Autor |
Wiadomość |
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2017-01-14, 21:40 [D2 00 3.3TDI
] Po mrozach nie odpala
|
|
|
Witam. Problemów nie ma końca.
W ostatnie mrozy sięgające -20stopni odpaliłem na chwilę autko.
Po chodziło 2-3min i zgasło. Tak po prostu już nie odpaliło.
Padło na filtr paliwa.
Dziś wymieniłem filtr, zalalem ropą, do baku dodałem 20L i auto nie odpala.
Kręci i kręci. Paliwo do filtra do chodzi, z powrotu też leci, ale na wtryskach brak ciśnienia.
Po zastosowaniu plaka auto chodzi do puki traktuje się go plakiem. Kręcone rozrusznikiem mnóstwo razy. Zero życia.
Ma ktoś jakiś pomysł co mogło się stać? Może miał już ktoś taki problem? |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-01-14, 21:52
|
|
|
Za filtrem może się parafinka wytrąciła. Ja tak samo walczę ale z 1.9 tdi - identyczny objaw. Spróbuj opalarką bądźw gorszym wypadku rozgrzać cały układ wtryskowy, może puści. A jak nie to czyścić. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2017-01-15, 15:44
|
|
|
Dziś podlacżyłem auto pod kompa i wypaliło błąd mechaniczne uszkodzenie pompy.
Po skasowaniu błąd drugi raz się nie pojawił. Nie dało mi to spokoju i widząc, że jest powietrze między pompą wstępną co jest na głowicy a pompą CR doszedłem do momentu, że paliwo jednak nie dochodzi nawet do filtra. Ztad stary filtr paliwa był też pusty.
Wychodzi na to, że któraś pompa , albo w baku albo progowa się zawiesza luz też ją szlak trafił.
Jak do tego dość żeby nie wymieniać na palę |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-01-15, 16:11
|
|
|
To mamy identyczny problem. Ja zamierzam:
1. Wyciągnąć pompę i oczyścić ją, przepłukać itd.
2. Wywalić całe paliwo z baku, łącznie z syfami (parafiną) - można zlać do bańki i przetrzymać do lata
3. przeczyścić węże, przewody idące do filtra i za filtrem (parafina to takie coś jak cholesterol)
4. Pompę sprawdzić na krótko czy w ogóle działa i jak pompuje
5. W dobrym wypadku poskładać wszystko do kupy, zalać zajebistym paliwem + jakiś dodatek na przeczyszczenie
6. Zagrzać cały samochód w garażu
7. Nabić baterię
8. I jazda
Możesz zrobić to samo. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2017-01-15, 16:17
|
|
|
Filtr już wymieniłem.
Paliwo zalalem
Wychodzi ze któraś pompa nie chodzi albo w baku albo progowa. |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-01-15, 17:38
|
|
|
To narazie nie pal na tym nowym fitrze bo znowu go może zawalić. Musisz dobrać się do pomp niestety. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2017-01-15, 17:47
|
|
|
Ja rozcialem ten stary i był czyaciutki. |
|
|
|
|
D0l0R
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 14 Cze 2016 Posty: 22 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2017-01-31, 18:40
|
|
|
I może na palic na plaka ( zawiera silikon) lepiej już kupić zwykły starter |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2017-01-31, 18:43
|
|
|
Diagnoza jest. Pompa w baku ledwo chodzi. W sitku pod pompą w koszu pełno jakiś czesci plastikowych jakby łopatki z pompy.
[ Dodano: 2017-02-19, 07:21 ]
Pomp w baku wymieniona. Auto wróciło do żywych.
Pozdrawiam serdecznie |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-02-19, 10:10
|
|
|
Super. A u mnie była super pirdoła. Styki przy przekaźniku zaśniedziały |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
|