|
Autor |
Wiadomość |
kgrzegory
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: D2 S8
Wiek: 43 Dołączył: 15 Gru 2014 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-06-24, 14:51 [S8 D2 97
] Wymiana piast tylnych Warszawa
|
|
|
Witam,
W Sce (D2, '97) zakupionej od Janka (JanekS13) w piastach tylnych okazało się, że kołnierze centrujące są "obcięte" i jest bardzo trudno wycentrować koło.
Chciałbym zapytać, gdzie polecacie, abym się udał w Warszawie, aby kompleksowo i profesjonalnie to załatwić (wymiana, zbieżność, uprzejmość i dobra cena ).
Pozdrawiam,
Konrad |
_________________ S8 D2 |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-24, 14:58
|
|
|
Dlaczego te kołnierze były obcięte? |
|
|
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-06-24, 17:05 Re: Wymiana piast tylnych Warszawa
|
|
|
kgrzegory napisał/a: | Witam,
W Sce (D2, '97) zakupionej od Janka (JanekS13) w piastach tylnych okazało się, że kołnierze centrujące są "obcięte" i jest bardzo trudno wycentrować koło.
Chciałbym zapytać, gdzie polecacie, abym się udał w Warszawie, aby kompleksowo i profesjonalnie to załatwić (wymiana, zbieżność, uprzejmość i dobra cena ).
Pozdrawiam,
Konrad |
Napisz do Fossa. |
|
|
|
|
kgrzegory
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: D2 S8
Wiek: 43 Dołączył: 15 Gru 2014 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-06-25, 20:06
|
|
|
Dlaczego byly sciete ... have no idea. komus przeszkadzaly w lansie |
_________________ S8 D2 |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-25, 22:19
|
|
|
Takie druty Janek robił |
|
|
|
|
kgrzegory
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: D2 S8
Wiek: 43 Dołączył: 15 Gru 2014 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-07-14, 22:40
|
|
|
A wiec po zalozeniu dystansow 20mm z pierscieniem centujacym, ktore dopasowalem do resztek kolniezy piast wibracja zniknela.
Teraz kupilem pierscienie centrujace aluminiowe na 20ki RH i bede testowal.
Wiem przynajmniej, ze powodem drgan sa piasty i wycentrowanie felgi samymi srubami.
Jakos musze chwile przetrwac na sline 19' dopoki Foss nie bedzie mial konkretnego slotu czasowego. Moze przy okazji cos obnizymy
Ps. Sorry za brak znakow PLz ale uzywam smartphone'a |
_________________ S8 D2 |
|
|
|
|
|
|
|
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2016-09-17, 14:57
|
|
|
Widzę że przywołali mnie do tablicy
Kołnierze były tak machnięte od czasu jak kupiłem auto , ja jeżdziłem zawsze na dystansach z centrowaniem i problemów wibracji nie miałem . Nie jestem aż takim debilem żeby usówać coś co jest odpowiedzialne za bezpieczeństwo . |
_________________ Stare ale jare z Audi 80 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |