Autor |
Wiadomość |
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2012-10-27, 09:09
|
|
|
Gratuluję, gratuluję. Moc jest z nami.
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
Freestyller
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D4 4.2 TDI
Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 28 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2012-11-02, 21:44
|
|
|
Epidemia się rozprzestrzenia - dzisiaj dołączyłem do tego zaszczytnego grona posiadaczy Audi A8 I to w dodatku z tym niesamowitym silnikiem W12.
Oby nasze rozmowy sprowadzały się do dyskusji na temat klocków, olejów i innych pierdół :-P |
|
|
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2012-11-02, 21:47
|
|
|
tak sobie mysle ...
ze niektorzy na skutek czestego przebywania na tym forum, moga przyspieszyc swoja decyzje... |
|
|
|
|
Vincent
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D2 W12
Wiek: 46 Dołączył: 02 Kwi 2011 Posty: 32 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2012-11-03, 01:22
|
|
|
No to i ja podpinam się w klubowe grono 400+ |
_________________ ...i to by było na tyle...
Vincent |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2012-11-03, 08:15
|
|
|
No Panowie, brak słów zachwytu. Gratuluję i witam w gronie 400+. Załóżcie proszę, nowe tematy i opiszcie jak to się stało. No i oczywiście fotki prosimy. Jeszcze raz gratuluję.
8-)
[ Dodano: 2012-11-03, 08:24 ]
and808 napisał/a: | tak sobie mysle ...
ze niektorzy na skutek czestego przebywania na tym forum, moga przyspieszyc swoja decyzje... |
and808 nostalgia do A8? Czyż byś chciał nam o czymś powiedzieć?
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
JohnyBravo
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: W12 D3
Dołączył: 22 Cze 2013 Posty: 15 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2013-08-03, 21:44
|
|
|
Chciałbym zaprosić na środek kolegów -jacka, B@rta, Freestyllera i Vincenta. Minął prawie rok od nabycia przez Was W12. Napiszcie jak wrażenia, jak awaryjność, czy kupilibyście jeszcze raz itd.
Ja niedługo będę kupował A8 D3 po FL i teraz godzinami czytam na forum o 4.2 MPI i W12, i mam mega mętlik w głowie.
Serce podpowiada W12, rozsądek V8.
Wstawiał ktoś z Was gaz do W12? Jeśli tak to jaki i jakie efekty.
Oczywiście innych użytkowników też proszę o opinie -chodzi mi o to, że to auto ma służyć, a nie stać w warsztatach i doprowadzić mnie do nerwicy, bo będzie ciągle coś. |
_________________ Marcin
W12+Z1000SX |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-08-03, 23:06
|
|
|
JohnyBravo napisał/a: | Wstawiał ktoś z Was gaz do W12? Jeśli tak to jaki i jakie efekty. |
Jest to wykonalne ale nie ma co liczyć na to, że będzie tanio. Poza tym trzeba szukać naprawdę mądrej głowy, żeby nic nie popsuli i żeby po montażu chodziło to poprawnie.
Jeździłem wielokrotnie jedną W12 z LPG... pod maską siedział Prince ale niestety zakładany był w niemcowni i po sprowadzeniu do PL wymagał znacznych poprawek... ale po poprawkach pracę na LPG znosił całkiem dobrze i zrobił na tym sporo km bez jakichś większych problemów. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 2013-08-04, 08:33
|
|
|
JohnyBravo, Jeżeli chodzi o moje W12 , to jestem mega zadowolony autko sprawuje się rewelacyjnie . Po prawie roku użytkowania miałem dwie małe awarie , zatarty mechanizm wycieraczek ( standard w D3) i czujnik cofania z tyłu ( kostka zaśniedziała ) poza tym ZERO problemów z silnikiem , skrzynią , zawieszeniem itp.
Szczerze polecam A8 w wersji W12 bo to taki "wilk w owczej skórze" , niby luksus ale 450 KM 580 NM robi swoje no i te przyspieszenie 5,1 .... , co do LPG to nie posiadam i raczej w takim silniku bym nie stosował , zagazować W12 lub V10 to trochę jak jeść lizaka przez papierek hihi :-D |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-08-04, 08:51
|
|
|
FOSS napisał/a: | Jeździłem wielokrotnie jedną W12 z LPG... pod maską siedział Prince ale niestety zakładany był w niemcowni i po sprowadzeniu do PL wymagał znacznych poprawek... ale po poprawkach pracę na LPG znosił całkiem dobrze i zrobił na tym sporo km bez jakichś większych problemów. |
PRINS, firma jest bodaj holenderska
Podejrzewam że chodzi o Rafelka auto, pytałem już tu go wcześniej
o gaz do tego auta szkoda ze nic nie naskrobał, może go namówisz
lub wyciągniesz zdjęcia/informacje? :peace: |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-08-04, 15:52
|
|
|
jacek napisał/a: | W12 lub V10 to trochę jak jeść lizaka przez papierek hih |
W12 jest silnikiem tradycyjnym i jeszcze spokojnie sobie dobry gaz zniesie a V10 to już FSI i wymaga bezpośredniego wtrysku który w pl nie bedzie banglał ze względu na syfiasty gaz. |
|
|
|
|
|
|
|
JohnyBravo
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: W12 D3
Dołączył: 22 Cze 2013 Posty: 15 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2013-08-04, 19:02
|
|
|
Dzięki za jakiś odzew panowie :-)
No u mnie S8 nie wchodzi w grę, a jedynie W12 albo 4.2 też z pośrednim wtryskiem i myślę, że jeśli LPG będzie dobrze założony i wyregulowany, to nie będzie problemu.
Nie uważam paliwa alternatywnego za profanację tak długo jak nie dotyczy kultowych aut. Teraz np. jeżdżę Mitsubishi 3000gt twin turbo (też poniżej 6sek do 100) i zakładać gaz w takim aucie, to byłaby przesada, więc nawet mi to przez myśl nie przeszło, ale A8 to jednak tylko wygodna limuzyna z wolnossącym silnikiem (nic jej nie ujmując oczywiście!).
Nie chcę robić tu offtopic. O LPG warto wspomnieć, ale chodzi mi głównie o awaryjność i problematyczność -o sens i udany zakup W12 :-) Proszę zatem posiadaczy o więcej info.
W12, czy lepiej po prostu V8?
PS. jacek, dobrze słyszeć, że twoja dobrze się sprawuje. Szerokości! |
_________________ Marcin
W12+Z1000SX |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2013-08-04, 23:27
|
|
|
Wszystko zależy tylko od Ciebie 4.2 MPI to prosty motor jakich wiele, dość tani w eksploatacji. Moc która posiada jest wystarczająca do bardzo dynamicznej jazdy jak i ostrego sprintu z pod swiatel. W12 to pewna zamknięta grupa tych co mogą jeszcze więcej... Więcej w każdym tego słowa znaczeniu, przewaznie mowa o wydawaniu $$$ :mrgreen: Co tu dużo mówić W12 jest droższy w eksploatacji i gdy coś z nim się stanie droższy w naprawie bo mało popularny, a wiedza majstra kosztuje :lol: Żaden nie posiada wad wrodzonych to co bedzie sie psulo i jak czesto zalezy tylko od egzemplarza jaki kupisz. Zatem odpowiedz sobie na pyt. czego potrzebujesz auta do jazdy czy uczucia spełnienia i poczucie, ze juz z wiekszym silnikiem kupic sie nie da :mrgreen: |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
|
|
|
JohnyBravo
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: W12 D3
Dołączył: 22 Cze 2013 Posty: 15 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2013-08-05, 17:14
|
|
|
aro51 napisał/a: | Żaden nie posiada wad wrodzonych to co bedzie sie psulo i jak czesto zalezy tylko od egzemplarza jaki kupisz. |
Przydatna informacja.
W moim przypadku i tak wezmę to, co się w danej chwili trafi w najlepszym stanie -głównie chodzi mi o to, aby auto nie było bite, było z oryginalnym przebiegiem, w dobrym stanie technicznym i jak najlepiej wyposażone. Motor 6.0 albo 4.2MPI, ale to sprawa drugorzędna. Chciałem tylko wiedzieć, czy nie ma jakichś istotnych przeciwwskazań do W12 :-) |
_________________ Marcin
W12+Z1000SX |
|
|
|
|
cerbera
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: triptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D3 4.2
Wiek: 45 Dołączył: 04 Wrz 2009 Posty: 158 Skąd: kraków
|
Wysłany: 2013-08-25, 18:56
|
|
|
wow co sie tu dzieje wąski !!! :shock: Zaraz V8 beda sie po kontach chowac bo nagle wysyp w12 a faktycznie to strasznie potanialy i wypasy maja konkret |
_________________ A8 D3 4.2 V8 pb+lpg ''ZŁOTOWŁOSA''
http://rietzphotography.com/
www.chimerabulls.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-08-25, 20:37
|
|
|
O w mordę :shock: , jakaś wyprzedaż W12 była czy jak :?: ...jestem już zaniepokojony swoją reakcją i nie wiem czy nie zacznę zaraz szukać 400+ :?: |
|
|
|
|
|