Autor |
Wiadomość |
Smali20
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 19 Mar 2015 Posty: 14 Skąd: LEGIONOWO
|
Wysłany: 2015-03-19, 23:35 [D2 94 4.2PB/LPG
] Wymiana pompy wspomagania - brak możliw
|
|
|
Witam serdecznie,
Mam problem dokładnie - ciekła a właściwie tryskała płynem pompka wspomagania, po wymianie przejechałem jakieś 5km skręcał bajecznie kierownica chodziła luźno tak jak powinna .
Po 5 km przejażdżki poczułem że w zadna stronę nie da się skręcić kierownicą stało to się na prostej co może być przyczyną? <niewiem>
Jeżeli był taki temat proszę o info, jestem nowy może szukałem nie udolnie.
z góry dziekuję i pozdrawiam! Audi a8 4.2 |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-03-20, 05:41
|
|
|
Wystąpił całkowity brak wspomagania czy powróciło ?
Pompa założona nowa, czy używka ?
Czy odpowietrzyłeś układ ?
Czy powstają jakieś dźwięki w okolic pompy lub maglownicy ?
Poziom płynu jest ?
Jaki płyn został zalany ?
Najprawdopodobniej nieodpowietrzony układ lub problem z maglem, pompą, servotronikiem, układem. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Smali20
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 19 Mar 2015 Posty: 14 Skąd: LEGIONOWO
|
Wysłany: 2015-03-20, 06:23
|
|
|
Całkowity brak wspomagania aby skręcic trzeba sie uwiesić na kierownicy,
Pompa założona nowa,
kierownica krecona w lewo i w prawo ( możliwe ze za mało kreciłem?)
Pompa syczy tak jakby
Został zalany i jest normalny poziom płynu
Zielony Febi |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-03-20, 08:52
|
|
|
Czy pompa ma takie samo ciśnienie na wyjsciu jak stara?
jezeli nie będzie miała cisnienia przebicia zaworka w maglu to niestety wspomagania będzie brak. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Smali20
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 19 Mar 2015 Posty: 14 Skąd: LEGIONOWO
|
Wysłany: 2015-03-20, 08:57
|
|
|
hmmm, jak to sprawdzić?
Ale myślę że jest ok bo przejechałem trochę i kręciło się bardzo ładnie, a raptem przestało. |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-03-20, 09:17
|
|
|
Miałem u siebie tak samo po wymianie magla, odpalam odpowietrzam wszystko cacy. po ok 4-5km wspomagania brak.
Musiałem wymienić zaworek ciśnieniowy w maglu (przełożyć ze starego magla)
Zaworek jest ciśnieniowo w parze z pompą. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Smali20
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 19 Mar 2015 Posty: 14 Skąd: LEGIONOWO
|
Wysłany: 2015-03-20, 09:35
|
|
|
Czyli powinienem szukać zaworu do magla,
dużo jest roboty aby to zmienić? |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Smali20
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 19 Mar 2015 Posty: 14 Skąd: LEGIONOWO
|
Wysłany: 2015-03-20, 09:51
|
|
|
Czy byłby ktoś tak miły i podesłał link do zaworu który będzie pasował.
tak tak jestem laikiem.:) |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-03-20, 10:26
|
|
|
Zawór wymienia się sciągając tylko koło przednie lewe.
Ten zawór to śruba trzymająca jeden z przewodów ciśnieniowych magla.
Może go wyjmij i przeczyść bo tam zepsuć to nie ma się co chyba że się podwiesił.
Albo pompa masz taką super że podziałała kilka minut.
Tutaj masz troszke o tych zaworach.
http://www.a8team.pl/d2-a...icy-vt10639.htm
Ale sprawdź nr pompy jaką założyłeś bo teraz nie wiadomo do czego masz dobrać ten zawór a zmieniły się kilukrotnie.
Ja u siebie poprostu przełożyłem zawór ze starego magla do nowego magla. Zapewne u mnie pompa ma niższe ciśnienie wyjścia niż ciśnienie przebicia zaworu w maglu co kupiłem. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-03-20, 11:15
|
|
|
Zmieniał się tylko jego nr i kosztuje 22zł |
_________________
|
|
|
|
|
Smali20
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 19 Mar 2015 Posty: 14 Skąd: LEGIONOWO
|
Wysłany: 2015-03-20, 12:09
|
|
|
Dzisiaj po pracy przejdę do rzeczy i spróbuję to zrobić,
mam nadzieję ze to to przeczyszcze go najpierw jak nic nie da kupie inny. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-03-20, 14:37
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Zmieniał się tylko jego nr i kosztuje 22zł |
Nie tylko numer bo na zaworku z magla z 98r po kilku km zabrakło mi wspomagania a na starym chodzi do tej pory.
Chyba że to złośliwość rzeczy martwych |
_________________
|
|
|
|
|
Smali20
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 19 Mar 2015 Posty: 14 Skąd: LEGIONOWO
|
Wysłany: 2015-03-20, 14:57
|
|
|
Jeszcze takie pytanie, jedni mówią ze nie jedni ze musi być ryjek podniesiony i koła w górze aby odpowietrzyć ? jak to jest?
i rozumiem że kierownica musi skręcać aż do samego końca aby odpowietrzyć bo nic z tego nie będziie?
Jak mówiłem mechanikiem nie jestem:D |
|
|
|
|
|
|
|
Smali20
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 19 Mar 2015 Posty: 14 Skąd: LEGIONOWO
|
Wysłany: 2015-03-21, 09:06
|
|
|
No i niestety,
podniesione i kręcone nic nie pomogło |
|
|
|
|
|