Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Problem z szarpaniem przy przerzucaniu  
Autor Wiadomość
spolprog 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D2
Wiek: 35
Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-10-19, 10:30   [D2 95 4.2PB/LPG ] Problem z szarpaniem przy przerzucaniu

Witam,

Od pewnego czasu mam problem z szarpaniem skrzyni biegów. Wydaje mi się że jest to spowodowane pracą silnika. Ponieważ co jakiś czas gdy samochód toczy się leciutko nie czuć żadnego szarpnięcia. Jednak gdy czuć lekki opór w przyspieszaniu wtedy przy przerzucaniu z 3 na 4 jest takie jakby szarpnięcie. Gdyby to były problemy ze skrzynią to problem chyba byłby cały czas a nie co jakiś czas byłoby normalnie tak ? Na komputerze silnika i skrzyni brak błędów. Gdzie mogę szukać przyczyny ? Czy przyczyną mogą być świece ? Palić pali normalnie. Spotkał się już ktoś z takim problemem ? Czy mogę na którymś bloku sprawdzić pracę cylindrów i czy wszystkie pracują ?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-10-19, 12:03   

na lpg i benzynie jest tak samo :]
 
 
TMEA 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 48
Skąd: Okolice Kielc
Wysłany: 2015-10-20, 07:27   

a sprawdzałeś błędy w sterowniku gazu? może tam coś się rozjechało.
 
 
Peter-s8 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: mazowiecki
Wysłany: 2015-10-20, 07:31   

19 i 20 blok sprawdź





Pozdrawiam
_________________
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
 
 
spolprog 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D2
Wiek: 35
Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-10-20, 16:53   

Sprawdzilem bloki 19,20 nie pokazuje żadnych wartości ale mam pytanie jakie powinny być obroty np stojąc na światłach ? Ponieważ wahają się między 560 a 600 czy powinny być takie ? Co do szarpania to tak na gazie i benzynie to samo jest i na jednym i 2 chyba że sprawdze sama benzynę jeszcze na dłuższym dystansie jakieś jeszcze rady pytania ? Błedow na sterowniku gazu nie sprawdzilem bo nie mam kabla do gazu czy gdzieś pokaże je na normalnym kablu ? Był jeden błąd na silniku ale to podań go jak będę na komputerze
 
 
TMEA 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 48
Skąd: Okolice Kielc
Wysłany: 2015-10-21, 09:35   

obroty widać że latają na obrotomierzu czy na kompie Ci wskazuje?
 
 
spolprog 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D2
Wiek: 35
Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-10-21, 11:11   

TMEA napisał/a:
obroty widać że latają na obrotomierzu czy na kompie Ci wskazuje?


Jak podłączyłem komputer to na jednym z bloków pokazuje raz 560 raz 600 i tak na zmiane. Na jałowym biegu obroty powinny być tak nisko ?

Bo jak się doda gazu to wracają na ok 900 na liczniku i się trzymają ale np jak stoje na światłach to pokazuje na podłączonym komputerze już tylko 560-600.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-10-21, 11:26   

Jeśli się nie mylę to ABZ ma mieć od 720-800obr. Musisz sprawdzić szczelność dolotu, krokowca - oporność pomiędzy oboma pinami ma być 7-11ohm. Mechanicznie sprawność zaworu N71 sprawdzasz podłączając vaga i wykonując test wyjść, ściągasz w tym czasie zaślepkę i tłoczek musi się swobodnie przemieszczać. Jeśli coś nie gra to wymiana.

Jak odepniesz akku na godzinę i potem jeździsz na PB to jakie masz wolne obroty?
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.