Witam!
Podłączyłem dziś profilaktycznie VAG-a. Otrzymałem błąd 65535. Jest to błąd komunikacji z ECU. I teraz mam pytanie.
Czy do komputera idzie przewód podciśnieniowy? U znajomego w A4 B5 po otrzymaniu tego błędu wylałem szklankę oleju z komputera. Winowajcą było turbo. Tu w 4.2 nie ma turbo. Stąd moje zapytanie.
Lampka MIL się nie pali, silnik pracuje równo, skrzynia również.
Posiadam również błąd 01119. Objawia się kontrolką klocków hamulcowych, lecz czujniki ok. Czyściłem kostkę tą okrągłą co wchodzi do skrzyni [według poradnika] lecz kontrolka czasem znów wyskakuje.
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003 Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 15 Gru 2015 Posty: 49 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-10-06, 15:51
65535 to blad po niudanym flashu lub z sumami kontrolnymi lub z samym prockiem Infineona czyli problem wewnetrzny w ecu.
Najczesciej pada pamiec flash jesli pokazuje sie taki blad.
Odlacz ako na noc...sprawdz rano.
W 1.8t miales czujnik map wbudowany w ecu, tutaj masz jedynie baro-sensor.
_________________ Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: D2 LONG
Wiek: 30 Dołączył: 08 Sie 2016 Posty: 20 Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-10-07, 15:59
To akurat było w 1.9tdi AFN. Zaciągnęło oleju do sterownika [nie wiem po co podciśnienie. jakiś czujnik- zresztą nieważne]. Odkręciłem osłonę ECU i przejrzałem wiązkę bez wypinania. Nie zauważyłem podciśnienia. Więc spróbuję odłączyć aku na noc. Jutro zdam relacje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum