Autor |
Wiadomość |
lunizS8
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 85 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-04-16, 00:05
|
|
|
wypadające zapłony |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
damiangow
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 31 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-04-16, 03:22
|
|
|
Miałem podobny problem w pierwszej instalacji w A8. Okazało się, że ten zakład, w którym zakładam gaz pierwszy właściciel źle skonfigurował instalacje (choć samo założenie było ok). Podał złe parametry do komputera (np moc) i źle ustawił ciśnienie w instalacji, prawie dwukrotnie większe niż powinno być. I pomimo takich ustawień początkowo było ok, dopiero po czasie się zepsuło. Gazownicy mówili, że to mogło wyniknąć z adaptacji na złych parametrach. Początkowo też podejrzewałem lipny gaz, ale objawy były po zatankowaniu na każdej stacji. Typowe dla tego problemu było to, że podczas jazdy przy wyhamowywaniu jak obroty spadały było widać typowe odbicie obrotów od 800-900 do 1400 około i takie lekkie wygaszające oscylacje. Czasami gasł wtedy. |
_________________ Quattro + 4.2 + V8 = wszystko co trzeba |
|
|
|
|
lunizS8
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 85 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-04-16, 05:20
|
|
|
colln napisał/a: | wypadające zapłony |
samochod wlasnie tak sie zachowuje jakby zaplon wypadal,ale na pb cyka pieknie i controlka cat sie nie pali wiec moze faktycznietrzeba by bylo skalibrowac gaz tak jak napisal Damian
zapomnialem jeszcze dodac ze choc butla prawie pusta to na wzkazniku diodowym w auci pokazuje prawie plelny stan podczas jazdy |
_________________ Sweet Child O'Mine
http://www.youtube.com/us...u/0/GLYBf0p0fZY
http://www.youtube.com/wa...feature=feedwll
|
|
|
|
|
|
|
|
Wrocek66
Użytkownik
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: Jeep
Wiek: 58 Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 16 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-04-16, 15:13
|
|
|
Listwy wtryskowe LPG do regulacji/kalibracji/wymiany . Jakie masz listwy , elektronika ? |
|
|
|
|
Mandaryn86
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2/80 B4
Wiek: 38 Dołączył: 16 Kwi 2011 Posty: 5 Skąd: Piotrków Tryb / Kraków
|
Wysłany: 2011-04-16, 15:59
|
|
|
lunizS8, podstawowe pytanie - ile lat ma instalacja?? |
_________________ A8 D2 1998 2.8
80 B4 2.0
W124 E320CE |
|
|
|
|
|
|
|
lunizS8
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 85 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
Wrocek66
Użytkownik
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: Jeep
Wiek: 58 Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 16 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-04-16, 19:02
|
|
|
To co najważniejsze to STAG . Podzwoń po "gazerach" w swojej okolicy i pytaj kto serwisuje STAG-a , ale jak napisałem wcześniej - listwy do kontroli . |
|
|
|
|
|
|
|
lunizS8
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 85 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-04-16, 20:12
|
|
|
Jeśli to STAG to zrób auto kalibrację, a potem ustaw mapy na trasie.
ps. Witam kolegę widzianego 3-go kwietnia na ulicy chyba grudziądzkiej w Bydgoszczy. Bo zdaje mi się, że właśnie twoje autko widziałem. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
lunizS8
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 85 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-04-16, 23:24
|
|
|
do Staga to kup sobie interfejsik całe ze 30-40 zeta kosztuje, program jest całkowicie po naszemu i absolutnie za darmo dla wszystkich na stronie producenta ac.com.pl
Kalibracja robi sie sama nawet nie musisz nic umieć i już tylko po tym da się jechać, zresztą obsługa map w czasie jazdy jest prosta i intuicyjna, wystarczy jakikolwiek laptop (a do samej kalibracji nawet stacjonarnym w garażu się da)
A tak poza tym jak się ma LPG to należy wymieniać świece bo na benzynie będzie jeszcze chodzić na gaziku już będzie kaszleć - więc jak masz tańsze świeczki to zmieniasz razem z olejem a jak masz platynki to co 3 zmiany ;-) |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
lunizS8
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 85 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-04-17, 09:52
|
|
|
lunizS8 napisał/a: | Ps. Bywasz w Bydgoszczy? |
Tak. Córka tam studiuje i co jakiś czas się tam pojawiam. Mijałem się też z czarną D2 ale na razie nie mogę jej skojarzyć z naszym forum.
Wracając do LPG. Ja swój fejsik kupowałem tu: http://allegro.pl/interfe...1544231913.html
Spisuje się znakomicie i kalibracja tak jak napisał colln, odbywa się całkiem automatycznie i już po niej można śmigać. Tylko bez map przy większym obciążeniu może dostawać zadyszki ale tragedii nie będzie. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
lunizS8
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 85 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
|