Autor |
Wiadomość |
longd2
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Slawek
Jeżdzę: A8 D2 long
Wiek: 47 Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 94 Skąd: Swietokrzyskie
|
Wysłany: 2016-11-08, 22:23 [D2 FL ALL
] zawieszenie tyl
|
|
|
Witam Panowie dzis poszla zmiana opon na zimowe i ku mojemu zdziwieniu i 6 miesiecy temu na przegladze ze zawieszenie na tyle jest ok pocielo opony od wewnatrz lewa i prawa (ktore czesci padly ze tak pocielo opony wewnetrznie ) i teraz pytanie jaki koszt calego zawieszenie i czylatwo dostepne czesci , z tego co mie postraszono to 60% zawieszenia trzeba w ASO kupic
( jesli ktos ma numery wahaczy tulei to prosze o podeslanie)
z gory dzieki za info |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-08, 22:54
|
|
|
longd2, popraw troche opis problemu aby się to zrozumiale czytało
Co do wahaczy tylnych to faktem jest że nie ma ich dostępnych w zamiennikach (przynajmniej ja nie znalazłem nic sensownego )
Ja u siebie wymieniłem całe zawieszenie na oryginalne ale używane z auta po małym przebiegu. Możesz poszukać w internecie lub tez powymieniać tuleje na nowe, które są ogólnodostępne.
tu masz rysunki poglądowe z numerami tulei, wahaczy itp:
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
longd2
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Slawek
Jeżdzę: A8 D2 long
Wiek: 47 Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 94 Skąd: Swietokrzyskie
|
Wysłany: 2016-11-09, 09:26 zawieszenie tyl
|
|
|
Dzieki za pomoc i za rysunki |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-11-09, 16:33
|
|
|
Paweł dał belkę do dorobienia z poliuretanu a ja wysłałem wszystkie wahacze
Tuleje do wahacza górnego prostego, do tego dużego dolnego łącznie z połówkowymi oraz połówkowymi do zwrotnicy dałem do dorobienia z poliuretanu. Łatwo można znaleźć na necie. Montaż bajeczny. Jedyny problematyczny wahacz to kierowniczy. Tylko nowy... |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-11-09, 20:53
|
|
|
ale jak opony bierze to brak zbieżności kąta pochylenia
no chyb że są luzy |
|
|
|
|
|
|
|
hypiak
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: D2 FL
Dołączył: 30 Sie 2015 Posty: 13 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-11-22, 21:13
|
|
|
Witam
Chciałbym dołączyć się do tematu . Mi również w sezonie pocięło opony od wewnątrz z tylu , nie byłem na pomiarze geometrii , nie ma też luzów z tył€ na wahaczach , ale moje pytanie jest następujące.
Zamówiłem komplet śrub mimośrodowych do tylnego zawieszenia w aso , ale jeszcze ich nie odebrałem . Czy jest możliwość , że 4 sruby , 4 podkladki i 4 nakrętki kosztuje (niby po rabatach ) aż 307zł ???
Chciałbym zapytać o ewentualną alternatywę , czy są zamienniki tych śrub , tańsze pewnie . Tylko czy są dostępne ? Bo nigdzie nie widziałem takich . |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-22, 21:28
|
|
|
hypiak napisał/a: | Czy jest możliwość , że 4 sruby , 4 podkladki i 4 nakrętki kosztuje (niby po rabatach ) aż 307zł ???
|
myśle, że tak bo ja kupowałem w ASO dwie takie śruby to jedna kompletna jak dobrze pamiętam kosztowała ok. 80zł.
hypiak napisał/a: | Chciałbym zapytać o ewentualną alternatywę , czy są zamienniki tych śrub , tańsze pewnie . Tylko czy są dostępne ? Bo nigdzie nie widziałem takich . |
nie ma takich. Tu już tylko ASO albo sprawadzona używka, bo od tych śrub bardzo wiele zależy |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-11-22, 21:30
|
|
|
Wiesz, wymieniałem te śruby z aso i na pewno nie było to 307zł..
Z D3 niby pasują tylko są dłuższe, jedna o 10mm a druga o 4mm. ale tańsze 21zł i 12zł/szt. |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-11-22, 22:47
|
|
|
pepi napisał/a: | ciekawie jaka długość | Za krótka, sprawdzałem ...mam je na stanie. Jak robimy geometrie/zbieżność prawie zawsze trzeba je wymieniać. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-11-23, 07:06
|
|
|
a jaka długość tych naszych ?
bo ford ma podobne śruby |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-11-23, 16:10
|
|
|
85 i 104mm |
_________________
|
|
|
|
|
hypiak
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: D2 FL
Dołączył: 30 Sie 2015 Posty: 13 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-11-23, 18:11
|
|
|
Kupiłem te z aso , bo nie chce mi się szukać zadnej alternatywy i kosztowały trochę niestety . |
|
|
|
|
|
|
|
jairzinho7
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronick
Zasilanie: PB
Imię: Emil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 44 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-10-10, 14:44
|
|
|
Żeby nie zakładać nowego tematu - czy drążki kierownicze w A8 polift i przedlift mają różne długości? Ostatnio zmieniłem tuleje w całym tyle na poliuretany i kupiłem nowe drążki kierownicze wg nr jaki był na starych i nie mogą mi ustalić zbieżności (jest na minusie, czyli są rozbieżne po obu stronach, a śruby są już na maksa ustawione). Niby kierunek trzyma przy jeździe na wprost, ale na zakrętach jak wewnętrzne koło straci przyczepność, to potrafi się zrobić nerwowo za kierownicą. Co z takim fantem zrobić? Wózek tylny jest prosty i nie ma śladu, żeby kiedykolwiek dostał jakiegoś "strzała". |
|
|
|
|
|