Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Przewód paliwowy  
Autor Wiadomość
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2011-09-06, 19:12   [D2 95 4.2PB/LPG ] Przewód paliwowy

Witam
Muszę wymienić przewód paliwowy zasilajacy z pompy paliwa do filtra paliwa, bo podczas wymiany filtra okazało sie że przewód był draśnięty a ja poprawiłem :roll: przy wymianie i teraz cieknie benzyna. I tu pytanie czy ktoś już na forum wymieniał ten przewód bo nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. Odkręcałem na próbę końcówkę od pompy i próbowałem go ruszyć ale coś ciasno to wszystko siedzi..... :cry:
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-09-06, 19:35   

Obawiam się , że bez wyjęcia zbiornika nie pójdzie tak łatwo . ;-)
A ty masz jeszcze quattro , to i tylny most i tłumik , trochę zabawy ciebie czeka :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2011-09-06, 19:51   

żeby jedną rurkę wymienić............ :/ poważnie???? :shock:
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-09-07, 14:42   

tak mi się wydaje , ale nie jestem pewien
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2011-09-07, 18:49   

no to mnie wystraszyłeś, w sobotę zabieram się za wymianę więc zobaczę ale żeby ściągać zbiornik to nawet o tym nie myślę....
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-09-07, 19:39   

od góry przewód idzie kawałek i wchodzi pomiędzy zbiornik a podłogę :-/ kiepskie połączenie ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2011-09-07, 20:15   

wiem widziałem na schemacie w Etka, tak jak i na zdjęciach zbiorników / baków na allegro ale może wystarczy poluzować bak żeby wcisnąć przewód, zobaczy się
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2011-09-07, 20:20   

Jak odkręcisz te metalowe obejmy trzymające bak , to myślę ze dasz radę. Bardzo mocno da się go pochylić w dół, a co za tym idzie robi się ciut miejsca żeby coś tam wepchnąć.
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2011-09-07, 20:28   

pierwsze słowa otuchy... :mrgreen:

[ Dodano: 2011-09-11, 11:32 ]
I po kłopocie, kolega mdamian dużo straszył ale nie miał racji, do wymiany przewodu paliwowego wystarczy odkręcić obejmy trzymajace zbiornik paliwa od strony filtra paliwa wtedy zbiornik obniży się na tyle aby można było przeciągnąć nowy przewód paliwowy za pomocą wcześniej przeciągniętego druta od strony pompy paliwa ciągnąć do dołu. Czas operacji to ok 2 godz. no i bez kanału nie da rady. Gabriel miałeś rację klikam pomógł. :mrgreen:
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.