Autor |
Wiadomość |
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2016-12-01, 01:04 [inne] A6 C5 2.4 V6 Swap hamulców z D2
|
|
|
Witajcie
Mam pytanko czy istnieje możliwość montażu tarcz i zacisków z D2??
Auto przedliftem z żeliwną zwrotnicą. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-01, 08:04
|
|
|
to zależy jakie masz zrwotnice... mój kuzyn ma A6 C5 2,7T i ma taki sam układ hamulcowy (zaciski i tarcze) jak są w standardzie w D2 FL. Wychodzi na to że również i zaciski z D3 mogły by tam spasować.
Ty masz pierwszego przedlifta, wiec trudno powiedzieć, ale na pewno za pomocą jakiś dystansów lub przeróbek (jak to chłopaki robią w D2 PreFL) dało by się zrobić |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2016-12-01, 11:21
|
|
|
Jaki rodzaj zwrotnic dokładnie to nie wiem. Zależy mi na w miarę przeróbki bez dystansów bo kompletnie się nie znam kto mógłby to wykonać i ile to kosztuje.
Bez problemu można zmienić z 288 na 312 przy użyciu jarzm 451.
Może układ usprawnią lepsze zaciski. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-12-01, 22:47
|
|
|
Michal_ST, jak chcesz poprawić heble to od razu przybieraj się do zacisków z D3. Te ori z D2 często płatają figle
Podeślij VIN to sprawdzę jakie masz zwrotnice. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-01, 22:59
|
|
|
danishow napisał/a: | jak chcesz poprawić heble to od razu przybieraj się do zacisków z D3 |
Dani dobrze radzi... system lepszy pod każdym niemalże względem od serii D2 a cenowo wychodzi bardzo podobnie przy eksploatacji...
tylko wiesz... wtedy najmniejsza fela 17" i to czasami może nie wejść jak Ci nawalą jakiś grubych odważników, to zacisk będzie je strącał |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2016-12-02, 01:41
|
|
|
Podobno set z 360 przód wchodzi pod 17" ale ET minimum 35. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-02, 08:06
|
|
|
Cytat: | Podobno set z 360 przód wchodzi pod 17" ale ET minimum 35 |
no albo najlepiej 18" |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2016-12-02, 10:59
|
|
|
To by był szokujący przeskok z 288/245 na 360/310 Bo jest chyba też 323/288 w D3 2.8FSI, 3.0 ASN, 3.0TDI. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-02, 13:08
|
|
|
Michal_ST napisał/a: | Bo jest chyba też 323/288 w D3 2.8FSI, 3.0 ASN, 3.0TDI. |
no takie cos to już z D2 możesz brać 323/269.
ale jeśli się zdecydujesz na 360 z D3 to tył też musisz zmienić przynajmniej na te 269, bo przód przy mocniejszym hamowaniu będzie Ci asfalt zbierać lub robić za pług w zime |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2016-12-02, 13:19
|
|
|
Dani niech się wypowie nt. zwrotnicy jaką posiadam przesłałem mu VIN na pw.
269 z tyłu to identycznie jak w S6 C5. A wytrzyma pompa ABS taki zestaw??
A np na tarcze z D2 można zastosować zaciski z D3??
Choć w używkach można coś dorwać z D3 za niewielki pieniążek |
|
|
|
|
|
|
|
eed
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 223 Skąd: Gryfino - Aukra
|
Wysłany: 2016-12-02, 13:33
|
|
|
Musisz pamietac ze tarcze z tylu maja inne odsadzenie w A6 niz A8, przynajmniej u mnie w 2.4 Quattro tak bylo, tylko ze ja mialem 2002 rok po lifcie. |
_________________
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2016-12-02, 13:38
|
|
|
Do poliftowej zwrotnicy jest nieco łatwiej coś zrobić. I dodatkowo miałeś Quattro co nie co ułatwiło zadanie. Chodzi mi o problem z linką hamulca ręcznego w przypadku FWD. Pewnie w serii miałeś 312 z przodu. |
|
|
|
|
|
|
|
eed
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 223 Skąd: Gryfino - Aukra
|
Wysłany: 2016-12-02, 14:41
|
|
|
Niestety nie pamietam jakie mialem srednice tarcz w A6 ale jak probowalem z tyly zamontowac 269 z D2 to niezgadzalo sie odsadzenie tarczy w A6 tarcza jest glebsza |
_________________
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-02, 14:46
|
|
|
eed napisał/a: | odsadzenie tarczy w A6 tarcza jest glebsza |
no dokładnie. Kiedyś myślałem, że kuzyn ma dystanse założone a to taki szeroki kołnierz tarczy jest. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-12-02, 21:17
|
|
|
Michal_ST, powiem szczerze że jak nie spróbujesz to się nie dowiesz. Zwrotnice niemal że identyczne, rozstaw otworów pod jarzmo tez jest takie same ale nie wiem jak z osadzeniem |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|