Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Tarcze przód - jakie żeby się nie pogięły?  
Autor Wiadomość
telmax 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 97
Skąd: Kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2017-08-26, 20:00   [D3 ALL ] Tarcze przód - jakie żeby się nie pogięły?

Witam!

A8 d2 96r jednak przedni układ hamulcowy od d3 tarcze 360mm. Mam problem jest to już moje drugie a8 w którym tarcze musiałbym wymieniać co 3 miesiące. Obecnie założyłem nawet zaciski i tarcze z d3 jest lepiej ale itak wszystko się gnie. Dodam że dużo bardzo jeżdżę do pracy mam 120km w jedną stronę <bezradny>

Miałem z tych 360mm Brembo - wytrzymały dwa tygodnie zaczęły bic, po przetoczeniu dwa tyg i znowu biły - na śmietnik

Obecnie zimmermann sport od lewian - wytrzymały miesiąć - zaczęły bić

Jeżdżę szybko często przekraczam 200km/h w trasie dużo wyprzedzam hamulce są często używane, jednak nie rozgrzewam tarcz do czerwoności <chura> Dodam że jak tarcze są zimne prawie nie biją prawie rozgrzane biją masakrycznie
Jeździłem jakiś czas mercedesem s500 w identyczny sposób - żadnych problemów z tarczami po 20tyś km

Jakie mam teraz kupić tarcze co zrobić aby się pozbyć tego problemu EBC będzie dobre?

Nie chce mi się wierzyć że Brembo to szajs a Zimmerman lepszy znacznie ale nie wytrzymał nawet 10000km.

Dodam że z mechanikiem zawsze sprawdzamy bicie po montażu nowych tarcz czujnikiem zegarowym więc błąd podczas montażu wykluczony. Mam już dosyć A8 przez te hamulce.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-08-26, 20:12   

telmax napisał/a:
Dodam że z mechanikiem zawsze sprawdzamy bicie po montażu nowych tarcz czujnikiem zegarowym więc błąd podczas montażu wykluczony.


a czy sprawdziliście bicie tarcz tym miernikiem po tych kilku miesiącach używania?

Ja mam u siebie zestaw 360mm, tyle że tarcze i klocki oryginalne i nie mam żadnego problemu z biciem, a jeżdżę na nich już ponad rok chyba <hmm> ...

tyle, że ja mam FL i tu pasuje p&p a Ty masz PreFL i pewnie masz adaptery? no chyba że całe zwrotnice zmieniałeś??? Pytanie czy czasem ten adapter pod wpływem ciepła nie powoduje tego bicia...

poza tym...przy jakiej prędkości biją? tylko w danym zakresie np. 130-90kmh czy już hamując od 200kmh czuć jak bije...Czasem opony mają też duży wpływ na bicie ...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-08-26, 20:36   

TEXTAR, ATE... ale teoretycznie pokrzywić możesz każde. Jak Twój styl jazdy tak wygląda to załóż ceramikę, ale będzie pomału warta więcej niż całe Twoje D2.
_________________
Black Cars Matters
 
 
ryspih 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: tiptroninic
Zasilanie: PB
Imię: rysiek
Jeżdzę: a8 (D3)
Wiek: 53
Dołączył: 20 Sie 2016
Posty: 20
Skąd: wolin
Wysłany: 2017-08-26, 22:27   

ja wymieniłem na rs-owe 390 mm i po problemie teraz tylko kwestia pieniędzy jak przyjdzie czas na wymianę <boisie>
_________________
rychu
 
 
telmax 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 97
Skąd: Kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2017-08-27, 13:51   

Tak mam adaptery ale gdyby to ich wina biło by nawet podczas jazdy nie tylko hamowania. Tarcze ewidentnie nie wytrzymują cieplnie. Odkształcają się pod wpływem temperatury. Ja często używam hamulców choć nie hamuje mocno ale przed każdym zakrentem gdyż jeżdżę szybko. W sumie te zimmerman najdłużej wytrzymały. Może ktoś polecić tarcze do 2000zł które wytrzymają z 20tyś km bo dość mam tego toczenia czy wymian. Myślałem o SP Performance Drilled Slotted Silver mają podobno bardzo dobrą wytrzymałość cieplną znacznie lepszą od EBC. Miał ktoś z tym jakieś doświadczenie? Może polecicie coś innego?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-08-27, 17:40   

Ja mam juz drugie zimmermany, pierwsze zjechalem do wymiaru minimalnego i nic nie bilo a drugie mam juz jakis czas i zero oznak krzywienia. Moze raz niech wymieni je ktos inny ;) raczej to nie jest normalne.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-08-27, 21:36   

telmax, nie ważne jakie tarcze założysz trzeba je najpierw dotrzeć (oprócz ceramiki)! Zwykłe Brembo i Zimmermany są dobre dla niedzielnych kierowców, jak na razie to tylko ATE mnie nie zawiodło ale oczywiście tylko poprawne dotarcie tarcz zapewni jazdę bez wibracji (szczegółowa instrukcja w każdej paczce).
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2017-08-28, 14:29   

Najpierw tp trzeba sprawdzoć bicie piasty, bicie tarczy ma piascie a potem bicie tarvzy na adapterze. Jeśli masz prefl to jedynym slusznym wyjsciem był montaż zwrotnic z lifta, najlepiej żeliwa.
Sam mam textara 385 mm, jak dopadne bestie to lekko tam nie ma przy 6t. Dymi sie z klocków ale nic nie bije. Najważniejsze po jeździe wariackiej to nie szokować tarcz temp, jeśli wiesz że bedzoesz się zaraz zatrzymywal na dłużej to nie katowac... itd..
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.