Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Udany zakup A8 W12  
Autor Wiadomość
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2012-10-27, 09:09   

Gratuluję, gratuluję. Moc jest z nami.

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
Freestyller 

Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D4 4.2 TDI
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 28
Skąd: Polska
Wysłany: 2012-11-02, 21:44   

Epidemia się rozprzestrzenia - dzisiaj dołączyłem do tego zaszczytnego grona posiadaczy Audi A8 :) I to w dodatku z tym niesamowitym silnikiem W12.

Oby nasze rozmowy sprowadzały się do dyskusji na temat klocków, olejów i innych pierdół :-P
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2012-11-02, 21:47   

tak sobie mysle ...
ze niektorzy na skutek czestego przebywania na tym forum, moga przyspieszyc swoja decyzje...
 
 
Vincent 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D2 W12
Wiek: 46
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 32
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-11-03, 01:22   

No to i ja podpinam się w klubowe grono 400+
_________________
...i to by było na tyle...
Vincent
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2012-11-03, 08:15   

No Panowie, brak słów zachwytu. Gratuluję i witam w gronie 400+. Załóżcie proszę, nowe tematy i opiszcie jak to się stało. No i oczywiście fotki prosimy. Jeszcze raz gratuluję.

8-)

[ Dodano: 2012-11-03, 08:24 ]
and808 napisał/a:
tak sobie mysle ...
ze niektorzy na skutek czestego przebywania na tym forum, moga przyspieszyc swoja decyzje...


and808 nostalgia do A8? Czyż byś chciał nam o czymś powiedzieć?

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
JohnyBravo 

Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: W12 D3
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 15
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2013-08-03, 21:44   

Chciałbym zaprosić na środek kolegów -jacka, B@rta, Freestyllera i Vincenta. Minął prawie rok od nabycia przez Was W12. Napiszcie jak wrażenia, jak awaryjność, czy kupilibyście jeszcze raz itd.
Ja niedługo będę kupował A8 D3 po FL i teraz godzinami czytam na forum o 4.2 MPI i W12, i mam mega mętlik w głowie.
Serce podpowiada W12, rozsądek V8.

Wstawiał ktoś z Was gaz do W12? Jeśli tak to jaki i jakie efekty.

Oczywiście innych użytkowników też proszę o opinie -chodzi mi o to, że to auto ma służyć, a nie stać w warsztatach i doprowadzić mnie do nerwicy, bo będzie ciągle coś.
_________________
Marcin

W12+Z1000SX
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-08-03, 23:06   

JohnyBravo napisał/a:
Wstawiał ktoś z Was gaz do W12? Jeśli tak to jaki i jakie efekty.

Jest to wykonalne ale nie ma co liczyć na to, że będzie tanio. Poza tym trzeba szukać naprawdę mądrej głowy, żeby nic nie popsuli i żeby po montażu chodziło to poprawnie.

Jeździłem wielokrotnie jedną W12 z LPG... pod maską siedział Prince ale niestety zakładany był w niemcowni i po sprowadzeniu do PL wymagał znacznych poprawek... ale po poprawkach pracę na LPG znosił całkiem dobrze i zrobił na tym sporo km bez jakichś większych problemów.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
jacek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Kujawsko - Pomorskie
Wysłany: 2013-08-04, 08:33   

JohnyBravo, Jeżeli chodzi o moje W12 , to jestem mega zadowolony autko sprawuje się rewelacyjnie . Po prawie roku użytkowania miałem dwie małe awarie , zatarty mechanizm wycieraczek ( standard w D3) i czujnik cofania z tyłu ( kostka zaśniedziała ) poza tym ZERO problemów z silnikiem , skrzynią , zawieszeniem itp.

Szczerze polecam A8 w wersji W12 bo to taki "wilk w owczej skórze" , niby luksus ale 450 KM 580 NM robi swoje no i te przyspieszenie 5,1 .... , co do LPG to nie posiadam i raczej w takim silniku bym nie stosował , zagazować W12 lub V10 to trochę jak jeść lizaka przez papierek hihi :-D
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-04, 08:51   

FOSS napisał/a:
Jeździłem wielokrotnie jedną W12 z LPG... pod maską siedział Prince ale niestety zakładany był w niemcowni i po sprowadzeniu do PL wymagał znacznych poprawek... ale po poprawkach pracę na LPG znosił całkiem dobrze i zrobił na tym sporo km bez jakichś większych problemów.


PRINS, firma jest bodaj holenderska

Podejrzewam że chodzi o Rafelka auto, pytałem już tu go wcześniej
o gaz do tego auta szkoda ze nic nie naskrobał, może go namówisz
lub wyciągniesz zdjęcia/informacje? :peace:
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-04, 15:52   

jacek napisał/a:
W12 lub V10 to trochę jak jeść lizaka przez papierek hih

W12 jest silnikiem tradycyjnym i jeszcze spokojnie sobie dobry gaz zniesie a V10 to już FSI i wymaga bezpośredniego wtrysku który w pl nie bedzie banglał ze względu na syfiasty gaz.
 
 
JohnyBravo 

Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: W12 D3
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 15
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2013-08-04, 19:02   

Dzięki za jakiś odzew panowie :-)

No u mnie S8 nie wchodzi w grę, a jedynie W12 albo 4.2 też z pośrednim wtryskiem i myślę, że jeśli LPG będzie dobrze założony i wyregulowany, to nie będzie problemu.
Nie uważam paliwa alternatywnego za profanację tak długo jak nie dotyczy kultowych aut. Teraz np. jeżdżę Mitsubishi 3000gt twin turbo (też poniżej 6sek do 100) i zakładać gaz w takim aucie, to byłaby przesada, więc nawet mi to przez myśl nie przeszło, ale A8 to jednak tylko wygodna limuzyna z wolnossącym silnikiem (nic jej nie ujmując oczywiście!).

Nie chcę robić tu offtopic. O LPG warto wspomnieć, ale chodzi mi głównie o awaryjność i problematyczność -o sens i udany zakup W12 :-) Proszę zatem posiadaczy o więcej info.

W12, czy lepiej po prostu V8?

PS. jacek, dobrze słyszeć, że twoja dobrze się sprawuje. Szerokości!
_________________
Marcin

W12+Z1000SX
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2013-08-04, 23:27   

Wszystko zależy tylko od Ciebie 4.2 MPI to prosty motor jakich wiele, dość tani w eksploatacji. Moc która posiada jest wystarczająca do bardzo dynamicznej jazdy jak i ostrego sprintu z pod swiatel. W12 to pewna zamknięta grupa tych co mogą jeszcze więcej... Więcej w każdym tego słowa znaczeniu, przewaznie mowa o wydawaniu $$$ :mrgreen: Co tu dużo mówić W12 jest droższy w eksploatacji i gdy coś z nim się stanie droższy w naprawie bo mało popularny, a wiedza majstra kosztuje :lol: Żaden nie posiada wad wrodzonych to co bedzie sie psulo i jak czesto zalezy tylko od egzemplarza jaki kupisz. Zatem odpowiedz sobie na pyt. czego potrzebujesz auta do jazdy czy uczucia spełnienia i poczucie, ze juz z wiekszym silnikiem kupic sie nie da :mrgreen:
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
JohnyBravo 

Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: W12 D3
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 15
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2013-08-05, 17:14   

aro51 napisał/a:
Żaden nie posiada wad wrodzonych to co bedzie sie psulo i jak czesto zalezy tylko od egzemplarza jaki kupisz.


Przydatna informacja.
W moim przypadku i tak wezmę to, co się w danej chwili trafi w najlepszym stanie -głównie chodzi mi o to, aby auto nie było bite, było z oryginalnym przebiegiem, w dobrym stanie technicznym i jak najlepiej wyposażone. Motor 6.0 albo 4.2MPI, ale to sprawa drugorzędna. Chciałem tylko wiedzieć, czy nie ma jakichś istotnych przeciwwskazań do W12 :-)
_________________
Marcin

W12+Z1000SX
 
 
cerbera 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: triptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D3 4.2
Wiek: 45
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 158
Skąd: kraków
Wysłany: 2013-08-25, 18:56   

wow co sie tu dzieje wąski !!! :shock: Zaraz V8 beda sie po kontach chowac bo nagle wysyp w12 a faktycznie to strasznie potanialy i wypasy maja konkret
_________________
A8 D3 4.2 V8 pb+lpg ''ZŁOTOWŁOSA''
http://rietzphotography.com/
www.chimerabulls.pl
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-25, 20:37   

O w mordę :shock: , jakaś wyprzedaż W12 była czy jak :?: ...jestem już zaniepokojony swoją reakcją i nie wiem czy nie zacznę zaraz szukać 400+ :?:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.