Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 2.5TDI ] Wkład pompy paliwa w koszu zbiornika paliw  
Autor Wiadomość
shoei 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 AFB
Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 15
Skąd: Lubartów
Wysłany: 2018-05-30, 07:07   [D2 99 2.5TDI ] Wkład pompy paliwa w koszu zbiornika paliw

W a8 pompa paliwa w zbiorniku podaje odwrotnie jak w zwykłym klekocie. Jaki jest numer wkładu żeby zasysała krućcem? Zwykła mam i wbudowany zawór zwrotny nie daje rady przepompować paliwa w druga stronę. Pacjent to poliftowy 2.5 ale kosze podobno w 3.3 są takie same wiec może i pompy tez.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-05-30, 07:59   Re: Numer pompy paliwa w koszu diesel.

shoei napisał/a:
W a8 pompa paliwa w zbiorniku podaje odwrotnie jak w zwykłym klekocie. Jaki jest numer wkładu żeby zasysala krućcem? Zwykla mam i wbudowany zawór zwrotny nie daje w druga strone.

Jak odwrotnie? Pompa w dieslu ma zasysać paliwo z kosza przez dolny duży wlot i pompować je małym króćcem w system cienkich rurek z pompami strumieniowymi na dnie baku, a stamtąd, dzięki efektowi Venturiego, grubymi rurkami paliwo wraca do kosza i go napełnia.
Jak pompa w baku pada i nie jest w stanie wytworzyć wystarczającego przepływu, system rurek jest nieszczelny lub kosz jest nieszczelny i paliwo z niego schodzi, lub w ogóle nie ma w koszu paliwa (np. po wymianie pompy), to ten system nie będzie działał.
I napięcie na pompie paliwa też ma znaczenie. Ponoć jakiś ruski to testował i (przynajmniej w benzynie) nowa pompa nie jest w stanie napełnić kosza przy napięciu niższym niż 11.5V (albo 10.5, nie pamiętam już).
_________________
Four rings to rule them all
 
 
shoei 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 AFB
Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 15
Skąd: Lubartów
Wysłany: 2018-05-30, 08:28   

No to ladnie, nie wiedzialem dokladnie zasady dzialania tego wewnetrznego ukladu zle podlaczylem i mi biedak stanal w Leonowie. Zalalem paliwo i pojechal dalej. Puki bylo duzo paliwa przelewal sie i sam uzupelnial. Pytanie jeszcze czy w tej aluminiowej rurce za pompka paliwa jest mala dziurka czy to pozostalosc po poprzednim wlascicielu? Ogolmnie kosz polamany i trzeba zrobic bypass zeby to moglo dzialac.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-05-30, 11:36   

shoei napisał/a:
Pytanie jeszcze czy w tej aluminiowej rurce za pompka paliwa jest mala dziurka czy to pozostalosc po poprzednim wlascicielu?

Dziurka jest fabrycznie. Jej zadaniem jest przerwanie strumienia paliwa po zgaszeniu auta. Inaczej paliwo mogłoby zostać wypompowane z kosza, gdy w baku byłby niski poziom (system naczyń połączonych - ta sama zasada, co przy opróżnianiu baku do kanistra przy pomocy gumowego węża).
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.