|
Autor |
Wiadomość |
magicshow
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 115 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2014-07-01, 15:52 [D3 03 4.0TDI
] zawieszone zawory wydechowe
|
|
|
Witam, po oddaniu samochodu do mechanika stwierdził mi ze są zawieszone zawory wydechowe w 2 i 3 cylindrze, czy może to być przyczyną wytarty wałek rozrządu? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-07-01, 17:50
|
|
|
Na Twoim m-cu sprawdziłbym czy klapki w dolocie są na swoim miejscu.. W najgorszym wypadku urwała i wpadła w ... <jezu> |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
magicshow
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 115 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2014-07-01, 18:39
|
|
|
w samochodzie był robiony rozrząd bo chyba przeskoczył o jeden tryb a takze głowica od strony kierowcy bo pogieło zawory wymienione i wszystkie popychacze, z czego druga głowica nie było zdejmowana i były podejrzenia ze winą jest komputer i nie rowna praca silika samochód oddałem do elektryka i powiedział ze sprawdził cały silnik i elektrykę i co się okazało ze winą są zawory i nie równa praca strasznie kopci na czarno, a moze tylko popychacze sie zawiesiły, wieć znów laweta i następne koszty które są nieziemskie, trzeba było kupić desla 1,9 i problemów napewno by nie było |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-07-01, 19:14
|
|
|
magicshow napisał/a: | trzeba było kupić desla 1,9 i problemów napewno by nie było |
Trzeba było kupić 4.2 benzyna i LGP założyć.. Koszt przejechania 100km na poziomie 1.9-2.0tdi w trasie Każdy tu poleca 4.2 MPI, bo to sprawdzona i udana jednostka.
O 1 ząbek jakby był przestawiony to raczej by nie pogięło zaworów. Jakie błędy wykazał vcds? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
magicshow
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 115 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2014-07-01, 19:27
|
|
|
Trzeba było ale teraz nie ma odwrotu, silnik był złożony chodził idealnie ale po przejechaniu 100km od mechanika zaczął falować na wolnych obrotach, wcześniejsza diagnoza wskazywała brak komunikacji komputerów ( chodzi jedna strona silnika). dojechałem do domu auto na lawete i do elektryka jak dzis sie dowiedziałem ze jest wytarty wałek i są zawieszone zawory, auto od początku jechało dobrze potem coraz gorzej chodziło na postoju, silnik zagadka, a dokładnych błędów nie znam. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime
Prywatność. |