Autor |
Wiadomość |
datelos
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip-Tronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47 Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 86 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2014-09-24, 16:08 [D3 02 4.2MPI
] Rozrusznik
|
|
|
Witam.
Autko postoi nockę i odpali za trzecim lub dziesiątym razem?
Po odpaleniu nie ma problemu z ponownym rozruchem.
VCDS pisze : Zwarcie do masy lub zablokowany mechanicznie??
Pomocy bo na wakację lecę i na parkingu go porzucę nie chcę niespodzianki po powrocie.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-09-25, 05:34
|
|
|
Piszesz, ze odpala za 3 lub xxx 10 razem czyli przy kazdej probie startu rozrusznik kreci normalnie silnikiem ?
Jesli tak to nie wina rozrusznika, sprobuj takiego patentu przed rannym odpaleniem. Wlacz i wylacz kilkukrotnie zaplon na chwile tzn ze 4s powtorz to 4x. |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-09-25, 07:22
|
|
|
raczej pompa paliwa
dolej paliwa ponad połowę baku |
|
|
|
|
datelos
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip-Tronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47 Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 86 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2014-09-25, 07:42
|
|
|
Paliwa full. Aku 100%.
Przy próbie uruchomienia nie kręci silnikiem, czasami nawet wykasuje mi datę i godzinę.
Ale jak odpali to nie ma później żadnych problemów, kręci za każdym razem.
Jeszcze jedno jak już zagada po kilku próbach to nie gaśnie ECU, dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu ECU gaśnie. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-25, 11:08
|
|
|
datelos napisał/a: | Jeszcze jedno jak już zagada po kilku próbach to nie gaśnie ECU, dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu ECU gaśnie. |
ECu czyli check? Jesli masz czeka to masz tez zapisany błąd który trza sprawdzić. |
|
|
|
|
datelos
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip-Tronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47 Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 86 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2014-09-25, 11:19
|
|
|
Ale nie pomarańczowy silnik tylko kontrolka na obrotomierzu chyba EPC.
Błąd sprawdzałem" zwarcie do masy lub zablokowany mechanicznie sporadyczny".
Najdziwniejsze , że jak odpali to potem żadnych problemów. |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-09-25, 11:37
|
|
|
Wyczysc wszystkie glowne polaczenia akumulatorowe.W szczegolnosci pod autem |
|
|
|
|
datelos
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip-Tronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47 Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 86 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2014-09-25, 11:54
|
|
|
Aku już robiłem.
Gdzie pod autem? Łopatologicznie.
Sugerujesz że gubi gdzieś masę? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-09-25, 12:02
|
|
|
prawa podłużnica masz tam łączenie
i pewnie ono
tak mniej więcej na poziomie rozrusznika |
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-09-25, 13:38
|
|
|
Łączenie jest w środku auta, prawy dolny boczek. |
|
|
|
|
|
|
|
datelos
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip-Tronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47 Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 86 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2014-09-25, 14:40
|
|
|
macisz12 napisał/a: | Łączenie jest w środku auta, prawy dolny boczek. |
To chba na progu?
Przód czy tył? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-09-25, 20:26
|
|
|
w d2 jest na podłużnicy |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-09-27, 10:52
|
|
|
pepi napisał/a: | raczej pompa paliwa
dolej paliwa ponad połowę baku |
pepi napisał/a: | prawa podłużnica masz tam łączenie
i pewnie ono
tak mniej więcej na poziomie rozrusznika |
pepi napisał/a: | w d2 jest na podłużnicy |
pepi czy ty wogóle czytasz co i gdzie piszesz?
Temat jest o D3 a ty tu opisujesz rady i usterki z D2 a to 2 zupełnie inne konstrukcje. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-09-27, 15:58
|
|
|
no poleciałem po profilu
nie czytałem opisu
jak d3 to tak zgadza się moja wina <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
|