Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Kontrolka oleju  
Autor Wiadomość
Pablo 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Pawel
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 38
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 2
Skąd: Białystok
Wysłany: 2011-10-26, 15:33   [D2 95 4.2PB/LPG ] Kontrolka oleju

Witam wszystkich mam taki problem zapala mi się cały czas kontrolka oleju na wyświetlaczu ze oleju nie ma w silniku olej jest stan prawidłowy gdy auto pracuje na niskich obrotach to jest wszystko ok gdy dodam gazu powyżej 2 tys obrotów to zapala się znowu gdy jadę to samo może ktoś z was miał taki problem. (Na oleju mam przejechane 8000km)
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-10-26, 15:41   

najprawdopodobniej masz coś z pompą oleju , albo filtr oleju zapchany i jak dodajesz gazu to nie idzie takie ciśnienie oleju jak powinno byś , nie jest to zdrowe dla silnika bo możesz go w taki sposób zatrzeć ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2011-10-26, 16:29   

Lepiej nie jeździj autem z takimi objawami do póki nie wyeliminujesz przyczyny. Obyś niedługo nie pisał, że to już nie zapalająca się kontrolka tylko silnik zatarty. Zapalająca kontrolka sygnalizuje zbyt małe ciśnienie oleju. Przyczyn może być kilka stan-sprawdzałeś jest ok, pompa oleju, niedrożne kanały olejowe, przytkany filtr itp. Przejechałeś 8tys od zmiany. Co do oleju przypadkiem nie zalałeś go syntetykiem, a na przykład wcześniej ktoś długo jeździł na mineralnym. Po mineralnym może być kupę syfu w silniku (zwłaszcza jak był rzadko zmieniany), a jak zalałeś go syntetykiem to on zaczął to wszystko wypłukiwać i taki możesz mieć efekt.
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2011-10-26, 18:56   

sprawdz/podmień sobie czujnik cisnienia oleju
 
 
Pablo 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Pawel
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 38
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 2
Skąd: Białystok
Wysłany: 2011-10-27, 17:00   

Witam problem rozwiązany odłączyła się wtyczka od ciśnienia oleju pozdrawiam
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2011-10-27, 19:16   

czyli byłem blisko ;-)

dla potomnych jak sie kontrolka zapala po przekroczeniu 2 tys rpm.
to na pierwszy ogien do sprawdzenia czujnik i kabelek idący do niego
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-10-28, 22:50   

tomek87g napisał/a:
czyli byłem blisko ;-)

dla potomnych jak sie kontrolka zapala po przekroczeniu 2 tys rpm.
to na pierwszy ogien do sprawdzenia czujnik i kabelek idący do niego

Mimo wszystko zaczął bym od zgaszenia auta i sprawdzeniu poziomu oleju :P
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2011-10-28, 23:05   

Obydwaj macie racje,ale przede wszystkim tak jak napisał wolek
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2011-10-29, 07:45   

wolek napisał/a:

Mimo wszystko zaczął bym od zgaszenia auta i sprawdzeniu poziomu oleju :P


masz racje,ale dla mnie sprawdzenie stanu oleju to tak oczywista sprawa ze zapomniałem o tym :-)

brawo za czujność :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.