Autor |
Wiadomość |
gumiss64
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 & C4
Pomógł: 9 razy Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 129 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-01-23, 21:39 [D2 96 3.7PB
] Nie odpala silnik
|
|
|
Witam! mam problem a mianowicie nie mogę odpalić mojej Ósemki, silnik 3.7. wczoraj wsiadłem i chciałem odpalić moją audi i zakręciła ale nie odpaliła więc powtórzyłem próbę odpalenia i dodałem gazu to silnik sie odezwał ale jak puściłem to zgasła, jednak po sekundzie jak zaczynam ją kręcić to zapala się ABS i ASR. Zostawiłem i poszedłem do domu po jakiejś godzinie udałem się ponownie do Audicy by ja podłączyć pod kompa i spróbowałem odpalić i zagadała normalnie i wszystko okej komputer nic nie pokazał , żadnego błędu, wieczorem odpaliła i dziś rano też nie było problemu. Godzine temu chciałem wyjechać i znowu nie odpaliła :-( Komputer nie wyświetla nic. wygląda na to że sterownik od hamulcy coś tam miesza... Pomocy może ktoś z forumowiczów spotkał się z czymś takim |
_________________ WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!! |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-01-23, 22:28
|
|
|
Sprawdź pompę paliwową bo może być na wykończeniu. Ja ostatnio też nie mogłem odpalić.
I diagnoza była jedna pompa paliwowa. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-01-23, 23:39
|
|
|
Dolej 20L benzyny i powinna zagadać jak złoto.. |
_________________
|
|
|
|
|
gumiss64
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 & C4
Pomógł: 9 razy Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 129 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-01-23, 23:50
|
|
|
Paliwa mam dość dużo, wczoraj tak sie stalo i potem chodziła normalnie, nie szarpała, rwała sie do przodu. hmmm jesli wiec moze byc pompa to dlaczego zaswieca sie ABS i ASR co nigdy tak sie nie działo? Pozdrawiam |
_________________ WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!! |
|
|
|
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-01-23, 23:58
|
|
|
Może zbieg okoliczności sprawił że czujnik ABS-u dał ciała..Paliwa masz sporo tzn? Pół zbiornika? |
_________________
|
|
|
|
|
gumiss64
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 & C4
Pomógł: 9 razy Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 129 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-01-24, 00:03
|
|
|
Tak około pół zbiornika, Vag nic nie pokazał, lecz jak nigdy dość długo się łączył z sterownikiem. |
_________________ WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!! |
|
|
|
|
|
|
|
Larous
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Hubert
Jeżdzę: Audi A6 C6
Wiek: 54 Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 45 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2010-01-24, 07:47
|
|
|
ABS ci mógł wyskoczyć jak ja długo kręciłeś i mógł na chwilkę jakiegoś błeda złapać
a jak zapaliła to błąd się sam skasował |
_________________
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-01-24, 09:07
|
|
|
Mi jak padła pompa paliwa i jak kręciłem rozrusznikiem, a autko nie chciało zagadać to też kontrolka ABS oczkiem do mnie mrugała. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-01-24, 09:16
|
|
|
Zobacz czy pompka działa.Po przekręceniu stacyjki powinna zabuczeć.Jak działa to dolej paliwa tak żeby wskazywało powyżej połowy i wtedy królewna powinna zagadać. |
_________________
|
|
|
|
|
dardzi
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50 Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 34 Skąd: Iława
|
Wysłany: 2010-01-24, 11:20
|
|
|
przy dłuższym kręceniu - szczególnie teraz jak tak zimno i akumulator ma zmniejszoną pojemność - spada napięcie w obwodach i komputer łapie błędy z różnych sterowników.
więc te kontrolki to skutek a nie przyczyna .
co do odpalania to koledzy mają rację - prawdopodobnie nie dostaje paliwa .
przyczyny : wspominana pompa , albo woda w układzie paliwowym (zamarza i nie puszcza dalej) . Wstaw na noc do ciepłego garażu ( jeśli masz taką możliwość ) albo zagrzej na webasto ( jeśli masz ) , i dolej do zbiornika paliwa litr denaturatu . Denaturat wiąże wodę z instalacji i umożliwia jej "przepalenie". |
|
|
|
|
|
|
|
gumiss64
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 & C4
Pomógł: 9 razy Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 129 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-01-24, 12:19
|
|
|
Wody raczej nie ma w układzie, tak jak powyżej opisano pewnie pompa odmawia współpracy, a co do pompy jaką warto zamontować w miare rozsadnej cenie??
Wielkie dzieki za szybkie odpowiedzi ;-) Pozdrawiam |
_________________ WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!! |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-01-24, 13:08
|
|
|
Najpierw sprawdź czy to na pewno pompa, a potem zastanów się nad wymianą.
Jeżeli chodzi o pompę to ja kupowałem w Intercarsie i były dwie do wyboru:
simens 500zł i jakiś zamiennik produkowany chyba na licencji simensa 400zł.
Ale najpierw sprawdź. Zdejmij przewód z pompy i zobacz czy pompuje.
Pozdro. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
gumiss64
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 & C4
Pomógł: 9 razy Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 129 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-01-24, 13:12
|
|
|
Dzięki! :-D sprawdze na pewno :)miłego dzionka |
_________________ WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!! |
|
|
|
|
Klimass1
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 387 Skąd: Syców
|
Wysłany: 2010-01-24, 19:56
|
|
|
i jak nie chce odpalic za 1 razem to zrób tak . Przekręć stacyjkę zeby kontrolki sie zaswiecily z 3 razy bez krecenia rozrusznikiem i pal. Jak zapali to pompa pada powoli |
_________________ Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków? |
|
|
|
|
|
|
|
gumiss64
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 & C4
Pomógł: 9 razy Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 129 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-01-24, 21:45
|
|
|
teraz jak narazie gada 8-) więc mam nadzieje ze to tylko jakies anomalia.Klimass1, jesli tak sie stanie to spróbuje . dzięki i pozdrawiam |
_________________ WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!! |
|
|
|
|
|