Autor |
Wiadomość |
michal_5000
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: '00 BMW 740i
Wiek: 44 Dołączył: 19 Maj 2011 Posty: 35 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-05-29, 14:09 [D2 ALL
] Gdzie kupic EBC w sensownych pieniądzach?
|
|
|
Panowie, mam S8 D2 '00 zakupione z hamulcami w agonalnym stanie (tarcze przednie od połowy średnicy do krawędzi zewnętrznej totalnie zardzewiałe, do tego non stop pali się kontrolka klocków - nie muszę dodawac, że auto hamuje baaardzo słabo).
Przekopałem chyba większość - jak nie wszystkie - tematy na forum dotyczące hebli (a trochę tego było ;-) ). Po rozważeniu tego co tam napisano, chyba zdecydowałbym się na klocki EBC Yellow Stuff + jakieś gładkie tarcze (tu chyba cena zadecyduje).
I tu pytanie do kolegów, którzy już to przerabiali - możecie polecić jakiś sklep internetowy lub "w realu" z Warszawy/okolic, który prowadzi sprzedaż EBC i nie zedrze skóry?? :?: |
|
|
|
|
|
|
|
lunizS8
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 85 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-05-29, 18:27
|
|
|
Musisz poszukać jakiś dystrybutorów EBC u siebie w regionie, ale ceny prawdopodobnie będą podobnie i oscylować ok 1000zł na przednią oś. Nie wiem ile yellow stuff są droższe ale wydaje mi się ze green w zupełności wystarczą + tarcze ATE. Ja noszę się właśnie z zamiarem kupna takiego zestawu przy kolejnej wymianie klocków. |
_________________ Sweet Child O'Mine
http://www.youtube.com/us...u/0/GLYBf0p0fZY
http://www.youtube.com/wa...feature=feedwll
|
|
|
|
|
|
|
|
minus4 [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-05-30, 13:47
|
|
|
Kolego, ja zamawialem z oficjalnej polskiej strony ebc , nie sugeruj sie tez tym ze moze nie byc klockow yellow w tej ich internetowej bazie dla twojego modelu, zadzwon i zapytaj napewno sa, bo sam zamawialem, zamawialem yellow na przod i red na tyl z kompletem tarcz ultimax, wszystko praktycznie idzie z anglii i troszke to trwa (ok. poltora tygodnia realizacja) . Nie wiem i szczerze watpie ze znajdziesz je gdzies sporo taniej , moze 20-100 zl to bylo by juz cos. Mozesz rzeczywiscie sprobowac kupic sporo tansze green, wysoce prawdopodobne ze i tak beda sporo lepsze od tego co mozesz kupic z innych firm. |
|
|
|
|
michal_5000
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: '00 BMW 740i
Wiek: 44 Dołączył: 19 Maj 2011 Posty: 35 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-05-30, 14:53
|
|
|
Oki, dzięki za pomoc. Teraz widzę, że na polskiej stronie mają spis dystrybutorów - popytam i juz będę wiedział.
Zastanawiam się jeszcze nad tarczami... EBC Ultimax są trochę nacinane - a paru kolegów tu na forum pisało, że takie tarcze są bardziej podatne na pękanie, hałasują, itd. (nie mówiąc o cenie).
Więc chyba muszę poszukać tarcz ATE i do tego zapodać klocki EBC... :roll: |
|
|
|
|
|
|
|
minus4 [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-05-31, 15:02
|
|
|
predzej Ci te Ate zgnija niz ten ultimax nacinany peknie To nie Zimmermany, jak masz kase bierz smialo Ultimaxy, ale w komplecie z ATE tez bedzie super. |
|
|
|
|
Saberek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 153 Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
|
Wysłany: 2011-06-01, 01:01
|
|
|
Jak chcesz to zalatw dokladne numery czesci z EBC ja ci to moge zamowic tu w UK jak cena ci bedzie odpowiadala i wyslac kurierem za ok 100zl ekstta do PL bo po co przeplacac w PL |
|
|
|
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2011-06-01, 06:47
|
|
|
ceny EBC w różnych sklepach zbytnio się nie różnią i tak są ściągane z Anglii, zagadałem kolesia i dostałem przesyłkę i płyn hamulcowy gratis |
|
|
|
|
michal_5000
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: '00 BMW 740i
Wiek: 44 Dołączył: 19 Maj 2011 Posty: 35 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-06-01, 20:59
|
|
|
Spoko Panowie - dzięki za odzew, chyba już ustaliłem (a) jakich dokładnie tarcz/klocków potrzebuję, bo są dwa rodzaje, (b) jacy producenci to produkują i (c) gdzie to kupię
Według wszelkiego prawdopodobieństwa mam tarcze 345 mm (kod hamulców 1ZL, w przeciwieństwie do 1LX = 323 mm), co by się zgadzało z najczęstszym info w Necie i zgrubnym pomiarem przez felgę :mrgreen: Do tego idą zaciski z dwoma klockami na stronę (były jeszcze z czterema). Jeszcze próbuję potwierdzić to po VIN-ie, jak skołuję dostęp do ETKI.
Kupował będę prawdopodobnie klocki EBC Yellow Stuff + tarcze EBC gładkie (ani Ultramax, ani Turbo Groove). Z tego co poczytałem forum - chcę się trzymać z daleka od nawiercanych Zimmermanów oraz jakichkolwiek ATE. Gładkich Zimmermanów z kolei nie ma.
Jak temat sfinalizuję - Dam znać jak takie combo się spisuje. Bo na razie to się tym jeździć za bardzo nie da :-? |
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2011-06-02, 07:25
|
|
|
michal_5000 napisał/a: | Spoko Panowie - dzięki za odzew, chyba już ustaliłem (a) jakich dokładnie tarcz/klocków potrzebuję, bo są dwa rodzaje, (b) jacy producenci to produkują i (c) gdzie to kupię
Według wszelkiego prawdopodobieństwa mam tarcze 345 mm (kod hamulców 1ZL, w przeciwieństwie do 1LX = 323 mm), co by się zgadzało z najczęstszym info w Necie i zgrubnym pomiarem przez felgę :mrgreen: Do tego idą zaciski z dwoma klockami na stronę (były jeszcze z czterema). Jeszcze próbuję potwierdzić to po VIN-ie, jak skołuję dostęp do ETKI.
Kupował będę prawdopodobnie klocki EBC Yellow Stuff + tarcze EBC gładkie (ani Ultramax, ani Turbo Groove). Z tego co poczytałem forum - chcę się trzymać z daleka od nawiercanych Zimmermanów oraz jakichkolwiek ATE. Gładkich Zimmermanów z kolei nie ma.
Jak temat sfinalizuję - Dam znać jak takie combo się spisuje. Bo na razie to się tym jeździć za bardzo nie da :-? |
Czekam na relacje, w między czasie jak możesz cyknij fotke swoich zacisków. Ja mam 323mm teraz z 8 klockami a chcę wymienić zaciski na Brembo 4-ro tłoczkowe pod tarczę 345mm z dwoma klockami na stronę. Z tego co piszesz, masz właśnie taki zestaw. Rozważam jeszcze opcję z zaciskiem porsche 6-cio tłoczkowym ale to już trudniej dostać taki zacisk oraz ceny tarcz i klocków rosną. Autem nie jeżdżę po torze tak wiec nie wiem czy nie był to przerost formy nad treścią...
Kiedy planujesz założyć zestaw EBC?
Czy ktoś montował u siebie przewody w stalowym oplocie? Ponoć warto jeżeli zależy na porządnych hamulcach... |
|
|
|
|
michal_5000
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: '00 BMW 740i
Wiek: 44 Dołączył: 19 Maj 2011 Posty: 35 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-06-02, 11:42
|
|
|
@sebos17 - czas oczekiwania to ok. 2 tygodnie - więc najwcześniej wtedy będę zakładał, niestety...
Fotki zacisków oczywiście cyknąć mogę, to nie problem (może uda mi się dzisiaj) - ale zaintrygowałeś mnie - w jaki sposób Ci to pomoże?? |
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2011-06-02, 13:40
|
|
|
michal_5000 napisał/a: | @sebos17
Fotki zacisków oczywiście cyknąć mogę, to nie problem (może uda mi się dzisiaj) - ale zaintrygowałeś mnie - w jaki sposób Ci to pomoże?? |
chciałbym zobaczyć jak wyglądają zaciski pod tarcze 345 i porównać z tymi brembo, może było coś innego o czym nie wiem, z góry dzięki ;-) |
|
|
|
|
michal_5000
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: '00 BMW 740i
Wiek: 44 Dołączył: 19 Maj 2011 Posty: 35 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-06-02, 20:50
|
|
|
Tak na szybko miałem okazję zrobić fotki tylko przez felgę, ale mam nadzieję, że da Ci to jakieś pojęcie:
Przy okazji można podziwiać z jakimi ładnymi tarczami auto do nas trafiło :lol: |
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2011-06-02, 20:56
|
|
|
Dzięki za fotki, tyle co przez felgę widać to właśnie masz zaciski brembo, qurcze szkoda że u mnie takich od razu nie było ;-)
Jak będziesz wymieniał wszystko nie zapomnij o zadbaniu o zaciski, później może się zemścić... |
_________________
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2897 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-06-02, 21:33
|
|
|
nie bylo bo masz przedlifta |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
michal_5000
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: '00 BMW 740i
Wiek: 44 Dołączył: 19 Maj 2011 Posty: 35 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-06-02, 21:57
|
|
|
sebos17 napisał/a: | Dzięki za fotki, tyle co przez felgę widać to właśnie masz zaciski brembo |
Wiem że przez felgę to tak średnio, ale zerknij tutaj (dwa ostatnie zdjęcia). Zestaw 8-klockowy ze zdjęcia jest chyba identyczny jak u Ciebie, a 4-klockowy - to taki jak u mnie. Diagramy z ETKI by to potwierdzały, o ile można im wierzyć.
sebos17 napisał/a: | Jak będziesz wymieniał wszystko nie zapomnij o zadbaniu o zaciski, później może się zemścić... |
Możesz rozwinąć? Sam tego nie będę robił, ale przynajmniej zwrócę uwagę "wykonawcy". Chodzi o to, ze cylinderki potrafią się zapiekać? Są do tego jakieś zestawy naprawcze? |
|
|
|
|
|