Autor |
Wiadomość |
ulises
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 77 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2014-07-28, 20:21 [D3 03 4.2MPI
] Konfiguracja LPG
|
|
|
Witam, przymierzam sie do montażu lpg w D3 4.2l. Jeżdzę i pytam gazowników co i proponują. Jeden z nich polechał wtryski barracuda, 2 reduktory shark kazdy na 200km, zapomnialem tylko jaki sterownik do tego. Moze ktos sie wypowiedziec czy to dobra propozycja? |
|
|
|
|
|
|
|
miusk82
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: a8 d3 / skoda superb 2011
Wiek: 42 Dołączył: 05 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: bialystok
|
Wysłany: 2014-08-28, 12:42
|
|
|
Ja jeźdze 3,7 d3 i wsadziłem instalacja aeb king 5-6-8 reduktor kme twin tur wtryskiwacze barracuda śmiga co prawdz miałem problem na początku nie powiązany z gazem padła mi pompa paliwa i nie chodził na pb po wymianie smiga.jestem zadowolony z lpg |
_________________ Daniel
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-28, 13:39
|
|
|
miusk82 napisał/a: | aeb king 5-6-8 | - a niektórzy pisali że to takie be a tu patrz pan zadowolony
barakudy ok
tylko ile ty masz mocy ?
bo one jak byś miał ponad 340 nie obrobią auta
wtedy tylko albo hana niebieska lub Napoleon
sharki bym sobie darował
Komputer sterujący też ważna sprawa |
|
|
|
|
miusk82
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: a8 d3 / skoda superb 2011
Wiek: 42 Dołączył: 05 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: bialystok
|
Wysłany: 2014-08-28, 20:51
|
|
|
280 |
_________________ Daniel
|
|
|
|
|
|
|
|
ulises
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 77 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2014-08-28, 21:20
|
|
|
U mnie instalacja już założona, narazie autko śmiga. Szkoda pepi że wcześniej nie podpowiedziałeś bo może bym zmienił konfiguracje a teraz są barracudy, sharki, butla 80l, stag. U mnie 335km wiec powinno dac rady na barracudach?
Instalacje zamontowali bardzo estetycznie |
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-08-28, 22:01
|
|
|
ulises napisał/a: |
Instalacje zamontowali bardzo estetycznie |
Pokaz, bo juz widzialem kilka instalacji estetycznych i mozna sie zdzwiwic |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-29, 05:40
|
|
|
to ci puścili na wysokim ciśnieniu pewnie |
|
|
|
|
ulises
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 77 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2014-08-29, 09:52
|
|
|
Wygląda to tak:
raduktory pod silnikiem
|
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-08-29, 10:28
|
|
|
Prawda, estetycznie bardzo. Reduktory to chyba z przodu pod lewa lampa (patrzac od przodu auta) |
|
|
|
|
ulises
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 77 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2014-08-29, 10:38
|
|
|
Jeden jest po prawej a drugi po lewej. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-08-29, 12:07
|
|
|
Estetycznie bardzo.
Nie podoba mi się umiejscowienie czujnika ps-02 powinien być montowany w strudze gazu a nie pomiędzy. Ale to taki szczegół.
Co do reduktorów po obu stronach to tak troszkę nie halo zapewne więcej płynu w obiegu więc dłużej sie rozgrzewa na małym obiegu, no i w razie regulacji i przeglądów trzeba po obu stronach grzebać ale to problem serwisantów. |
_________________
|
|
|
|
|
wilku
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: Szukam S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 10 Lip 2014 Posty: 96 Skąd: Leszno/Oslo
|
Wysłany: 2014-08-29, 16:21
|
|
|
bardzo estetycznie zrobione, nie kumaty nawet nie zaówazy że gaz masz założony |
_________________ Byłe ze stajni audi
A6 C5 2.4 w Quattro
A6 C5 2.5 TDI w Ośce
A6 C5 2.5 TDI w Quattro
S4 C4 2.2 Turbo 300+ w Quattro
A8 D2 2.5 TDI w Quattro
Teraz
Szukam A/S8 4.2 ????jak coś to pisać pw |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-29, 19:17
|
|
|
też tak mam |
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
|
|
|
|