Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Wycena silnika od s8  
Autor Wiadomość
Zapa 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 14
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-02-13, 18:47   Wycena silnika od s8

Za ile wg. Was mogę sprzedać kompletny silnik i skrzynię od S8 D2 z 2001roku? silnik po rozrządzi i regeneracji głowicy fakt, że jeździ na gazie i ma 284tys. km. Myślę nad zmianą na coś z dwoma turbinami, 2.7 albo 4.2 bo boli mnie to, że w moim silniku nie ma możliwości podniesienia mocy a zaczyna mi jej brakować ;)
_________________
 
 
jacek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Kujawsko - Pomorskie
Wysłany: 2015-02-13, 18:56   

Ceny takich silników na portalach od 3000zł do 5000zł z gwarancją rozruchową.

Może lepiej zmienić auto na inne z mocniejszym motorem <niewiem>
 
 
Zapa 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 14
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-02-13, 19:00   

Właśnie rozważałem zmianę na RS6 C5 ale jakoś tak jestem przywiązany do D2 ;)
Myślę jeszcze nad zmianą skrzyni na manualną albo nad zamianą S8 na W12, tylko nie wiem jak z trwałością tego silnika?
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-13, 21:17   

W12? Trochę slaby ma dół silnika i kategorycznie nie nadaje sie do upadlania. Poza tym miód malina tylko wszelki serwis drogawy jest.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-02-13, 21:31   

Szukasz atrakcji W12 to kup W12 nie przerabiaj, bo pochłonie Cięta przekładka finansowo. I nie mówie tu o samym silniku ale osprzęt, zawieszenie też musi być mocniejsze. Nie ma sensu
Co do zmiany z wolno ssaka na BiT już jest bardziej rozsądnym posunięciem ale nie baw się w zmianę silników z V na W.
Takie jest tylko moje zdanie,
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Zapa 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 14
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-02-13, 21:40   

Z V na W nie zmieniał bym silnika lecz cały samochód :)
Mam możliwość kupienia tanio rozbitego A6 z 2.7 z manualną skrzynią.
A co do cen to skoro ktoś chce goły silnik za 7K sprzedać to ja kompletnego ze skrzynią za 10K nie pogonię? Za tą cenę zrobił bym swapa bez problemu, razem z zakupem całego samochodu na części i jeszcze by mi na nowy program pewnie wystarczyło....
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-13, 22:02   

Za 10tys silnik z S8 ze skrzynią?? Wiesz to że ktos sprzedaje za 7 to jego wola a czy ty tez chcesz sprzedawać czy sprzedać ? :)
 
 
Zapa 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 14
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-02-13, 22:21   

No to jaka jest taka realna cena kompletu? Powiem szczerze, że napaliłem się na 2.7 bt. Z tego co widzę to wózek i cała reszta jest taka sama.
_________________
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-02-14, 08:29   

Za 10k zrobisz swapa 2.7 bit z zakupem auta ? :)

Robilem swapa na 2.7 bit w a4 b6 i powiem , ze 10 prawie to idzie na ogarniecie silnika przed jego montazem. Chyba, ze chcesz go wstawic i zaraz wyjmowac. Hmm ze skrzynia jak? Swap na manual to nastepne +5000 bo watpie ze z tej a6 manual Ci podejdzie.

Z reszta 2.7 po programie ma tylko 300KM zeby to jechalo to setup na 450 to kolo 20k

Kiedys tez myslalem tak jak Ty , ze wyjme silnik sprzedam wstawie drugi i wyjdzie mnie na zero moze 5 doloze, a dolozylem 20k
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
Zapa 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 14
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-02-14, 09:17   

Powiem szczerze, że moje swapy do tej pory ograniczały się do wstawienia 2.3 V5 do Jetty A1 i 1.8T do Golfa mk1, nie wiem jak by to wyglądało z takim swapem, cały samochód z manualną skrzynią mam do kupienia za 4,5K (owinięty tylnymi drzwiami wokół drzewa).
Myślę, że po włożeniu wydajniejszych icków, wtrysków pewnie 440 lub podobnych, na bardziej przelotowym wydechu + sylikonowy trójnik, jestem wstanie przekroczyć choć trochę barierę 300KM i zbliżyć się do 500NM, przy manualnej skrzyni, myślę, że osiągi powinny być zadowalające, bo masa bedzie niewiele większa niż w S4 B5 tak naprawdę...
Nawet jeżeli cenowo wyjdzie słabo to wydaje mi się, że warto. Zastanawiam się jeszcze nad drugim wariantem, czyli zmianą skrzyni na manualną, bo jednak moja zła strona i chęć przegonienia czasem kogoś po mieście wygrywa ;) A mojego Golfa mi na to szkoda, za niski jest na takie latanie.
_________________
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-02-14, 10:08   

powinno wszystko pasowac, tylko nie licz na mega osiagi przy seryjnym setapie 2.7, pewnie bedzie latac jak zwykle A8 , co do masy S4 ma ok 1600 kg a s8 2tony. Pakuj duze turbiny, dolot, wydech, sprzeglo i atakuj 400+ lub 500 :) wtedy to ma sens.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-02-14, 10:56   

Zapa, to Ciebie zainteresuje: http://s4sid.pl/TUNING/index.php :)
_________________
 
 
matrose1983 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 201
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-03-10, 18:43   

Podepnę sie pod temat, mianowicie czy jest duza roznica między manualem a tipem w trybie ręcznym w s8 d2 polift?
_________________
:)
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-03-10, 20:31   

Duza to stara wolna skrzynia dodatkowo spory opor w ukladzie napedowym.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
matrose1983 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 201
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-03-12, 17:11   

Duża tzn konkrety ile urywa my na przyspieszeniu skoro na tipie mamy nie cale 6s do 100km/h
_________________
:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.