Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4.2TDI ] Przebieg 240kkm - czy to dużo ?  
Autor Wiadomość
bmx 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: wojtek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 2
Skąd: monki
Wysłany: 2013-10-17, 17:30   [D3 06 4.2TDI ] Przebieg 240kkm - czy to dużo ?

Witam ALL ,iz przeszperalem wszystkie temaaty i nic na ten temat nie znalazlem wiec daje nowy temat. Mam takie pytanie, chce kupic A8 D3 2006r 4.2 TDI, mam tylko problem z tym ze auto te ma przelatane 240.000 km glownie autostrada, i nie wiem czy to nie za duuuzo jak na ten silnik, Prosze Was o pomoc bo jetescie lepiej obcykani w tych tematach, i na co uwazac kupujac te A8. Dziekuje i pozdr P.S SERWISOWANA ZAWSZE W SERWISIE AUDI I NIE WALONA.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-10-17, 17:54   Re: Przebieg 4.2 tdi D3 2006

Taki przebieg dla auta poruszającego się ze stałą prędkością i obciążeniem po autostradzie dodatkowo przy takiej pojemności 4.2 TDI to wielki pryszcz. Dzięki handlarzynom 90% ludzi zwraca uwagę na stan licznika a jak jest on wyższy jak 200tys to złom..

bmx napisał/a:
auto te ma przelatane 240.000 km glownie autostrada, i nie wiem czy to nie za duuuzo jak na ten silnik

To teraz zapytam, czy przy silniku pokroju 1.0-1.8 przebieg 220tys. to dużo biorąc 2x mniejszą pojemność? Przy 4.2 to on ledwo jest dotary :-P

Zwracaj uwagę na STAN samochodu, cyferki na blacie zsuwaj na drugi plan.
_________________
 
 
orkaskawina 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 470
Skąd: Skawina
Wysłany: 2013-10-17, 18:44   

Ludzie po 500.000 tyś nalatane mają jeżdżą w swojej nieświadomości i chwalą swoje bryki jakie to są mało awaryjne :d
_________________
Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e
 
 
bmx 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: wojtek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 2
Skąd: monki
Wysłany: 2013-10-17, 18:52   

i o to mi chodzilo, stan jest malina ale ze wczesniej bylem posiadaczem samych benzyniakow to o ON nie wiem za duzo :-D
 
 
Miczel 
Użytkownik



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 7
Skąd: Starogard Gd
Wysłany: 2013-10-19, 23:53   

wtrącę swoje 3grosze..znam D3 w tym silniku z licznikiem na 750tyś km:) chciałoby się takie auta kupować..
 
 
BiLu 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 229
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-10-20, 08:20   Re: Przebieg 4.2 tdi D3 2006

krzychu22.p1i napisał/a:
Dzięki handlarzynom 90% ludzi zwraca uwagę na stan licznika a jak jest on wyższy jak 200tys to złom..

Handlarze realizują tylko bezmyślne oczekiwania kupujących ;)
_________________

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-10-20, 13:54   Re: Przebieg 4.2 tdi D3 2006

BiLu napisał/a:
krzychu22.p1i napisał/a:
Dzięki handlarzynom 90% ludzi zwraca uwagę na stan licznika a jak jest on wyższy jak 200tys to złom..

Handlarze realizują tylko bezmyślne oczekiwania kupujących ;)

To też miałem na myśli, w skrócie to oferty dostosowane są do potrzeb rynku.
_________________
 
 
szola 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 1.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: wojtek
Jeżdzę: audi a4 b5
Wiek: 37
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 2
Skąd: skawica
Wysłany: 2013-10-20, 19:25   

jeszcze nie jestem posiadaczem a8 ale moim zdaniem przelatane 240tys na diesla to nic mam a4 1.8 125ps benzyna 95r. i jestem 4 wlascicielem w polsce nikt ci nie powie ile auto ma przejechane moja audi ma juz prawie 250tys ale napewno byla cofnieta ale babcia daje rady i jezdzi dalej w wakacje obrocilem na horwacje i z powrotem wiec na stan licznika nie patrzcie tylko na stan techniczny itp. pozdrawiam ;-)
_________________
góral
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-10-20, 19:35   

Kolego szola, pisanie na forum należy rozpocząć od działu powitań:

Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań


Proszę uczyń to jak najprędzej, w innym przypadku Twoje posty/tematy mogą być usuwane bez ostrzeżenia.


Pozdrawiam
Simone331
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-10-21, 23:53   

Wszystko zależy jak kto się zaopatruje na przebieg.
Na temat A8 wiele nie mogę napisać bo auto posiadam od niedawna ale może zobrazuje to na A4.
Obecnie ma przelatane 363 200 km zakup 200 z groszami ( niby) dwa i pół roku autem jeździłem na taksówce więc przebiegi dzienne były rzędu 200km miasto i nie miała lekkiego życia.
Od zakupu zrobiłem
komplet rozrząd uszczelnienia i płyny 1500
wymieniłem chłodnice 175
przewód łączący magiel z pompą wspomagania ( u kowala ) 20
immo 250
2x amory tył i sprężyny 1000
kompletny zawias przód 1500
uszczelnienie cylinderków hamulca ręcznego tył prawa i lewa strona 2x 100
przeguby napędowe P i L 400
akumulator 270.
To były wydatki związane z awariami reszta typu oleje, klocki, świeczki, kable to podstawa.
Ogólnie auto ma się dobrze i chętne do jazdy przy takim przebiegu.
Ważne jest to by być świadomy tego co się kupuje.
Ja wole kupić egzemplarz co ma 350tys w realu niż 150 na jawie.
Jeśli auto było eksploatowane na autostradowych trasach to tylko plus idealna pretkość, temperatura robocza, silnik pracujący non stop w momencie obrotowym.
Rozbraja mnie to jak producenci szczycą się tym że ich auta wytrzymywały ileś tam kilometrów przy stałej prędkości podczas testów. To żadne wyzwanie. Dajcie je w miasto, korki, upały, zimę, wieczne światła, odpalanie kilkadziesiąt razy dziennie, ekstremalne warunki pogodowe, drogowe i nawierzchniowe, ludzi co nie szanują cudzej własności i trzaskają drzwiami jak im popadnie, wtedy można się przekonać ile dane auto jest warte.

Podobnie jest z użytkownikami TDS-ów płaczą że rozlatują im się pompy przy 250tyś. Równo z moją A4 latała na taksie Bawara w TDSie i pompa padła ale i owszem ale z przebiegiem 700tyś.
tak że kupować z głowa i co do przebiegu podchodzić z widełkami, a jeśli auto ma zbyt niski przebieg to lepiej żeby był dokumentowany ale nie przez Zbyszka z komisu. Dziś nawet roczne auta miewają przebiegi blisko 150tyś a co dopiero mówić kilku letnie.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2013-10-22, 07:36   

Potwierdza się fakt, że kupując auto sugerujmy się głównie stanem technicznym ponieważ licznik jest tylko dodatkiem, który trzeba zweryfikować z historią serwisową. Oczywiście, lepiej się jeździ gdy na zegarach mamy z przodu jedynkę a nie trojkę czy czwórkę ;)
_________________

 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-10-22, 08:04   

mnie nie przerażaja liczby na wyświetlaczu. Auta klasy premium są budowane z troszkę innych materiałów, lepiej dopracowane, bardziej przemyślane i o wiele bardziej wytrzymałe. Dlatego wytrzymują większe przebiegi. To nie dzisiejsze 3 cylindrowe wiertarki składane z części kupionych na targowicy.
Kiedyś auta były budowane z myślą o wytrzymałości teraz z myślą o serwisie. Ale wydaje mi się że ludzie się już do tego przyzwyczaili i jakoś ich to nie przeraża. Mój mechanik ma od nowości passata B6 nie robi jakichś gigantycznych przelotów i już serdecznie ma go dosyć. Nie ma roku by nie robił blacharki, dwumas już poleciał, turbo po regeneracji, wtryskiwacze też i niby auto dla ludu ( z pieniędzmi )
Weryfikacja, weryfikacja i jeszcze raz weryfikacja i przede wszystkim brak emocji i zdrowy rozsądek. Nawet jeśli miał by przelatane 500tyś ale wszystko było na czas wymienione, serwisowane, udokumentowane i technicznie wszystko sprawne to nie ma co się obawiać. Ale w 90% pojazdów sprowadzonych przez osoby postronne mają swoją śpiewkę ( dziadek jeżdził do kościoła i auto stało pod kołderką )
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
skipper 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic-F1
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3.Pływam;Wellcraft Cruiser
Dołączył: 05 Wrz 2010
Posty: 110
Skąd: Małopolska i Mazury
Wysłany: 2013-10-22, 18:33   

Auta klasy Premium są dość skomplikowane,jak powiedzieli mi w moim serwisie nasze D3 to auto co Audi jeszcze chciało się czymś pochwalić.
Jednak nasze A8 nie ustrzegło się chorób wieku średniego,jak zauważyłem po swoim 260tys przelotu padają podobne cześci o których tu koledzy piszą.
Nie wiem ale wydaje mi się że lepiej kupić auto z przelotem powyżej 300 tys jak 200,lub poniżej, poniewaz trzeba powymieniać masę klamotów w tym modelu własnie pomiedzy tym przebiegiem.
_________________
Tylko A8 i Jachty Motorowe.
 
 
unknownuser 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Unknown
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 127
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2014-02-08, 17:12   

Przypadkowo trafiłem na ten wątek i nie przestanie mnie przerażać głupota ludzi, który szukają kilku letniego auta takiej klasy i oczekują przebiegu na poziomie "w niedzielę do kościoła" i to najlepiej za 70% wartości rynkowej. Człowiek napisze w opisie uczciwy przebieg potwierdzony serwisem, a handlarz wystawi dziadostwo w tej samej cenie z licznikiem cofanym często już kolejny raz, a ludzie i tak z uśmiechem na ustach położą kasę na biurku handlarza. W dodatku handlarze zazwyczaj o sprzedawanych autach nic nie wiedzą, a tylko mówią, co klient chce usłyszeć. Kiedyś się czepiałem handlarzy za to cofanie, ale teraz widzę, że to nie ich wina, tylko głupota ludzi, którzy jak widzą dwójkę z przodu przy przebiegu to natychmiast jest diagnoza, że to szajs.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-02-08, 17:20   

unknowuser napisał/a:
widzą dwójkę z przodu przy przebiegu to natychmiast jest diagnoza, że to szajs.


Albo wstyd przed sąsiadem i rodziną że kupił grata z wielkim przebiegiem. Ale jedynka czy nawet zero na początku to już jest się czym chwalić.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.