Autor |
Wiadomość |
slavu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8L D2
Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 56 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2014-05-04, 20:30 [D2 97 4.2PB
] Pracuje kilka sekund, dławi się i zgon !!!
|
|
|
siema Koledzy,
potrzebuję pomocy, D2 97 4.2 odpala za każdym razem ale pracuje kilka sekund (może 10) i zaczyna go dławić, jakby paliwa nie dostawał, trzęsie silnikiem raz lekko, raz bardziej, po czym zdycha ;(
muszę nadmienić, że wszystko do tej pory było OK, ale długi weekend poświęciłem na wyjęcie konsoli centralnej (klimatronic, radio, nawiewy), porozpinałem pięknie wszystkie wtyczki, zdemontowałem również popielniczkę przednią a potem cały tunel środkowy,
nie pytajcie po co, po prostu trochę porządków wymiana żaróweczek, czyszczenie, i takie tam inne,
ponieważ garaż mam dość ciemny, nie rozpiąłem przy tej robocie akumulatora, by mieć światło w samochodzie, pewnie komputer nałapał trochę błędów,
no i odpalam, popracował troszkę i zaczął zdychać ....
nie wiem czy łączyć te dwa fakty, rozpięcie konsoli i padaka ? czy to raczej złośliwość przedmiotów martwych i zbieg okoliczności ?
prośba o pomoc Koledzy, bo nie wiem co robić ...
dzięki |
|
|
|
|
|
|
|
Antek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Antek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Maj 2012 Posty: 72 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-05-04, 20:56
|
|
|
Moze cos wypiales od immobilizera? Chociaz immo dawaloby raczej objawy w postaci migajacej kontrolki z kluczykiem no i odpalaby na sekunde/dwie i gasl.
Objaw to troche przypomina pompe paliwa szczerze mowiac |
|
|
|
|
|
|
|
slavu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8L D2
Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 56 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2014-05-04, 21:23
|
|
|
no właśnie też myślałem, że immo, ale raczej nie, bo przy odpalaniu kontrolka zapala się i gaśnie prawidłowo (potem już się nie zapala, gdy auto zdycha),
zatem może pompa paliwa akurat teraz złośliwie padła, ale nie znam się za bardzo na tym i chyba będę poszukiwał Kolegów z Warszawy, którzy mogliby zdiagnozować temat u mnie w garażu ... |
|
|
|
|
Antek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Antek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Maj 2012 Posty: 72 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-05-04, 21:44
|
|
|
Zalej paliwa ponad polowe baku i zobacz czy sie poprawi sytuacja. |
|
|
|
|
|
|
|
Przemo11K
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemo
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Lis 2011 Posty: 32 Skąd: Pierzchnica
|
Wysłany: 2014-05-04, 21:52
|
|
|
Kolego na początku polecał bym podpiąć Vag. |
|
|
|
|
slavu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8L D2
Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 56 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2014-05-05, 10:21
|
|
|
noc z odłączonym aku nie pomogła, wczoraj się dławił po kilku sekundach i gasł, dziś już tylko kręci i nie startuje,
problem w tym, że nie mam VAGA a auto unieruchomione w garażu, dlatego prośba czy Ktoś z kolegów z Warszawy może znaleźć chwilę i podjechać z softem do mnie ?
będę wdzięczny |
|
|
|
|
|
|
|
slavu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8L D2
Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 56 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2014-05-05, 13:50
|
|
|
dziś zasuwam na najbliższą stację po benzynę, zobaczymy czy u mnie też wystąpił problem 1/4 baku paliwa .... |
|
|
|
|
slavu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8L D2
Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 56 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2014-05-05, 22:07
|
|
|
dolałem benzyny, ponad połowę baku pokazuje na wskaźniku i nadal to samo, kręci i już nie odpala, zatem to raczej nie problem "1/4 baku",
podłączyłem dziś interface ELM 327 OBD2 Bluetooth i nie pokazał dla układu paliwowego żadnych danych, za to pokazał uwagę "Open loop due to insufficient temperature",
czy to może być czujnik temperatury silnika ? termostat ? macie pomysły co sprawdzić ?
auto nadal unieruchomione w garażu ;( |
|
|
|
|
|
|
|
Przemo11K
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemo
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Lis 2011 Posty: 32 Skąd: Pierzchnica
|
Wysłany: 2014-05-05, 22:12
|
|
|
Kolego ja bym osobiście stawiał na czujnik położenia wału korbowego |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-05-05, 23:09
|
|
|
coś mi tu nie gra sciagnij inny programik
P0125 to odpowiednik vagowskiego 16509 który w/g elsy wogóle w A8
z twojego rocznika nie występuje
obstawiam póki co błąd translacji a ten błąd nawet jakby taki był nie
powodowałby nieodpalania
sprawdzałeś czy jest ciśnienie na listwie przy kręceniu jak miałeś? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
slavu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8L D2
Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 56 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2014-05-06, 08:13
|
|
|
nie sprawdzałem ciśnienia na listwie jeszcze, najpierw muszę się dowiedzieć jak to zrobić <niewiem> za to sprawdziłem stan naładowania aku dziś rano i jest 11,8 V, ale to jak rozumiem nie powinno mieć większego znaczenia, odpalał już wielokrotnie przy słabym akumulatorze .... |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
slavu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8L D2
Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 56 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2014-05-06, 09:13
|
|
|
wszystkie kontrolki, gdy kluczyk w pozycji ON, zapalają się i gasną prawidłowo, tak mi się wydaje, CAT również gaśnie i immo gaśnie, wcześniej zapalał i chwilę pracował nierówno (dławił się) po czym gasł, teraz kręci i nie odpala,
no niestety porozpinałem konsolę środkową bez odłączenia aku ... |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-05-07, 10:43
|
|
|
to miał zrobić już parę dni temu... Sławuś do roboty! <papapa> |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|