Autor |
Wiadomość |
Tetek
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013 Posty: 99 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-05-03, 17:12 [S8 D3 07
] Chip Tuning.
|
|
|
Witam ile szacunkowo można podnieść moc S8 5.2 FSI po przez chip tuning? Znalazłem firmę w Niemczech gdzie gwarantują wzrost o około 60-70 KM. Koszt operacji to 800 euro. Wkładają procek z nowym oprogramowaniem itd. Co o tym sądzicie? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-05-03, 17:24
|
|
|
Jesteś pewien stanu technicznego tego 5.2?
W cenie 800€ w mtm masz ściągnięcie kagańca. Co to za firmę znalazłeś?
Na abt nie mogę znaleźć D3 ale do D4 kosztuje stage 1: 7 290€ a stage 2: 12 640€
Z D3 może być ciut taniej |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Tetek
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013 Posty: 99 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-05-03, 17:39
|
|
|
Skontaktuj sie kolego z Compsportem , oni napewno doradzą Ci najlepsze rozwiązanie Nie mam jakoś przekonania do takich czipów . Szczególnie ze auto powinno być strone na hamowni a nie na stole do wlutowywania czipow |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
Ostatnio zmieniony przez michalwruszak 2015-05-03, 17:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-05-03, 17:43
|
|
|
Najpierw to trzeba sprawdzić czy serię trzyma i co z klapkami. |
_________________
|
|
|
|
|
Tetek
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013 Posty: 99 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-05-03, 17:54
|
|
|
Klapki zatarte ale już otwarte. Co do trzymania seri ciężko powiedzieć trzeba by go shamować. Macie jakąś dobrą hamownie 4x4 na śląsku lub okolicach? |
|
|
|
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 2015-05-03, 20:54
|
|
|
Tetek, Wymieniłeś / regenerowałeś klapy w kolektorze ssącym , lub cały kolektor ??
To największy problem silników 5,2 . |
|
|
|
|
Tetek
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013 Posty: 99 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-05-03, 21:18
|
|
|
Takich cudów jeszcze nie robiłem jak regeneracja kolektora ssącego. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-05-03, 21:25
|
|
|
Pierw kolego sprawdź czy auto trzyma serie, dopiero baw się w podnoszenie mocy. Bo jeśli okaże się że motorownia ma niedomagania to Twoje zabiegi mogą graniczyć z cudem i to będzie walka z wiatrakami.
Małe OT:
Kolega miał calibre 2.0 115 KM. Auto było muł totalny. Przerobił wydech, kolektor ssący, wałki, cuda nie widy. Nagle auto odżyło ale dalej było nie to co by się spodziewał. Wpakowane kupe kasy w różne dodatki. Pojechał na hamownie i okazało się że po zabiegach wyciągnął 114 KM Czyli przywrócił mu prawie serie.
Zanim zaczniesz kombinować to doprowadź auto do seryjnych parametrów. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-03, 21:40
|
|
|
Kolektor do regeneracji i silnik do czyszczenia z nagarów a potem zabawy w chipy które w tym silniku sa bardzo ryzykowne. |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
Tetek
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013 Posty: 99 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-05-03, 21:59
|
|
|
Nie no na koło nie bo już zapiąłem rok temu 21 cali z nowej S8. Odnośnie silnika to z nagaru już został wyczyszczony płukanka była. Poza tym silnik działa bezproblemowo żadnych błędów itd. Dodam że ostatnio na strefie dało rade bez większego problemu BMW M3 E46. Ja nie napisałem że jest mułowate. Po prostu chcę więcej. Ale zgodzę się co do jednego najpierw sprawdzę czy trzyma serie. |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2015-05-04, 07:08
|
|
|
Tetek, to musze kiedys obczaic tego potwora jesli mam byc szczery to nie wierze w chipy dla silnikow wolnossacych... To co Ci dodadza, prawdopodobnie bedzie nieodczuwalne... A jesli juz chcesz sie bawic w wiecej mocy, to trzeba isc w jakis kompresor, albo BiT... Z tym ze koszta juz sa wtedy ogromniaste, malo kto to robil... a silnik ile wytrzyma to tego nikt Ci nie powie... Zawsze mozesz sprobowac tego chipa, ale moim zdaniem kasa wydana bedzie niewspolmierna z tym co sie za to osiagnie |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-04, 08:47
|
|
|
Kompresory czy cokolwiek w 5,2 to pomyłka. Cieszył bym sie że on jeździ. A jak brakuje mocy to tylko swap na 5.0 Bit. |
|
|
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-05-04, 10:05
|
|
|
Chocby to dzialalo to nawet nie odczujesz tych 50-70koni przy takiej mocy jak w serii ten motor posiada. czy bedzie 450 czy 500 to organoleptycznie bedziesz czul ze auto goni tak samo |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|