Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 99 LPG ] Lewe powietrze przez pokrywę zaworów?  
Autor Wiadomość
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2017-03-10, 10:03   [S8 D2 99 LPG ] Lewe powietrze przez pokrywę zaworów?

Czy jest możliwe aby silnik zasysal lewe powietrze przez pokrywę zaworów?
_________________
xyz
 
 
bawół1 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A6 C5
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 3
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2017-03-11, 12:39   

Według mnie tak. Jeśli dekiel lub skrzynia korbowa nie jest szczelna zawór PCV nie domyka się . Gdy go wyjmiesz i będziesz zasysał nie zamknie się dopóki drugi króciec nie przymkniesz. Stąd jeśli dekiel jest nieszczelny to poprzez skrzynię korbową i dalej zawór PCV zasysa powietrze.
 
 
monster_1973 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2, Mercedes
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 90
Skąd: DE Hessen
Wysłany: 2017-03-15, 17:08   

Jeśli dekiel byłby nieszczelny, to olej wylewałby się litrami. Dziwny pomysł z tym zasysaniem powietrza, ale kto wie.
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2017-03-15, 19:12   

Z drugiej strony jakby nie patrzeć jak wyciągnie się bagnet bądz odkręci się korek wlewu oleju to silnik zmienia swoją pracę.
_________________
xyz
 
 
monster_1973 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2, Mercedes
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 90
Skąd: DE Hessen
Wysłany: 2017-03-15, 19:48   

pavel44 napisał/a:
Z drugiej strony jakby nie patrzeć jak wyciągnie się bagnet bądz odkręci się korek wlewu oleju to silnik zmienia swoją pracę.


Jeśli znacząco zmienia obroty, to masz uszkodzoną odmę.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-03-15, 20:26   

monster_1973 napisał/a:
pavel44 napisał/a:
Z drugiej strony jakby nie patrzeć jak wyciągnie się bagnet bądz odkręci się korek wlewu oleju to silnik zmienia swoją pracę.


Jeśli znacząco zmienia obroty, to masz uszkodzoną odmę.

Czy ja wiem. U mnie się nie zmienia nic przy odkreconym korku
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
monster_1973 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2, Mercedes
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 90
Skąd: DE Hessen
Wysłany: 2017-03-15, 22:25   

pb41ns napisał/a:
monster_1973 napisał/a:
pavel44 napisał/a:
Z drugiej strony jakby nie patrzeć jak wyciągnie się bagnet bądz odkręci się korek wlewu oleju to silnik zmienia swoją pracę.


Jeśli znacząco zmienia obroty, to masz uszkodzoną odmę.

Czy ja wiem. U mnie się nie zmienia nic przy odkreconym korku


To dobrze, jak sądzę.
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2017-03-15, 23:49   

pb41ns napisał/a:
Czy ja wiem. U mnie się nie zmienia nic przy odkreconym korku

To podeirzyj korekty po odkręceniu korka. Ale to w ramach ciekawostek już bo trudno o taką dziurę w pokrywie zaworów ;) hehe
U mnie problem ogólnie jest tego typu, że jak kupiłem audi to borykałem się z problemami takimi jak: wolne spadanie obrotów po wciśnięciu sprzęgła podczas zmiany biegów (przez chwilę nawet wzrost), delikatne falowanie obrotów na jałowym, brak mocy do 3 tyś obrotów, strzelanie w wydech gdy silnik schodził z obrotów podczas ssania. Większość problemów została usunięta w wwyniku wymiany wszystkich podciśnień i czyszczenia przepustnicy. W 100% procentach problemy ustały po wizycie u najbardziej polecanego mechanika na tym forum. Jednak w ostatnim czasie wszystkie problemy powróciły i pomysłów brak.
_________________
xyz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.