Autor |
Wiadomość |
kukiluki
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 86 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2010-10-28, 10:19 [D3 03 4.2MPI/LPG
] Problem z błędem 17538
|
|
|
Witka,
Powtarza mi się co chwilę ten sam błąd:
17538 P1130
Rząd 1 i Rząd 2, adaptacja mieszanki (mult.) mieszanka za uboga, statyczna.
WTF??
Ktoś jest w stanie ogarnąć o co chodzi?
Wyskakuje check - autko jeździ dobrze,
po kasowaniu przez parę km dusi się do 2500obr a potem jeździ dobrze.
Po ok 50-100km znowu zapala się check ale autko jeździ dobrze.
pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-10-28, 10:55
|
|
|
Sugeruje przepływomierz, ale podobno zmieniałeś. Druga opcja - lambda. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
kukiluki
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 86 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2010-10-28, 12:07
|
|
|
Ja sprawdzic czy lambady dobrze działają? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-10-28, 12:26
|
|
|
ehhh, widzę że walka nadal trwa...
Jak dla mnie też przepływka... zmieniałeś ją na nową czy używkę?... ASO czy zamiennik?...
Przebadaj ją VAG-iem ile pokazuje na wolnych obrotach i co ważniejsze ile pokazuje przy maksymalnych obrotach podczas jazdy.
Mam dobrego elektronika/diagnostyka poza ASO - jak chcesz kontakt to dzwoń. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-10-28, 13:25
|
|
|
kukiluki napisał/a: | Ja sprawdzic czy lambady dobrze działają? |
Diagnostyka - Pomierzyć napiecie, sprawdzić przebieg (wykres podczas pracy),
Przy sondzie jednak teoretycznie wyskoczyłby np bład 17541, ale sprawdzić możesz co by eliminować po kolei.
Co do MAFa jeszcze - na pewno jest tam właściwa ? Dobierana po VINie ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
saab
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: Q7
Dołączył: 20 Sie 2009 Posty: 20 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-10-28, 13:32
|
|
|
Miałem taki błąd przy padniętej przepływce. |
|
|
|
|
|
|
|
kukiluki
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 86 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2010-10-28, 16:20
|
|
|
Przepływka jest nowa, boscha. Identyko miałem w aucie.
Na starej auto wcale nie chciało jeździć, dopiero po zmianie się poprawiło - no ale nie do końca. |
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2010-10-28, 16:54
|
|
|
nowe przeplywki tez potrafia byc uszkodzne.... kupowales boscha w sklepie czy allegro moze kupile spodrobke podaj numer jaki kupiles i iel zaplaciles moze duzo powiedziec o tym. |
|
|
|
|
|
|
|
kukiluki
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 86 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2010-10-28, 17:05
|
|
|
Przepływka kupiona w IC - po zniżce zapłaciłem 370zł.
Na którym kanale mogę sprawdzić jak pracuje przepływka i sondy?
Na co zwracać uwagę?
[ Dodano: 2010-10-28, 21:32 ]
A przypchane katy mogą powodować takie zamulenia? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-10-28, 22:44
|
|
|
kukiluki napisał/a: | Na którym kanale mogę sprawdzić jak pracuje przepływka i sondy?
? |
Z głowy, więc ew niech mnie ktoś poprawi:
1 grupy 003 i wartości w bloku 2 i 3
2 measuring blocks, blok silnika 001, blok 4 i 5, grupa bodaj 030 i 031, czy 32, 33 |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
kukiluki
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 86 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2010-10-29, 08:33
|
|
|
Qrde, w większości przypadków wypada na przepływkę.
Wpienię się jak się okaże, że ta nowa też jest nie teges |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-10-29, 11:12
|
|
|
Po prostu wymieniasz w IC na warunkach reklamacji - tylko zapewne cała procedura trochę potrwa. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
kukiluki
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 86 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2010-10-29, 11:31
|
|
|
Sprawdziłem dominatorem poszczególne bloki:
blok 33
-0002.34% do 0003.12%
0001.50 do 53V
-0002.34% do 0003.12%
0001.50 do 53V
Blok 31
0001.00
0001.00
0001.00
0001.00
blok 28
640rpm
0015.03%
96 C
blok 1
640rpm
96 C
-0002.34% do 0002.34
blok 2
0014.28%
0002.86ms
0004.02g/s
A teraz niech mi ktoś wytłumaczy o co biega hehe |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-10-29, 12:01
|
|
|
kukiluki napisał/a: | Sprawdziłem dominatorem poszczególne bloki:
(...)
A teraz niech mi ktoś wytłumaczy o co biega hehe |
Ja spróbuję podpowiedzieć ale zaznaczam że biegły w tym nie jestem.
kukiluki napisał/a: | blok 33
-0002.34% do 0003.12%
0001.50 do 53V
-0002.34% do 0003.12%
0001.50 do 53V
Blok 31
0001.00
0001.00
0001.00
0001.00 |
Bloki 31, 33 to jak dobrze pamiętam sondy lambda tylko (o ile dobrze pamiętam) jeden z nich (33) pokazuje parametry na biegu jałowym i wolnych obrotach a w drugim bloku (31) patrzymy w trakcie jazdy na określonym biegu i przy określonej liczbie obrotów (parametry porównujemy do wzorcowych opisanych w instrukcjach technicznych).
Nie pamiętam jakie powinny być wartości ale jeżeli sondy "pływają" (ich wartości zmieniają się przy nawet lekkim dodaniu gazu) to tak właśnie powinno być - gorzej jest jeżeli "stoją" (pokazują stałą wartość niezależnie od obrotów silnika i dodawania gazu) bo wtedy właśnie są padnięte...
to tak w uproszczeniu ;-)
kukiluki napisał/a: | blok 28 (...)
blok 1 (...) |
Nie kojarzę cóż tutaj jest :-|
kukiluki napisał/a: | blok 2
0014.28%
0002.86ms
0004.02g/s |
Jeżeli to przepływka to 4g/s na wolnych obrotach nie wydaje mi się prawidłową wartością... za mało jest :-? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
kukiluki
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 86 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2010-10-29, 12:57
|
|
|
A jaką wartość prawidłową powinna mieć przepływka? |
|
|
|
|
|