płyty zaworowej 1000 PLN z olejem uszczelkami etc. Remont "kapitalny" ... co po remoncie:

1. Z 5 na 4 jak było uderzenie tak jest.
2. 3 na 4 powyżej 4 tys obrotów dziwnie się zachowuje, ciężko to opisać trzeba poczuć prowadząc samochód. Zjebali mi całą zabawę z wyprzedzania z 3 ego biegu. Tego wcześniej nie było.
3. Zmiana biegu z 3 na 4 na zimnym nie może się odbywać przy 2 tys obrotów. Czasami jest puknięcie tylnego dyfra czasami nie ma. O co chodzi ? Czarna magia. Pan Teodor stwierdził, że tak nie powinno być. I tyle.
4. Płyta zaworowa - katastrofa. Musiałem kupić używkę i wymienić. I teraz jest dopiero lepiej.
5. Terminowość ? Nie mają tego pojęcia w słowniku.
6. Uwzględnia gwarancje - to na plus.

Na szczęście po wymianie płyty zaworowej można jeździć i się nie wkur.... tak mocno. Kolega był w tym samym czasie (również z forum) i jego skrzynia chodzi kopiuj wklej. Zależy jak czapka stanie. Te auta to trupy i nie możemy od nich za wiele wymagać. Nie ważne czy wrzucisz 30-50 tys w rok. Syfa nie zapudrujesz. Autem od naprawy zrobiłem 50 tys km w rok. Jeździ dalej. Dodam, że jestem wyczulony na każde niedomagania auta. Do nowych DSG też się przyczepie !
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-02-06, 18:51   

OT.

Kosmy napisał/a:
Te auta to trupy i nie możemy od nich za wiele wymagać. Nie ważne czy wrzucisz 30-50 tys w rok.


no tu bym polemizował ;)

ale fakt faktem jest :

maciu napisał/a:
za 11k (minimum) to ile mozna uzywek sprawdzic/wymienić?

jaki sens mają takie remonty?


<bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-02-06, 20:13   

kosmy tak czytam i czytam i kurde wspolczuje tyle siana stracic , no bo w zasadzie kasa w bloto jak sie wkurzasz.... bez sensu
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2018-02-06, 20:48   

preston81 napisał/a:
kosmy tak czytam i czytam i kurde wspolczuje tyle siana stracic , no bo w zasadzie kasa w bloto jak sie wkurzasz.... bez sensu


Już przestałem się denerwować. Auto doprowadziłem do ładu a zrobiłem już wszystko (na prawdę wszystko) oprócz nastawników bo jeszcze dają radę. I taki samochód mógłbym teraz kupić a nie od gołodupców. Zastanawiam się nad pomalowaniem całego ale w ASO chcą 15 tys :P <boisie>

ps. Kończąc temat skrzyni to najlepiej zrobić tak jak mówił Maciu. Pewna skrzynia i dorzuciłbym do tego nowy konwerter.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2018-02-07, 20:25   

Było skrzynkę z ASO brać, swoją byś oddal bo się oddaje a miałbyś piękna na palecie pachnącą w okolicach 22tys po rabacie (nawet pozyciometr f125 jest nowy a nie regenerowany :D ) Tak czy siak to się bardzo zbliżyłeś do tej kwoty.. Niestety bez konwertera ale tego można od ZF'a nabyć.
_________________
 
 
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2018-02-07, 20:45   

krzychu22.p1i napisał/a:
Było skrzynkę z ASO brać, swoją byś oddal bo się oddaje a miałbyś piękna na palecie pachnącą w okolicach 22tys po rabacie (nawet pozyciometr f125 jest nowy a nie regenerowany :D ) Tak czy siak to się bardzo zbliżyłeś do tej kwoty.. Niestety bez konwertera ale tego można od ZF'a nabyć.


Tego nie chciałem już mówić.
 
 
koziolek 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 438
Skąd: WLKP
Wysłany: 2018-02-08, 11:30   

ehh ten Teodor... niedaleko jest Daniel Buda i słyszałem o nim dobre opinie ;)
czy czasem Ci nie odradzałem teo-motors zanim do nich dałeś auto ?
_________________

 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-02-08, 12:06   

krzychu22.p1i napisał/a:
Było skrzynkę z ASO brać, swoją byś oddal bo się oddaje a miałbyś piękna na palecie pachnącą w okolicach 22tys po rabacie (nawet pozyciometr f125 jest nowy a nie regenerowany :D ) Tak czy siak to się bardzo zbliżyłeś do tej kwoty.. Niestety bez konwertera ale tego można od ZF'a nabyć.


widzisz Krzysiu tylko na tym forum na palcach jednej ręki można policzyć osoby z takim myśleniem..... zrobić raz a dobrze....i zapomnieć o temacie na pozostały czas życia tego auta....
każdy chce tanio i się oszukuje bo efekt końcowy jest taki, że pozostają bez $$$ i sprawnego tematu (skrzyni, silnika, hamulców z tyłu itp.)

kupowanie i wsadzanie używki z tych lat jaki ma sens? rozwiązanie na rok a czasami na 2 miesiące i temat powraca... jesteśmy bez 2-3k za skrzynie + wymiana (1??$) a wracamy do punktu wyjścia a poświęcony czas i nerwy na to wszystko trudno przełożyć na $$$$ <cicho>

koziolek napisał/a:
niedaleko jest Daniel Buda i słyszałem o nim dobre opinie ;)

ja słyszałem, że jutro ma padać.... <jezyk2>
 
 
koziolek 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 438
Skąd: WLKP
Wysłany: 2018-02-08, 12:24   

mogłem tylko słyszeć bo nie robiłem jeszcze skrzyni ;)
robił u niego mój kumpel i był zadowolony i chyba nawet tu na forum ktoś go polecał.
no i tak samo o Teo też "słyszałem" że są chu..owi :P
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.