Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Akumulator  
Autor Wiadomość
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-07-13, 20:10   [D3 03 4.2MPI ] Akumulator

Potrzebuję namiary na jakiś dobry akumulator do A8 D3, wg. serwisówki ma być 110Ah 520A "BEM", jaki będzie odpowiedni? Varta, Bosch
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2015-07-13, 20:19   

ja szczerze polecam CENTRE FUTURE , on ma prąd rozruchowy ok 920a, rzadna zima mu nie straszna, mam go już 4 sezon i nie wiem że aku w samochodzie jest
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-07-13, 20:34   

ja muszę mieć taki jak wyżej, i muszę go zakodować. Tak jest w D3
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-07-13, 20:46   

Ja pokecam varte, zazwyczaj da się zakodować. Ostatnio kupowalem i smgam :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-07-13, 21:19   

Podaj jak możesz jaka to Varta?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-07-14, 05:03   

Ja mam Varta Silver 110/920, ale na oryginalny montaz też dają Varty a do zakodowania masz Vartę do wyboru w VCDS
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
chlebi 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 40
Skąd: wrocław
Wysłany: 2015-07-14, 09:01   

Mój oryginalny VW był tak jak napisałeś 110Ah 520A "BEM on ma fizycznie 800A prądu, teraz kupiłem kagera 95Ah i 800A prądu rozruchowego, jest idealnie :) , do PB nie musi być koniecznie Warta 110Ah, to diesel musi mieć mocniejszy prąd, a dodam że ta Warta kosztuje 600 zł a ja za Kagera zapłaciłem 320 zł no wkodowany i jest git, cały czas nawet po 3 dnia stania taki sam procent naładowania.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-07-14, 09:38   

Ta Varta kosztowała 449zł w sklepie z wymianą, ale bez adaptacji :P sam robilem adaptacje
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-07-14, 10:58   

"drago_o" a powiedz nie było problemu z kodowaniem tego akumulatora 110Ah/920A.....bo oryginalnie powinien być 520A ale czy to ma jakieś wogóle znaczenie?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-07-14, 13:02   

Ja problemu nie miałem. Mój aku był oryginalnie 920. W PB mogles mieć mniejszy. Zakodować można bez problemu. Ważny jest pierwszy parametr akumulatora, aby rozruch był odpowiednio duży.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-07-18, 10:22   

Wymieniłem akumulator na Vartę Silver 110Ah/929A i jak na razie brak problemów ze słabym akumulatorem :) <amasz>
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-11-14, 17:14   

Wszędzie widzę tylko aku 110 /920 a ja bym jednak chciał taki jak mam oryginalnie czyli 110/520
Ma ktoś jakieś dobre źródło takiego aku? Żeby potem z kodowanie nie było problemu.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-11-14, 17:21   

Nie chce Cię niepokoić ale to będzie to samo :) Chyba w ori aku oznaczenia były niemieckie DIN(germańce wszędzie próbują pchać swoje) i było 520 rozruchu a teraz jednostką najpopularniejszą jest EN i podają 920 :)

[ Dodano: 2016-11-14, 17:22 ]
Dla przykładu znalazłem taką ładną tabelkę :P

http://www.locustcarservi...europejska.html
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-11-14, 17:38   

Czyli 920 powinna w sumie dobrze śmigać,
Nie martwisz a raczej pomagasz :)
Warta Bosch i coś jeszcze godnego polecenia?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-11-14, 17:40   

Ja mam Warte ale jakoś wszyscy odradzają. U mnie to będzie 2 zima tego aku i na razie jest spoko.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.