Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-28, 20:29 [D2 FL ALL
] syczenie maglownicy ...
|
|
|
...no i maglownica wymieniona....ku.wa, ja pierd..e, ch.j mnie zalewał jak ją wymieniałem....jeszcze tak długo i dużo mięsem nie rzucałem
powiem wam tylko że wymiana nastawników to pikuś, wręcz piękna robota w porównaniu do wymiany maglownicy odkręcenie srub to nie problem, najgorsza robota, to przykręcienie magla, w szczególnosci ta jedna sruba krora jest schowana...ale dla chcącego nic trudnego
do rzeczy...drugi magiel podłączony, zalany nowy płyn i sam magiel chodzi pięknie, servo działa bez zarzutu, ale.... cos syczy.... jak mnie to wpienia to masakra nic nie może isc gładko...
chodzi o to, że pod cisnieniem jest cichuto jak krece w lewo w prawo, jak tylko puszcze kierownice bądź ustawie na wprost, to syczy, jakby nieszczelnosc albo jakis zawór <niewiem> Nic nie cieknie, wszystko szczelne i wszystko działa, tylko to syczenie...Miał ktos cos podobnego ?
Nagrałem filmik jak to słychac tylko na pierwszym trzeba sie dobrze sprzsłuchać, najlepiej w słuchawkach...
1. wewnątrz
https://www.youtube.com/watch?v=Kb3k_q6Zml4
2. na zewnątrz
https://www.youtube.com/watch?v=lT_wwYNqwuo
może trzeba to jakos odpowietrzyć, w sposób którego nie znam.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-03-28, 20:56
|
|
|
Marcin jak masz możliwość to przedzwoń 500-210-295 |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-28, 23:05
|
|
|
Erni chyba znalazłem przyczne...znalazłem na jedym z zaprzyjaźnionych forum a potem tu u nas
Za syczenie odpowiedzialny jest zawór zwrotny na jednym z przewodów hydraulicznych, ns tym z podwójną spiralą...
Pamiętam że go dosc mocno odgiąłem i może tam w środku wężyk podciśnieniowy który mógł pęknąć, albo jest jeszcze zaworek w nakrętce do tego węża... <niewiem> no nic jutr popatrzę, ale nie wydaje się to być cos poważnego na tyle żeby znów magla demontować <pomusz> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-03-28, 23:39
|
|
|
Pisałem do Krzycha, może coś poradzi w tej sprawie. Ale chyba to będzie to. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-03-29, 06:51
|
|
|
Miałem takie samo syczenie (po ponownym zakuwaniu przewodu) i wymiana samego węża zasilającego magiel pomogła. Zawór zwrotny jest na końcu przewodu gdzie spirala stalowa, nowy w ASO jakoś 20zł. |
_________________
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-29, 08:02
|
|
|
dzieki chlopaki Krzychu zeby ten zawor wymienic to musze rozbierac przewod, czy to chodzi o ta nakretke z zaworkiem? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-03-29, 11:14
|
|
|
http://www.a8team.pl/d2-9...j-vt2719,15.htm
artekk napisał/a: | Info dla potomnych odnośnie syczenia we wspomaganiu :
Za syczenie odpowiedzialny jest tzw. zawór zwrotny, inaczej śrubka z zaworkiem na jednym z przewodów hydraulicznych przykręcanych do maglownicy. Sprawdzone u mnie - wreszcie nastała błoga cisza.
Nr części 8E0422529, cena w ASO 21zł. |
Marcin z tego wynika że jest to ta śruba co przekręca się przewód do magla
Musiałeś ją mieć w ręku jak wymieniałeś magiel Wystarczy kupić nowy, podmienić i zalać płynem. Powinno ustać |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-29, 14:40
|
|
|
Taaak miałem to w ręku, a nawet dwie sztuki bo z drugim maglem ten zaworek tez przyjechał <niegadam>
Hmm ciekawe co się stało, skoro wkręciłem swój który działał <niewiem> w każdym razie nie będę wkręceł tego drugiego tylko kupie nowy w Aso razem z ori olejem. A może to wina oleju, bo wczesniej mialem zalany właśnie olej z Aso a po wymianie magla wlalem zamiennik Febiego... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-03-29, 16:40
|
|
|
Marcin pewnie, koszt niewielki to śmiało można nowy wkręcić. A czasami takie pierdoły to potrafią się popsuć nawet od spojrzenia |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-30, 08:45
|
|
|
no i zawór zamówiony jak i płyn do wspomagania
zaworek w ASO 23zł a ori płyt 1L 47zł. Mam nadzieje że to pomoże |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-03-30, 13:20
|
|
|
Daj znać czy się poprawiło
3mam kciuki |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-31, 18:44
|
|
|
...wymieniłem dzis owy zaworek i zalałem swierzutki nowy płyn do wspomagania z ASO i ....
JEST MOC <hura> wszystko ucichło, jest jak należy :-D
dzięki Erni i Krzychu raz jeszcze za cenne rady
p.s. wiedzieliscie że ori płyn do wspomagania jest ciemnozielony, jak trawa? Ten FEBI to jest jasniutki zielony az przeźroczysty.. <tjaa> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-31, 19:23
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | Ten FEBI to jest jasniutki zielony az przeźroczysty.. |
Teraz taki jest. Ja mam jeszcze flaszkę dawniejszego i ciemna zieleń-wnioski się nasuwają... |
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2016-12-14, 20:02
|
|
|
Dziś odebrałem magiel z regeneracji z demontażem/montażem. Oddali mi takiego samego bubla jak u Ciebie wyniknął.
FILM : https://www.youtube.com/watch?v=6iFoom4rHSE
Mam nadzieje że u mnie też się okaże tylko to |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-14, 23:32
|
|
|
No mysle ze tylko to bo nie spotkalem się żeby co innego odpowiadalo akurat za takie syczenie. Dobrze, ze to tylko taka pierdółka |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|