Autor |
Wiadomość |
JACEK JANKOWSKI
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8
Wiek: 54 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 21 Skąd: PIŁA-HAMBURG
|
Wysłany: 2010-09-14, 16:07 [D2 00 3.3TDI
] Po odpaleniu buja na obrotach
|
|
|
Witam wszystkich mam mały problem jak w temacie po odpaleniu rano zaraz po odpaleniu jest ok ale po chwili buja ja na obrotach,nadmieniam iz wymienilem swiece, filtry, olej,na komputerze nie ma zadnych bledow wszystko ok i jak pzejade 500metrow juz wszystko jest jak powinno.Czy moze jakis jest czujnik za to odpowiedzialny a moze mial ktos podobny problem prosze o pomoc z gory dzieki pozdrawiam |
_________________ Jacool |
|
|
|
|
|
|
|
sławek 36
Moje A8
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: sławek
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 60 Skąd: czempiń wielkopolska
|
Wysłany: 2010-09-14, 17:50
|
|
|
witam kolegów podłącze się do tematu bo u mnie jest podobnie delikatnie pływa na obrotach na postoju zarówno na ciepłym jaki na zimnym bez znaczenia dzięki za wszelkie sugestie |
_________________ pawlik 36 |
|
|
|
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-09-14, 19:02
|
|
|
a układ paliwowy sie wam nie zapowietrza?? |
_________________
|
|
|
|
|
JACEK JANKOWSKI
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8
Wiek: 54 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 21 Skąd: PIŁA-HAMBURG
|
Wysłany: 2010-09-14, 19:34
|
|
|
Ale u mnie zaraz po przejechaniu 500m jest OK i później się nic nie dzieje.
Mi się wydaje że czujnik temp płynu jak taki jest daje złą informację dalej i tak kuleje... ale może się mylę... tak miałem w starej B4 i wina była czujnika temp.
Poprawiłem Twojego posta - następnym razem nie pisz wszystkiego dużymi literami i więcej jezyka polskiego poproszę :!:
FOSS |
_________________ Jacool |
|
|
|
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-09-14, 20:27
|
|
|
po pierwsze nie pisz dużymi literami bo to oznacza krzyk
po drugie czy sprawdzałeś błędy???
jak nie ma błędów to ci zbytnio nie pomogę bo mam trochę inny silnik
mi falowały obroty jak paliwo leciało z powietrzem ale 3,3 to chyba już na common rail
spróbuj zapytać się na AKP (Audi Klub Polska) |
_________________
|
|
|
|
|
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-09-15, 10:51
|
|
|
Panowie czasami spojrzcie pod maske na bagnet oleju bo tak jak mowi powedzienie "Kto smaruje ten jedzie" :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
casanovak
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 138 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-11-29, 17:26
|
|
|
Ja mialem tak samo w VW transporterze 2,5tdi u mnie winne byly wtryski kapaly a pozniej walnal sterownik pompy paliwa...po wymianie wszystkiego byla lala...takie bujanie ma bardzo negatywny wplyw na poduchy silniika. ja bym sprawdzil wtryski...Albo tak jak kolega Salaj11 pisze uklad sie zapowietrza |
_________________ od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8 |
|
|
|
|
Micho
Użytkownik
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 39 Dołączył: 03 Lis 2010 Posty: 15 Skąd: Słubice
|
Wysłany: 2010-12-01, 14:56
|
|
|
Też bym postawił na zapowietrzony układ, miałem podobny problem ale na zimnym silniku i tylko zimą kiedy temp była gróbo poniżej 0 |
|
|
|
|
|
|
|
eolo
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D2 AKF
Wiek: 42 Dołączył: 27 Cze 2016 Posty: 9 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-07-02, 10:11
|
|
|
Warto sprawdzić czujnik ciśnienia paliwa jak i wtryski. Jak wartości korekcji w zużywających się wtryskach się nie niwelują, to mogą być takie objawy. |
|
|
|
|
|