Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[- ] Sposób na sonde za katem...  
Autor Wiadomość
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-04-14, 10:23   [- ] Sposób na sonde za katem...

Dlubiac sobie na necie odnalazlem na stronie forum bmw temat na usuniecie bledu drugiej sondy po np wywaleniu katalizatorow

sposob jest ponoc bardezo nie drogi i niby skuteczny..

chociaz na ostatniej stronie ktos napisal ze w audi nie dziala niby...

zapodaje linka http://7er.pl/showthread....lizator%C3%B3w)

co o tym myslicie <hmm>

Ps nie wiedzialem jaki dac prefix bo to rowniez moze sie tyczyc do d2 jak i d3 ;)
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2016-04-14, 15:00   

Tak, przy okazji, mnie czeka wymiana prawej za katem w D3, patrząc już po schematach, trzeba lekko opuścić skrzynie do tego, chyba, że ktoś zna patent jak ją wymienić bez tego ?

Cytat:
.15 Removing and installing Lambda probe
after catalytic converter -G130- - bank 1
Removing
– Unplug electrical connector -2- for Lambda probe after catalytic
converter -G130- - bank 1.
2 - 4-pin electrical connector for Lambda probe after catalytic
converter -G130- and Lambda probe 1 heater after catalytic converter
-Z29- (bank 1)
3 - 4-pin electrical connector for Lambda probe 2 after catalytic
converter -G131- and Lambda probe 2 heater after catalytic converter
-Z30- (bank 2)
To remove Lambda probe after catalytic converter -G130- (bank
1), the rear of the gearbox must be lowered to open the cable
retainer for the Lambda probe.
Procedures for lowering the automatic gearbox can be found in
the section:
♦ Removing and installing the gearbox support and gearbox
mounting ⇒ Rep. Gr. 37
Remove Lambda probe after lowering the gearbox.
– Release all cable ties on gearbox for electrical wiring of Lambda
probe after catalytic converter -G130- (bank 1).
_________________
Black Cars Matters
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2016-04-14, 19:19   Re: Sposób na sonde za katem...

dracus6662 napisał/a:
Dlubiac sobie na necie odnalazlem na stronie forum bmw temat na usuniecie bledu drugiej sondy po np wywaleniu katalizatorow

sposob jest ponoc bardezo nie drogi i niby skuteczny..

chociaz na ostatniej stronie ktos napisal ze w audi nie dziala niby...

zapodaje linka http://7er.pl/showthread....lizator%C3%B3w)

co o tym myslicie <hmm>

Ps nie wiedzialem jaki dac prefix bo to rowniez moze sie tyczyc do d2 jak i d3 ;)


Testowałem nic nie dało, nawet błąd wywalał szybciej, zastosowałem emulatory i jest spokój, żadnych błędów, lewy wkręciłem bez problemu, prawy zdemontowałem katy odkręcając od kolektora wydechowego (trochę gimnastyki) zastosowałem kątowe, proste się nie mieszczą , w sobotę wrzucę fotki ;)


dice111 napisał/a:
Tak, przy okazji, mnie czeka wymiana prawej za katem w D3, patrząc już po schematach, trzeba lekko opuścić skrzynie do tego, chyba, że ktoś zna patent jak ją wymienić bez tego ?


Można też starą zostawić jako zaślepkę, a nową wspawać w miejscu dostępnym - drut, ale łatwiej ;)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-04-14, 20:18   

są takie tulejki :]
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-04-27, 15:51   

Marcin i gdzie te fotki?? <hmm>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2016-09-18, 12:20   

Trochę późno,ale czasu zawsze brak:










 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-09-18, 14:42   

fajnie bo niektórzy wątpili że wejdą ale widać wchodza elegancko ...

w sumie uporałem sie z błędem regulacją lpg ale jak bym dłubał tam to bym tera wrzucił dla spokoju ..

jakie srernice ich były? wszystkie kolanka maja te same chodzi o otwór przez które spaliny przechodza do sond
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
monster_1973 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2, Mercedes
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 90
Skąd: DE Hessen
Wysłany: 2016-09-25, 12:11   

Ten post z 7-er jest mój. W BMW patent działał w 100%. W Audi, nie mam pojęcia.
Nie próbowałem.
Wcześniej zanim wstawiłem opornik w układ, też rozważałem montaż takich tulejek, ale wybrałem sposób z opornikiem.
W Audi może nie działać, ponieważ prawdopodobnie komputer potrzebuje inne wartości odczytów. Należałoby najpierw odszukać jakie wartości potrzebne są aby komputer przyjął je jako prawidłowe i następnie dobrać opornik tak, aby uzyskać właściwy odczyt. I wtedy będzie działać. Ja w mojej A8 nie mam sond za katem, więc nie sprawdzę.
Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.