Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB ] Instalacja gazowa do 4.2 Q  
Autor Wiadomość
Darecki121 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 48
Dołączył: 21 Sty 2015
Posty: 24
Skąd: Siedlce/Kraków
Wysłany: 2015-02-22, 19:02   [D2 00 4.2PB ] Instalacja gazowa do 4.2 Q

Czytałem już wiele postów nt instalacji gazowej do A8 a teraz przyszedł czas dobranie i założenie u mnie tylko jest pewne ale:
1. Moje Audi to amerykan - w związku z powyższym ma w podłodze bagażnika a właściwie pod nią (we wnęce koła) jakieś pompy par paliwa czy coś takiego. Nie bardzo jest jak włożyć tam butlę w koło bo to dziadostwo jest wyprofilowane w podłodze o d spodu do środka bagażnika - taka piramida - na tym wszystkim leży sobie koło. Co z tym zrobić? Nadmieniam, że podłoga jest z jakiegoś plastiku... Podobno cały ten element jest przyklejany do karoserii - da się go wymienić? - chodzi o podłogę bagażnika - europejskie audi nie miały tego cuda... Nie chcę wkładać walca do bagażnika...
2. Podobno silniki 310 KM z tego rocznika miały jakieś poli - coś tam wewnątrz i jak założę sobie gaz to wszystko się zniszczy i silnik może pracowac jak młockarnia lub wcale ? Jak to z tym jest? Proszę o odpowiedź bo dużo śmigam moim audi ale nie chcę go zniszczyć bo chodzi jak zegarek. Mój mechanik mi mówił że: będzie mi żarł dużo gazu (teraz 9.5 trasa pb, 17 pb miasto) a gazu 15 w trasie i 25 w mieście? Jak to naprawdę jest? Bardzo proszę o pomoc bo nie chcę zniszczyć mojej ślicznotki... Jak chodzą Wasze Audi na gazie 4.2 q?
3. I w końcu pytanie (zaznaczam, że nie chcę żeby mi brakowało mocy czy gaz nie wydalał) jaka instalacja?
_________________
AUDI D2 4.2 Q
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-02-22, 19:14   

Darecki121 napisał/a:
oje Audi to amerykan - w związku z powyższym ma w podłodze bagażnika a właściwie pod nią (we wnęce koła) jakieś pompy par paliwa czy coś takiego. Nie bardzo jest jak włożyć tam butlę w koło bo to dziadostwo jest wyprofilowane w podłodze o d spodu do środka bagażnika - taka piramida - na tym wszystkim leży sobie koło. Co z tym zrobić? Nadmieniam, że podłoga jest z jakiegoś plastiku... Podobno cały ten element jest przyklejany do karoserii - da się go wymienić? - chodzi o podłogę bagażnika - europejskie audi nie miały tego cuda... Nie chcę wkładać walca do bagażnika...


Usunąc, niektore warsztaty LPG sie tym zajmuja w pakiecie z instalacja.

Darecki121 napisał/a:
(teraz 9.5 trasa pb, 17 pb miasto) a gazu 15 w trasie i 25 w mieście?


Tak praktycznie jest jesli nie jezdzisz oszczednie tylko normalnie.

Darecki121 napisał/a:
Podobno silniki 310 KM z tego rocznika miały jakieś poli - coś tam wewnątrz i jak założę sobie gaz to wszystko się zniszczy i silnik może pracowac jak młockarnia lub wcale ? Jak to z tym jest? Proszę o odpowiedź bo dużo śmigam moim audi ale nie chcę go zniszczyć bo chodzi jak zegarek.


Rzadko idzie spotkac 4.2 bez gazu, a te z gazem jakos jezdza takze chyba nie bardzo im szkodzi ;)
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-02-22, 19:21   

Jak jestes w stanie oszukac czujniki od tego ukladu par to gazownicy z podlogą powinni sobie poradzic i wywalic to wszystko na spokojnie.

Spalanie na gazie powinno byc wieksze o maks 20% niz na benzynie.

Instalacja - jaka zalezy od tego ile masz na nią pieniędzy i co chcesz tak naprawdę włożyc do auta. Moim zdaniem komponenty z najwyzszej polki takie jak zestaw BRC czy PRINS są pomimo swojej dobrej jakosci nie warte ceny jaką trzeba za to zaplacic w porownaniu do alternatywy. Znajdziesz na pewno wiele osob na forum ktore sie z tą teorią nie zgodzą bo kazda sroczka swoj ogonek chwali. Najsensowniejszym rozwiazaniem wedlug mnie w stosunku jakosc/cena bedzie zestaw:

1. Wtryskiwacze barracuda lub hana
2. Reduktor KME Twin (ktory jest tak naprawde dwoma reduktorami KME TUR) lub Dwa reduktory obslugujace minimum 200 koni kazdy.
3. Elektronika do wyboru, najlepiej cos co ogarnia wiekszosc gazownikow czyli Stag 300-8 ISA-2, Tech 328, AEB czy Agis (kolejnosc ktora podalem odwierciedla ilosc gazownikow ktorzy to ogarniaja)
4. Butla wedlug uznania ale koniecznie z wielozaworem ekstra i miedzia 8mm lub faro 8mm (zeby nie kladli 6)

Wazniejszy od komponentow jest jednak kumaty gazownik ktory to wszystko zalozy i ogarnie. Naprawdę poczytaj forum LPG i jedz nawet kilkaset kilometrow ale do kogos kto wie co robi. Nie oszczedzaj na montazu i komponentach, oszczedzaj potem na bezawaryjnej eksploatacji. Silniki 4,2 przymuja podtlenek propanu-butanu rewelacyjnie. Wazne zeby instalka byla dobrze zamontowana i dobrze wystrojona.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-02-22, 20:51   

dawno nie czytałem takiej fajnej wypowiedzi
polać mu :)
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-02-22, 22:24   

jak pepi mówi że ok to ja też :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-02-22, 22:52   

Preston, wpadnij do mnie do bydgoszczy :) To nie dosc ze cos dobrego zezremy to jeszcze mojego golfa obejrzysz (co kazde S8 zjada bez pierdniecia). Z inowroclawia ktory odwiedzasz daleko nie masz, nocleg gwarantuje w razie czego :)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-02-23, 07:06   

nie każde ;) tylko seryjne :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-23, 11:16   

Bugalon napisał/a:
1. Wtryskiwacze barracuda lub hana
2. Reduktor KME Twin (ktory jest tak naprawde dwoma reduktorami KME TUR) lub Dwa reduktory obslugujace minimum 200 koni kazdy.
3. Elektronika do wyboru, najlepiej cos co ogarnia wiekszosc gazownikow czyli Stag 300-8 ISA-2, Tech 328, AEB czy Agis (kolejnosc ktora podalem odwierciedla ilosc gazownikow ktorzy to ogarniaja)
4. Butla wedlug uznania ale koniecznie z wielozaworem ekstra i miedzia 8mm lub faro 8mm (zeby nie kladli 6)


To są tzw krzaki-składaki i zwykle nie działają chyba że....

Bugalon napisał/a:
Wazniejszy od komponentow jest jednak kumaty gazownik ktory to wszystko zalozy i ogarnie.


To jest klucz do sukcesu jazdy na LPG,niestety bardzo trudno go znaleźć.
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2015-02-23, 21:23   

Na LPG forum znajdziesz wszystkie odp na Twoje pytania
_________________
xyz
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-23, 22:54   

Witam!

Bugalon napisał/a:
Silniki 4,2 przymuja podtlenek propanu-butanu rewelacyjnie.
-jadalem w kilku podobno dobrych miejscach w Bydgoszczy lub okolicy ale nigdy czegos takiego mi nie podali.


Stefan.

Ps.Jezeli jestes zaineresowany STAGi em moge odsprzedac za ulamek ceny.
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-23, 23:12   

Zakładaj kolego, kompromis pomiędzy ceną, jakością i niezawodnością czyli BRC - a będziesz miał błogi spokój i radość z użytkowania :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-24, 13:25   

JIMM napisał/a:
Zakładaj kolego, kompromis pomiędzy ceną, jakością i niezawodnością czyli BRC - a będziesz miał błogi spokój i radość z użytkowania :)


Polać mu! :)

Ale dziś z palety BRC mamy bodajże 3 konfiguracje cenowe i to tez sie na jakości gratów odbija. Uczciwy gazownik to wyjaśni. Jednak najdroższa konfiguracja mnie kosztowała 5500 ponad 2 lata temu i pełna zadowoloność do dziś.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-02-24, 16:02   

Apophis napisał/a:
Polać mu!
- chyba bardziej coś popala :D to już lać nie trzeba
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-24, 16:47   

pepi napisał/a:
Apophis napisał/a:
Polać mu!
- chyba bardziej coś popala :D to już lać nie trzeba

No I co z tym polaniem albo paleniem :D
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-02-25, 09:10   

wybieraj :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.