|
Autor |
Wiadomość |
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2018-02-27, 23:46 [D4 ALL
] Aktywny mechanizm różnicowy- wymiana oleju
|
|
|
Przerabiał ktoś temat?Przymierzam się na wiosnę powymieniać oleje i płyny eksploatacyjne w tym olej w dyfrze.Moje auto posiada sportowy mechanizm różnicowy.Na stronie Ravenola podają tylko ile wchodzi do zwykłego mostu(0,9l),nie ma zaś informacji co do ilości w aktywnym moście.Produktem,który zastosuje będzie RAVENOL Transfer Fluid TF-0870.
Jeśli ktoś ma już doświadczenie odnośnie tego tematu będę wdzięczny.
Aso nie zaleca wymiany,podobnie jak w automatach... |
|
|
|
|
|
|
|
Jacek82
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 125 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2018-03-01, 21:37
|
|
|
przekładniowy G052145S2 75W85 GL-5(0,9L)+2 korki
ATF G055515A2 (850ml)+2 korki
po wymianie jest procedura uruchomienia pompy oraz odpowietrzenie układu(można VCDSem)poprzez test elementów wykonawczych |
|
|
|
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2018-03-01, 22:48
|
|
|
Jacek82 napisał/a: | przekładniowy G052145S2 75W85 GL-5(0,9L)+2 korki
ATF G055515A2 (850ml)+2 korki
po wymianie jest procedura uruchomienia pompy oraz odpowietrzenie układu(można VCDSem)poprzez test elementów wykonawczych |
czyli w dwóch miejscach wymienia się olej?Robiłeś to u siebie/kogoś? |
|
|
|
|
Jacek82
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 125 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2018-03-02, 06:19
|
|
|
Nie wymieniałem.Wymieniałem natomiast czujniki w dyfrze które notabenę też mają poprawione numery.Taniej było kupić cały testowy dyfer 500km przebiegu niż dwa czujniki u Lellka.Tylko trzeba stoczyć długą nasadkę 27mm aby je wykręcić.Po wymianie też trzeba uruchomić pompę w testach elementów wykonawczych. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi
Prywatność. |