Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Chłodniczka oleju demontaż - pomocy  
Autor Wiadomość
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-07-30, 15:27   [D2 95 4.2PB/LPG ] Chłodniczka oleju demontaż - pomocy

Witajcie

Jak w temacie zabrałem się za demontaż bo ciekła, jak zdemontować korzystałem z: http://www.audipages.com/...lreinstall.html

Samochód stoi na kołach więc robota ginekologiczna, ale dałem radę odkręcić 5 śrub mocujących i byłoby by ok, gdyby nie rura od płynu chłodzącego, której za cholerę nie mogę wyciągnąć <onie>

Czy ona jest przykręcona czy jest inny myk ?
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-07-30, 16:00   

Przykręcona na małą śrubkę.
_________________
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-07-30, 16:24   

Jak ją odkręcić - z której strony dojście ?

17:50

Dałem radę - prawie jak wymiana pierścieni przez rurę wydechową :]

Co teraz dalej - jak cholerstwo wyciągnąć - w którą stronę ?
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-07-30, 17:59   

Ja tą rurkę chłodzącą odkręcałem z 2 śrubek. Jedna jest pod 4 cylindrem a druga przy samej chłodniczce. Bodajże to jest na klucz 8 albo 10mm. Miałem ułatwioną sprawę bo silnik był na zewnątrz.
_________________
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-07-30, 18:37   

Ja mam 8 na kołach i niby można ściągnąć tylko <bezradny>


Wg schematu jest jedna śruba mocująca
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-07-30, 19:59   

No ta jedna mała jest na chłodniczce a druga bliżej skrzyni na prawie tej samej wysokości. Ja sobie odkręciłem co by się nie szarpać z tym.
_________________
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-07-30, 20:12   

Problem jest z wyciągnięciem chłodniczki bo ani górą ani dołem nie daje rady.

Na stronie co podałem niby odkręcają śruby trzymające silnik i podnoszą przy amortyzatorze momentu obrotowego tylko z moim angielskim jest jak z chińskim <blee>
Z tego co wyczytałem można podnieść o około 7 cm silnik tylko co to da ?
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-07-30, 20:28   

Ja nie podnosiłem silnika, wykręciłem altka i w sumie chłodniczka wylazła bez większego problemu. A i odkręć to druga śrubę od tej rurki wodnej będziesz miał więcej miejsca.
Dodam tylko, że robiłem to na podnośniku ;)

x.jpg
Plik ściągnięto 150 raz(y) 175,88 KB

_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-07-30, 21:23   

Byłem zerknąć i z tego co widzę to mogę rurę swobodnie przekręcić o około 90 stopni (blokuje wiązka przewodów i wydech) więc chyba nie mam tej drugiej.
Chłodnicą mogę swobodnie obracać lecz na dole blokuje miska olejowa a górą wydech - coś jest nie tak <hmm>
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-07-30, 21:30   

Warto zauważyć, że przed-liftach jest trochę inaczej niż w po-liftach.
W D2 preFL nie robiłem już tego dawno ale z tego co pamiętam to targałem altka i puszczałem trochę w dół sanie.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-07-30, 21:36   

Z tego co widzę to chyba będę musiał jak pisał na forum jeden z kolegów odkręcić łapę od silnika ta co jest pod deklem od paska rozrządu tylko z tego co się orientuję trzeba demontować wisko.
Mam wyciągniętą chłodnicę więc jakiś tam dostęp jest.

Być może w poliftach było więcej miejsca i inne ułożenie części <hmm>
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-07-30, 22:52   

W sumie dobrze Ci tak. Masz sie męczyc i wiesz dlaczego <awantura>
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-07-30, 23:21   

Za dużo gratów wymieniam za jednym razem więc robocizna by mnie zabiła mistrzu - tym razem sam walczę <buzi>
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-31, 11:19   

Heh walcz i płacz szeryf to zrobił by na poczekaniu i przynajmniej mnie ceną nie zabił za to :)
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-07-31, 11:48   

Wiem, że zrobił by na poczekaniu - już parę rzeczy u mnie zdziałał lecz teraz grubsza robota a kasę przeznaczam na nowe graty więc muszę się sam męczyć bo juz widze dno w worku z mamoną <fujarka>
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.