Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Problem z prowadnicami !  
Autor Wiadomość
Kolmax1992
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-25, 19:44   [D2 96 4.2PB/LPG ] Problem z prowadnicami !

Witam poszukuję informacji na temat prowadnic zaworowych wydechowych. Ponoć do głowic ABZ-ta są dwie możliwości wymiaru. Czy ktoś wie jaki ma być ich wymiar?

Czy to może te? :
Długość [mm]: 35
Średnica wewnętrzna [mm]: 6,8
średnica zewnętrzna [mm]: 12

lub te?

Długość [mm]: 38
Średnica wewnętrzna [mm]: 7
średnica zewnętrzna [mm]: 12,07

Nie posiadam ich teraz nie mogę zmierzyć. Gość chce za regenerację 1100 zł i chce toczyć prowadnice z 1,9 TDI...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-25, 20:01   

Skontaktuj się z userem MichałWruszak on mi jakis czas temu opisywał sprawe i jedne z tych prowadnic chyba szersze sa ze starszych ABZtów i czesci do nich niedostepne. Nie wiem co chce cudowac twój mechanik ale lepiej jak sobie kupisz dwie głowice z dostepnymi czesciami (nowsze) 97,98rok i zrobisz zgodnie ze sztuka np u naszych speców.
Marekp750 jest w stanie wykonać ci to nawet zdalnie jesli sie dogadasz-sam miałem ten temat przerabiać ale wymieniłem silnik na nowszy.
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2016-01-25, 20:02   

1100 zł za głowicę czy za dwie?

Sam nie zrobisz tego dobrze. Po wymianie prowadnic do szlifowania są gniazda i zawory jeżeli taka potrzeba.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-01-25, 20:08   

Wg numerów OE - 051 103 419 , a opisach zamienników 35x6,8x12
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Kolmax1992
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-25, 20:14   

Za dwie 1100. Ok czyli 35x6,8x12. Dzięki za info. marekp750 posiadasz takie w sklepie ?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-25, 20:18   

Marek to mechanik a Michał to nasze ASO. ja sie bał bym jeździć bo 1100zł za dwie głowice to gośc musi do interesu ci dołozyć :D

Przeciętna normalna cena to ok 3000za dwie głowki. Same czesci do główek czyli uszczelki,uszczelniacze,szpilki,i reszta z 1500wyjdzie.
 
 
Kolmax1992
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-25, 20:21   

Ale chodzi mi tu o regeneracji tylko głowic. Reszta sumując do 5 tyś
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-25, 20:35   

No to odejmujac koszty zabawek koszt regeneracji 1500-2000 to chyba minimum.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-01-26, 12:17   

No co Ty Maciek, bez faktury da sie taniej. Ja z fakturą za regenerację dwóch czapek (planowanie, wymiana uszczelniaczy, frezowanie gniazd, wymiana wszystkich prowadnic wydechowych, docieranie zaworów, wymiana łańcuszków na wałkach, sprawdzenie luzów na łożu wałka itd) zapłaciłem około 1600-1700 nie pamietam dokladnie ile mam na fakturze. Bez faktury spokojnie by mi to zrobił za 1300 gdzies.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-26, 13:21   

Mozliwe,nie wnikam,ja u siebie zamierzałem robic i nie zbieram faktur i cena 2500 to było absolutne minimum z czesciami. Realniej ok 3tyś
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-01-27, 08:28   

Wiesz, między nami jest chyba jednak różnica bo u Ciebie "zamierzałem zrobić" oznacza "zamierzałem to oddać kompetentnemu mechanikowi" a u mnie "własnoręczne robótki warsztatowe :) "

Siłą rzeczy koszt remontu to dla mnie koszt części/usług zewnętrznych i nic po za tym (nie licząc własnego czasu oczywiscie) :)

Rozmawialismy o koszcie regeneracji głowic (czyli dla mnie usługi frezerskiej) bez kosztów uszczelek, wymontowania i zamontowania całości. Z uszczelkami (z moja własną robotą) na pewno wyszło więcej niż 2k tylko to mi ciężko policzyć dokładnie teraz bo za jednym zamachem robiłem też rozrząd i ogólnie cały remont silnika. Tak na szybko to uszczelki pod czapkę po 100 (razem 200), uszczelki pod dekle po 85 (razem 170), uszczelki pod kolektor ssący po 60 (razem 120), uszczelki pod kolektory wydechowe (nie pamiętam ceny ale pewnie też ze 150 razem), oringi z ASO do rurek wodnych wchodzących w głowicę, oringi do wtryskiwaczy i listwy wtryskowej, uszczelki chłodnicy oleju ASB w przednim pasie (nie wiem ile ale razem pewnie ze 100 tez kosztowaly), uszczelki z ASO te okrągłe niebieskie o kwadratowym przekroju do osłon rozrządu i dekielków przód/tył (łącznie 6 sztuk srednio po 50 zeta jedna - czyli razem kolejne 300) I pewnie cała masa innych rzeczy o których zapomniałem a to co wymieniłem wyżej i tak daje 1040 przy liczeniu "na szybko" :)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-27, 12:27   

Wojtku sam wiesz że ja nie mam gdzie tego robić więc u mnie dochodzi opcja gaży mechanika. :)
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-01-28, 09:24   

A tak w ogole, to juz zupelnie poza tematem - głowice z ABZ ze starszych roczników są według mnie lepsze niż te z roczników młodszych bo po pierwsze mają szersze trzonki zaworów a po drugie mają podwójne sprężyny napinające zawory (jak w silniku ABH). Normalnie widać jak bezczelnie ABZ-ta wytanili po tym "małym lifcie" który był mniej więcej w lipcu 96.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-28, 14:54   

Ale co z tego jak do starszych nie ma czesci już.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-01-28, 15:02   

Prowadnica zaworowa to nie jest przeciez prom kosmiczny :) Bystry tokarz zrobi kilka sztuk bez najmniejszego problemu w 2 godziny a zawory w zasadzie są wieczne (czyli przez milion kilometrów powinny zyc przy zalozeniu ze raz na te 300k km ktos zrobi frezowanie i docieranie w komplecie z gniazdami)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.