Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB/LPG ] Kontrolka Check Engine  
Autor Wiadomość
kamkoz08177 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 15
Skąd: Terespol
Wysłany: 2015-01-31, 12:41   [D2 01 4.2PB/LPG ] Kontrolka Check Engine

Witajcie. W październiku kupiłem A8 od znajomego. Wszystko o niej widziałem. O tym że check engine świeci się cały czas też. Ja się do tego przyzwyczaiłem ale każdy to wsiądzie z boku od razu o to pyta, więc chce się tego pozbyć.

Jak w temacie. Mam u siebie 4.2 z 2001r z czterema sondami. Jeden dolny kat mam z silnika 3.7 (jest mniejszy). Czy dlatego może mi wywalać ten błąd? Czy wstawienie emulatora drugiej sondy dostępnej na allegro (redukcja która odsuwa sonde od kata) rozwiąże problem?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-01-31, 13:55   

Zobacz jakie masz błędy w sterowniku i dopiero działaj bo tak to na ślepo wymienisz 30% części i dalej będzie problem..
_________________
 
 
kamkoz08177 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 15
Skąd: Terespol
Wysłany: 2015-03-13, 18:21   

Witajcie. Zaczął mi brzęczeć jeden KAT i póki kupię drugi używany postanowiłem go całkiem wystukać i założyłem samą pustą puszkę.. Czy można tak jeździć? Tylko z jednym KATem? Szukam póki co używanego, lecz podoba mi się dźwięk auta, lecz czy to nie szkodzi dla silnika?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-03-13, 18:42   

wywalić kontrolkę :)
bo coś mi się wydaje że w twym przypadku to walka z wiatrakami
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-13, 18:50   

kamkoz08177, Jak masz lpg to lepiej wywalić katy, bo mają tendencję do zaklejania.Po co silnik ograniczać, niech se oddycha swobodnie :) Bez katów nic złego się nie stanie. U mnie już ze 4 lata hula i nic się nie poklepało.
Dźwięk bez katów jest fajniejszy, ale dorzuć do tego zamiast tylnego wydechu puste rury,to dopiero jest sound, miazga po prostu :)
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-03-13, 19:37   

babola będzie miał ;)
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-13, 19:43   

To czemu ja nie mam?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-03-13, 20:43   

beyer28 napisał/a:
To czemu ja nie mam?

Bo AQF ma tylko 2 sondy..
_________________
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-13, 20:48   

ja nie mam katow i 4 sondy i nie swieci mi sie check engine, ale zauwazylem ze w ogole przy zapalaniu nie pojawia sie ta kontrolka, wiec ktos jakis opornik wstawil albo co... <niewiem>
czy VAGiem da sie wylaczyc kontrolki, bo zaroweczki raczej nie wyjmiesz bo sa diody smd :)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-03-13, 20:56   

Wycięcie z ECU.
_________________
 
 
djwaldee 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Waldemar
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51
Dołączył: 27 Lip 2015
Posty: 104
Skąd: Chocianów
Wysłany: 2015-10-11, 19:03   

ja nie mam katow, ale jak zly lpg zatankuje to kat sie zaswieci i buda trzepie. na PB jest zawsze ok.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-11, 19:52   

djwaldee napisał/a:
ja nie mam katow, ale jak zly lpg zatankuje to kat sie zaswieci i buda trzepie. na PB jest zawsze ok.


I Ty pewnie myślisz że CAT dotyczy katalizatora ?? :)

CAT to w przedliftach popularny "check" I jesli ci na złym LPG wywala to musi byc bardzo złe(w okolicy Chocianowa trudno o dobre) Albo też masz gaz do regulacji.
 
 
piotrekdomy 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 11 Sie 2015
Posty: 52
Skąd: GDA
Wysłany: 2015-10-14, 21:12   

U mnie też cały czas się pali check, jak skasuje błąd i jezdze na pb to wszystko jest ok, a jak wrzuce gaz to po 20 km od razu się włącza check, ale olewam to bo to przecież gaz ma wyższą temperature spalania i sonda
wykrywa błąd... Ale od czasu do czasu i tak trzeba podłączyć go do kompa bo miałem kiedyś problem z cewka cylindra nr 2 a to też Sygnalizuje check...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-14, 21:21   

Co ty wymyslasz?? Żaden check sie nie powinien palic od LPG..
 
 
piotrekdomy 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 11 Sie 2015
Posty: 52
Skąd: GDA
Wysłany: 2015-10-14, 21:49   

Nie wymyślam tylko mowie jak jest, jak na LPG zapala się check engine to albo sonda lambda albo zużyte wtryski od gazu albo rozregulowany parownik it,, i nie mów ze LPG nie ma nic do checka, przecież jak instalujesz gaz to trzeba tak "oszukać " komputer sterujący silnikiem żeby ten nie zauważył różnicy między pb a LPG a LPG ma inne parametry spalania
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.