Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Ciężko odpala i gaśnie podczas jazdy  
Autor Wiadomość
david807 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: audi a8 d2
Wiek: 43
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 5
Skąd: Głogów
Wysłany: 2015-03-29, 10:30   [D2 00 3.3TDI ] Ciężko odpala i gaśnie podczas jazdy

Witam.
Problem jak w temacie za każdym razem trzeba go długo kręcić i czasem gaśnie w trakcie jazdy przy dodaniu gazu błędy na vagu
17473-ciśnienie paliwa system nie stabilny
17428-ciśnienie paliwa przekroczony limit
17687-elektrozawór dozowania paliwa.

Wymieniłem regulator wysokiego ciśnienia w pompie i ten koło pompy wtryski po regeneracji , pomóżcie proszę bo pomysły mi się kończą :/
Z góry dzięki
 
 
czaszkin77 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 151
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 2015-03-29, 18:03   

Jeśli wszystko powymieniane wtryski zrobione to zostaje pompa do sprawdzenia
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-03-29, 20:53   

Jesli gasnie przy dodaniu gazu - rozumiem ze trzeba dobrze dac mu w palnik - to raczej obstawiam wtryskiwacze. Sprawdz je jeszcze gdzies indziej lub zrob chociaz próbe przelewową...
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
david807 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: audi a8 d2
Wiek: 43
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 5
Skąd: Głogów
Wysłany: 2015-03-30, 05:44   

fachowiec który wymieniał regulator wysokiego ciśnienia twierdzi ze pompa jest ok gasnie przy dodaniu gazu jak ledwie go dotkne jak tak sie dzieje to jest na maxa mulowaty moze winna byc pompka pod progiem??
 
 
Smoogle 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 29
Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 80
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2015-04-09, 14:47   

Pompa w progu jest potrzebna tylko do odpalenia silnika, potem ona jest nie potrzebna. Pisałeś jeszcze kolego o elektrozaworze dozowania paliwa, sprawdzałeś go? Ja na Twoim miejscu sprawdziłbym czujnik ciśnienia paliwa na listwie oraz zawór regulujący to ciśnienie.
_________________

 
 
david807 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: audi a8 d2
Wiek: 43
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 5
Skąd: Głogów
Wysłany: 2015-04-12, 20:13   

witam czujnik ciśnienia paliwa mam wymieniony na nowy a ten zawór regulujacy cisnienie gdzie sie znajduje i jak wygląda??
 
 
Smoogle 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 29
Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 80
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2015-04-15, 12:51   

Zawór regulacji ciśnienia paliwa znajduje się na przeciw czujnika ciśnienia paliwa.
_________________

 
 
david807 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: audi a8 d2
Wiek: 43
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 5
Skąd: Głogów
Wysłany: 2015-04-16, 22:08   

dzieki kolego sprawdze go
 
 
mateja00 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: D2
Wiek: 32
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 9
Skąd: mazury
Wysłany: 2015-07-29, 07:44   

i co zrobiles auto??
Bo widze ze mam ten sam problem
 
 
franko 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: dawid
Jeżdzę: a8 d2 3.3 Q
Wiek: 41
Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 2
Skąd: swiebodzin
Wysłany: 2015-08-04, 18:40   

witam. problem odcinania paliwa lezy w przelewach! 3 wtryskiwacze przelewaly paliwo jak z kranu (nie bylo w nich cisnienia) i dlatego odcina zaplon.tez mialem wymieniane wtryski i wymienilem pompe wtryskowa (wiem jak) zawor czy to czujnik na pompie, zawor na rozdzielaczu, czujnik wysokiego cisnienia, sprawdzalem prace silnika na kompie dawkowanie, cisnienie, doladowanie,otwarcie zaworow... itd itd... i wrocilem do wtryskow i 3 wymienilem i smiga jak szalona:) i wymienic zawor wysokiego cisnienia:) jesli to zrobicie a dalej bedzie problem powiem co dalej trzeba sprawdzic i postaram sie pomoc:) mo i nasze trzy-trojki nie lubia paliwa z ,,oszczednosci,, bo jednak sie to nie oplaca <faktycznie>
_________________

 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-08-04, 20:26   

No i musze to powiedziec : A NIE MÓWIŁEM <muzyka>
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
mateja00 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: D2
Wiek: 32
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 9
Skąd: mazury
Wysłany: 2015-09-10, 11:52   

franko,

witam mam ten sam problem. zrobilem probe przelewowa i okazalo sie ze 1 wtrysk leje.
wymienilem wtrysk i dalej to samo ciezko pali i gasnie jak dobrze dam jej po garach
 
 
mateja00 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: D2
Wiek: 32
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 9
Skąd: mazury
Wysłany: 2015-09-11, 10:20   

franko,

witam mam ten sam problem. zrobilem probe przelewowa i okazalo sie ze 1 wtrysk leje.
wymienilem wtrysk i dalej to samo ciezko pali i gasnie jak dobrze dam jej po garach


DODANO:
panowie licze na szybka odpowiedz
Przed zamowieniem wtrysku sprawdzalem na numery i jest tak co 2 wtrysk ma ten sam numer tylko inna koncowka jeden ma G drugi H czy tak powinno byc? Wczoraj po sparwdzeniu przelewow wymienilem wtrysk z taka koncowka co bylo na starym i auto dzis juz nawet nie odpala, dzwonilem do faceta co wystawil te wtryski i powiedzial ze u niego byly wszystkie takie same wtryski z koncowka H. Licze na pomoc pozdrawiam
 
 
czaszkin77 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 151
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 2015-09-11, 11:44   

W 3.3 tdi według ,,ETKI" powinny być wtryskiwacze o nr; 057 130 276 H
 
 
mateja00 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: D2
Wiek: 32
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 9
Skąd: mazury
Wysłany: 2015-09-13, 14:54   

tak mam takie numery tylko jeden jest G drugi H i caly czas mam problemy z tym samochodem to moze wina tych wtryskow
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.