|
Autor |
Wiadomość |
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2010-05-09, 21:56 [A8 D2] Amortyzatory BILSTEIN B6 - czy ktoś posiada w aucie?
|
|
|
Czy są forumowicze, którzy zamontowali w aucie amortyzatory Bilstein B6?
Jeśli tak, to mam kilka pytań
Jak się na jeździ na Bilsteinach, w stosunku do serii Audi? Czy ograniczają bardzo komfort? Czy nie są za twarde? Czy auto "nie tłucze" za mocno na dziurach? Jak z trakcją, czy się poprawiła po zamontowaniu Bilsteinów? Miałem kiedyś w BMW 5er Bilsteina B6 i był on dla mnie trochę twardawy, może dla A8 jako komfortowej limuzyny trochę inaczej zestroili? |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-05-10, 11:08
|
|
|
witaj wysalem ci przedwoczoraj jako odpowedz na pw moje wrazenia z jazdy tymi amorkami czyzby nie doszlo???? :shock: |
|
|
|
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2010-05-10, 13:12
|
|
|
niestety nie dotarło |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-05-10, 21:08
|
|
|
wiec czynie powinnosc ponownie :-D
[ Dodano: 2010-05-10, 22:31 ]
rowiez dla innych przymiezajacych sie do zakupu bilsteina b6 ;-)
Z czystym sumieniem moge ci polecic te amorki bilstein b6 zolte, malem wybor albo sacha ale znajomi odradzili i wlasnie wybor padl na ten kompelcik dalem ok 500zl za sztuke czyli razem wyszlo mi 2000zl, Jesli chodzi o wrazena z jazdy dla mnie idealnie szegolnie w ostro pokonywanych zakretach - moze troche sie pzrechyla przy duzych predkoscah ale podejzewam ze to wina sprezyn ale leci prawie jak po szynach, amotryzatory dobzre tluma nierownosci i powem szcerze ze wcale nie odczuwam ze sa zbyt twarde wg mnie jest to idealny kompromis miedzy komfortem a sportowa charakterystyka. Wadomo nie spodzewaj sie 100% komfortu ale tragedi nie ma - napewno nie jest tak jakby jechalo sie na stolku. Jesli chodzi o wyglad to auto stoi ogolnie rowno - tu jedyny minus spodzealem sie ze po wyamnie nie bedzie tzw oklapnietego tylu szcegolnie jak wejdzie do tylu 2 osoby dorosle to jest masakra widok - normalnie jakbym mial pekniete zwiesznie. Dlatego czeka mnie wymana sprezyn tyl napewno na orginalne zas pzrod chcem obnizyc o jakies 30mm - ale jeszce sie nad tym zastanowie bo rachej niechclabym zrezygnowac z komfortu wiec moze na przod powedruja tez seryjne sprezynki ;-)
pozdrawiam ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2010-05-10, 21:39
|
|
|
Serdeczne dzięki kolego
W sumie to miałem podobne wrażenia z B6 w BMW w kombinacji z oryginalnymi sprężynami. BMW jest prawie zawsze w serii nieco twardsze od Audi, w sumie nic nie tłukło i nie waliło, ale czasami przenoszenie nierówności na karoserię było jak na mój gust zbyt dobitne. Ale taka jest też trochę beemka sama w sobie, więc spodziewam się, że w Audi ten efekt nie będzie występował. |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-05-10, 22:04
|
|
|
moj bratanek z niemiec ma a8 na zawieszniu KW to normalnie musi na autostradach jeszce takich z plyt nie odnowonych bradzo zwalniac bo nie idzie zniejsc jazdy, w swoich bilstein ten problem nie wystepuje ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |